Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS2 omistussuhde galluppi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HCORE
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
koska itse peliin ei tuu mitaan uutta esim ps2 versioon kuin muutama uus skini niin kannattaa ostaa tuo mgs2 tavallinen versio
 
soitin tonne toptronicksiin (mgs2 & mgs2:substance maahantuoja)
ja sielt sanottiin että tän hetkisillä tiedoil mgs2S tulee ens vuoden helmikuus....
Luultavasti muuttuu vielä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999


kylla ja koska juoni pysyy aivan samana niin muuta ei voi lisata kun uudet skinit vanhojen paalle

Niin, eihän se itse pääpeli muutu yhtikäs mitenkään (paitsi, että Kojima suunnittelee lisäävänsä siihen kaikki WTC-iskun takia poistetut kohtaukset takaisin). Pelin uutuudethan ovat yli 200 VR Missionia, Altirnative Missionit ja 5 Snake Talesia. Näissä ei ole minkäänlaista juonta viimeistä lukuunottamatta, vaan ne ovat pelkkiä tehtäviä tyyliin "deaktivoi Tankerista pommeja" ja jne.
 
Ei peliä jota ei kuitenkaan tulisi pelattua kannata omistaa. Demoa kokeilin ja ei vakuuttanut meikäläistä kyseinen hiippailumeininki :confused:
 
Mä ostan sen Substancen syystä seuraavasta:

Myyn MGS2:sen kaverille ku sen pikkubroidi vasta sai PS2:n ja teen niistä ilosia :) ja samal saan sitte ite hyvän mielen ja "uuden" pelin. Mutta siit DVD:stä, jonka sain MGS2:n mukana, en luovu! :mad:
 
eipä se dvd mikään ihmeellinen ollut...

Peli oli mahtava mutta turhan helppo ja lyhyt, ja lisätavaraa olisi saanut olla lisää:)
 
No, mutta DVD on aina DVD eikä siitä kannata luopua kun en muutenkaan täyttä hintaa niiltä rupea pyytämään :)
 
Ylös Bottom