Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS2: Substance tietoa & kuvia!!!

Jos muuten katselee tarpeeksi SOL:ää huomaa, kuinka sinisen harmaata kaikki on. Snake ja seinät ja laiva muutenkin. Tämä on yksi Kojiman taidoista/kyvyistä. Muut pelit joihin on ympätty kaikkea tavaraa sekaan että pelaajalle tulisi halu ihmetellä, että onpas tämä kukkaruukku hieno, ja tuo on kyllä tilaa säästävä kynäteline, eivät yllä tälle tasolle. Yksinkertainen on kaunista. Minusta MGS2: SOL on paras elokuva mitä tähän mennessä olen nähnyt :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Minusta MGS2: SOL on paras elokuva mitä tähän mennessä olen nähnyt :)
Kukakohan tämän aikanaan sanoi, mutta mielipiteesi on väärä!

Ota perjantain Hesari. Avaa sieltä sarjiksia edeltävä aukeama, jossa ovat viikottaiset elokuvamainokset. Pistä silmät kiinni. Tökkää etusormi ihan mihin tahansa kohtaan lehteä. Avaa silmät ja katso minkä elokuvan päällä sormi on. Siinä sinulle parempi elokuva kuin MGS2.

Pahimmassakin Hollywood-roskassa on kymmenen kertaa parempi dialogi ja kymmenen kertaa vähemmän latteuksia kuin Kojiman "elokuvassa".

Oikeasti.... Jos MGS2 on paras elokuva, kannattaa ehdottomasti sivistää itseään. TV, videot, DVD:t ja elokuvateatterit ovat täynnä hyviä leffoja.
 
Minua taas MGS2:Substance kiinnostaa ehkä jopa enemmänkin kuin splintteri. Koska en itse MGS2 oo päässyt pelaamaan, ja tuon MGS ps onella oon pelannu monta monituista kertaa :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Oikeasti.... Jos MGS2 on paras elokuva, kannattaa ehdottomasti sivistää itseään. TV, videot, DVD:t ja elokuvateatterit ovat täynnä hyviä leffoja.

Hjuumoria mai bratör, hjuumoria!
 
Ylös Bottom