Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS3: Subsistence

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MGS3: Subsistence [Hype]

Eli saako peliä pelkästään erikoisversiona mikä sisältää kaikki bonukset (3h elokuvan ja mgs4 trailerin yms) vai onko nämä vain nopeimmille?
 
Vastaus: MGS3: Subsistence [Hype]

Ainakin kesäkuun tiedoteessa puhuttiin vain tuosta kolmen levyn setistä, joten muita tuskin on tulossa.
 
Vastaus: MGS3: Subsistence [Hype]

Itse tulen ostamaan vain ja ainostaan 3-levyn paketin. Mahtaakohan olla paksu kotelo:DJa nettipeliin sitten mahtuu 8 pelaajaa, minkäköhänlaiset pelimuodot :D ;)
 
Vastaus: MGS3: Subsistence [Hype]

Pikku_pinokkio sanoi:
minkäköhänlaiset pelimuodot :D ;)
Kahdeksan pahvilaatikon kuurupiilo, kun jokainen pelaaja luulee olevansa ovela piiloutuessaan sen alle. :P

Ja aiheeseen liittyen vielä sen verran, ettätämän syksyn pakkohankintojahan tämä tulee olemaan Suikoden V:n ohella. Rahaa vain säästöön jo hyvissä ajoin.
 
Vastaus: MGS3: Subsistence [Hype]

Mijo sanoi:
Kahdeksan pahvilaatikon kuurupiilo, kun jokainen pelaaja luulee olevansa ovela piiloutuessaan sen alle. :P

Kyllä verkossa onnistui välillä kuuropiilokin kun malttoi odotella, että vihu meni ohi. Toinen hymyilyttävä asia oli tosiaan se miestenlehti, jota vihu jäi lukamaan :)
 
Vastaus: MGS3: Subsistence [Hype]

XShava sanoi:
Kyllä verkossa onnistui välillä kuuropiilokin kun malttoi odotella, että vihu meni ohi. Toinen hymyilyttävä asia oli tosiaan se miestenlehti, jota vihu jäi lukamaan :)

Paitsi jos olet Raikov :)
 
Vastaus: MGS3: Subsistence [Hype]

Peli sisältää kyllä maukkaita yksityiskohtia Kojiman tyyliin toisin kuin nuo muut maukka tyypin nettipelit.
 
Vastaus: MGS3: Subsistence

Hemmetti miten vaikealta tuo ampuminen tuntuu MGO:ssa kun on iät ja ajat pelannu vain tuota BF2:MC:tä netissä :o
Pienen kokeilun jälkeen 0 tappoa ja 8 kuolemaa. Ampuminen on täysin hakusessa, vihu ehtii aina ampua headshotin ku minä vasta haen kaveria jyvälle... Onko tuossa tähtäyksessä joku kikka minkä olen missannut kokonaan, vai mikä on? L1-napin kautta ei ilmeisesti kannata ampua ollenkaan, vai? Tuntuu että moni ampuu vaan suoraa, mutta onko siinä tähtäimessä sitte joku auto-lock että edes osuisi johonkin?
 
Vastaus: MGS3: Subsistence

Juu siis iso osa pelaajistahan käyttää varmaanki enemmän sitä 1st person ampumista, eli R1:llä ja neliöllä ase esiin ja L1:llä scope päälle. Sillä vaan ampuu päähän, niin tippuu yhdellä. Lisäksi kannattaa vaihtaa optionseista se "switch to first person" tai jotain sinne päin "camera oriented" niin kun painat R1, 1st person menee päälle kameran suuntaan eikä sinne minne "ukkosi" naama osoittaa.:D Täten pystyt suoraan kameralla 3rd personissa katsomaan missä vihu on ja saat scopen nopeammin vihun paikkeille kuin jos alkaisit kääntämään ukkoasi kohti vihua.

Click

Tossa pieni video, missä vähän näkee miten sitä voi käyttää.

Välillä tulee tosi lähitilanteissa ammuttua L1:lläkin, mutta suurimmaksi osaksi 1st personilla saa kyllä nopeammin porukkaa hengiltä.
 
Vastaus: MGS3: Subsistence

Kiitoksia neuvoista. Pitää illemmalla kokeilla noita ohjeita jos tulis vähä parempaa tulosta aikaiseksi :)
 
Vastaus: MGS3: Subsistence

Hmmm.. en nyt oikein saanut selville eli ois tällänen kysymys. Oon pelannut aikoinaan mgs 1&2 läpi ja kolmoseen en ole koskenut. Eli onko tuossa substancessa nyt normi kolmonenkin vai miten? Ja pystyykö sen pelaamaan omana pelinään vai onko tässä koko sarja yhtenä pelinä? :o

Eli kannattaako ostaa snake eater vai tämä? :I
 
Vastaus: MGS3: Subsistence

Datool sanoi:
Eli kannattaako ostaa snake eater vai tämä? :I

Tämä Tämä :). Paranneltu versio alkuperäisestä. Uusi kuvakulma saatu tähän, joka mielestäni parempi. Perinteistä MGS kuvakulmaa tietenkin voi myös käyttää. Tätä tekelettä voit myös pelata netissä, jos semmoinen mahdollisuus löytyy.
 
Vastaus: MGS3: Subsistence

MGS2:sen pelasin pariin otteeseen läpi, kun käytettynä ostin 20 hätäostoksena reilu pari vuotta sitten. Ja kyllä kannatti! En ollut innokas MGS fani enkä tykännyt pelin ykkösosasta kun pelasin aikanaan sitä. Kakkoseen kun pääsi pienen tutustumisen jälkeen sisälle, niin irtaantumista ei ollut. Oli aivan mahtava peli, yksi parhaimmista pelikokemuksista. :rolleyes:

Kolmosta en ole kokeillut, mutta kaverilta saan lainaan vaikka heti huomenna. Pitäneekin pyytää tuo vaikka viikonlopuksi ja sitten katsoa vieläkö iskee. Tämä Subsistence olisi varmasti hyvä hankinta, jos vielä MGS tarjoaa yhtä hyviä pelikokemuksia. :)
 
Vastaus: MGS3: Subsistence

Tuli sitten hankittua tämäkin kun olen MGS-fani.
Käännettävä kamera on hyödyllinen ja muuten tuon kameran saa vaihdettua Snake Eaterin kameraan ja Subsistencen kameraan painamalla R3.
Nettipeli on mielestäni aivan loistava, olen rankingeissa 1279:nnes.
Kannatti ostaa, mahtava paketti, tässä paketissa tekemistä löytyy ja pitkäksi aikaa ainakin nettipelissä minulle ja muutenkin.
Metal Gear Online nick: Nemesis958.
 
Vastaus: MGS3: Subsistence

Sama, tuli ostettua se vaikka se alkuperäinenkin löytyy. Harmittaa kun alkuperäis tallenukset ei toimi, tuli pelattua peli läpi ilman että vihut huomas ja tappamatta ketään niin sain Stealth laitteen. Nyt sitä Stealth laitetta ei pääse käyttelemään tässä versiossa :( .

Täytyy sanoa että nyt on pelaamisessa Splinter Cell fiilistä kun kamera liikkuu mukana. On hieman hassua kun Snake huudahtaa niin suu ei liiku yhtään.
 
Ylös Bottom