Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS3: Subsistence

Vastaus: MGS3 Subsistence

Hex sanoi:
Se on varma se!

Yksinpelinäkin Metal Gearit ovat paljon parempia räiskintäpelejä kuin Halot. Ja Gearien ohjaustuntuma on ihan eri tasolla! Sitä paitsi nettipelimoottori tulee olemaan helposti paremmin toimiva. Bungiella oli omituinen lähestymistapa, kun se lähti heti kehittämään Halo 2:n yksinpelin rinnalle nettipeliä ja lopputulos tosiaan on sitä mikä on nähtävissä. Lopputuloksesta tulee varmuudella paljon parempi, jos vahva juonipainotteinen yksinpeli myöhemmin laajennetaan moninpelitoiminnaksi.

Aluksi katsoin, että pilailit Tuomaksen kustannuksella, mutta loppua kohden alkoi tulla vakavaakin tekstiä. Pakko sanoa, että en kyllä vertailisi Haloa ja Metal Geareja alkuunsakkaan. Hyviä pelejä molemmat - oman genren parhaimmistoa - mutta mitä nettipeliin tulee... Olen vielä epäilevä MGS3: Subsistencen suhteen. Tulee kovasti mieleen Splinter Cellin nettipeli, joka ei jaksanut kiinnostaa paria päivää pidempää.

Enkä kyllä lähtisi kritisoimaan Bungien toimintatapaa. Siihen oli varmasti monta vaikuttavaa tekijää ja ainakin itse olen oikein tyytyväinen lopputulokseen, Halo 2 teki mitä sen pitikin. Juoni jäi jännittävään kohtaan, Livessä jaksaa vieläkin pelata, kaikki valmiina Halo 3:sta varten.

Pidetääs pojat noi kritiikit asiallisina, kun ei kuitenkaan mitään konsolisotaa täällä käydä.
 
Vastaus: MGS3 Subsistence

Hex sanoi:
Se on varma se!

Yksinpelinäkin Metal Gearit ovat paljon parempia räiskintäpelejä kuin Halot. Ja Gearien ohjaustuntuma on ihan eri tasolla! Sitä paitsi nettipelimoottori tulee olemaan helposti paremmin toimiva. Bungiella oli omituinen lähestymistapa, kun se lähti heti kehittämään Halo 2:n yksinpelin rinnalle nettipeliä ja lopputulos tosiaan on sitä mikä on nähtävissä. Lopputuloksesta tulee varmuudella paljon parempi, jos vahva juonipainotteinen yksinpeli myöhemmin laajennetaan moninpelitoiminnaksi.

En mene halpaan. :)
 
Konamin lehdistötiedote

Metal Gear Solid 3: Subsistence sneaks online

Hideo Kojima reveals details of Snake's network adventures as jungle warfare goes online
August 17th, 2005

Hideo Kojima, director and creator of Konami of Europe's forthcoming Metal Gear Solid 3: SubsistenceTM, has announced details of the PlayStation 2 title's incredible online modes.

Kojima will use 2005's Games Convention event - Europe's largest digital entertainment expo in Leipzig, Germany - to outline his plans to take the jungle-based combat of Metal Gear Solid 3: Subsistence online. For the PAL release, Kojima will offer a number of 'Versus' modes designed to allow gamers to compete against other fans via the PlayStation 2 network, marking the first time the best-selling series has entered the online area.

Metal Gear Solid 3: Subsistence is a massively enhanced version of March's Snake Eater title. A new camera system has been incorporated allowing players to view the action from virtually any angle, and also features versions of the original Metal Gear and Metal Gear 2 titles as originally created for the now defunct MSX2 format, chronicling the genesis of Metal Gear and available for the first time since their original release.

It is the new online modes that push Subsistence to its limits, however. Kojima has devised 'Sneaking Missions', 'Capture Missions', 'Rescue Missions', 'Death Matches' and 'Team Death Matches', which will allow up to eight players to battle against each other in real-time. These missions will be set within key locations from Metal Gear Solid 3: Snake Eater, and in new areas such as Small Forest, the Kill House and the Abolition Factory.

Each mode will feature up to five different mission styles settings to create varied parameters of play. For example in 'Death Matches' felled players are returned to play instantaneously after being killed, with the winner being the player with the most kills. Having selected which team to represents from Ocelot Unit, GRU or KGB, the action will offer the user full use of the control system seen in the main game, with he CQC (Close Quarters Combat) and weapons elements of Metal Gear Solid 3: Snake Eater all faithfully used. Similarly, players who accrue the best stats will be able to select major characters from the game to control, including Ocelot.

"Finally it is possible to battle with players from around the world online at Metal Gear Solid from the comfort of your own home," said Hideo Kojima. "For the online mode, the essence of Metal Gear Solid is retained, with additions of various online rules and original stages. With the continued growth of the culture of Metal Gear Solid, this new online addition, I believe will bring a new way to enjoy and experience the world. I hope fans will look forward to experiencing it."

Metal Gear Solid 3: Subsistence will be released for PlayStation 2 in 2006.
 
Vastaus: MGS3: Subsistence [Hype]

Tuon uunituoreen trailerin perusteella taitaa minullakin PS2-nettiadapterin osto olla viimeinkin edessä.


Kaappis sanoi:
Eikä sanaakaan PC tai muu konsoli -julkaisusta...

Tämä johtunee sitiä, ettei muita versioita ole tulossa. Kojima Productionsilta on todettu pariinkin otteeseen, että Subsistencen kääntäminen muille alustoille veisi liikaa kehitysaikaa Metal Gear Solid 4:ltä.
 
Vastaus: MGS3: Subsistence [Hype]

No nyt on sitten sekin asia selvinnyt. Harmi sinänsä, ei yhden pelin takia viitsisi hankkia konsolia, kun ei tuttavapiiristäkään tätä keltään löydy.
 
Vastaus: MGS3: Subsistence [Hype]

PS2FIN NewsFlash:
TGS 2005: MGS3: Subsistence -kotisivu avattu, 16.9.2005

Kojima Productions on avannut virallisen kotisivunsa PS2:n Metal Gear Solid 3: Subsistence -pelille. Uudella sivustolla kerrotaan pelistä uusia Tokyo Game Show -messuilla paljastettuja tietoja, kuten pelipakkauksen tarkan sisällön.

Ensimmäiselle levykkeelle on sijoitettu itse varsinainen MGS3-pääpeli uudella kamerakulmalla ja demoteatterilla höystettynä. Toisella levykkeellä sen sijaan on Online-moodi kaikkine hienouksineen, Snake vs. Monkey -minipelit, Duel-moodi, koomiset Secret Theather -videot sekä Metal Gear- ja Metal Gear 2: Solid Snake -pelien MSX2-versiot. Sen sijaan pelin vain ensimmäisestä painoksesta löytyvä kolmas levyke sisältää pelin kaikki välivideot uudelleenmasteroidun äänimaailman. Seassa on myös muutamia täysin uusia kohtauksia.

Myös Tokyo Game Show'ssa esitetyn trailerin on määrä ilmestyä sivustolle piakkoin, joten pidä silmäsi auki!


---

Linkit ja kuvat löytyvät tuttuun tapaan itse uutisesta, johon pääsette klikkaamalla tuota otsikkoa.
 
Vastaus: MGS3: Subsistence [Hype]

Ilmeisesti MGS3: Subsistence julkaistaan ainakin Japanissa myös yhdessä headsetin kanssa. Taitaa olla pakkohankinta faneille, jos ymmärtävät laittaa luuriin vähän MGS-logoa tms.
 
Vastaus: MGS3: Subsistence [Hype]

Guardian Viper sanoi:
Tuon uunituoreen trailerin perusteella taitaa minullakin PS2-nettiadapterin osto olla viimeinkin edessä.

En katsonut traileria, mutta kuulemani mukaan nettiosuus on varsin perinteikästä tappamista. Mistä siis kicksit?
 
Vastaus: MGS3: Subsistence [Hype]

Sormusaave sanoi:
En katsonut traileria, mutta kuulemani mukaan nettiosuus on varsin perinteikästä tappamista. Mistä siis kicksit?
Niinpä. Itseäni ei ainakaan nettipeli tuollaisena kiinnosta tippaakaan. Alkup. Snake Eaterin viereen Subsistence päätyy jo pelkästään noiden wanhojen Metal Gearien takia.
 
Vastaus: MGS3: Subsistence [Hype]

Sormusaave sanoi:
En katsonut traileria, mutta kuulemani mukaan nettiosuus on varsin perinteikästä tappamista. Mistä siis kicksit?

Jostainhan se nettipelaaminen on aloitettava. Miksei siis tällä, kun kerran MGS-sarja on niinkin lähellä sydäntä kuin minulla? :)

Perinteisempien räiskintämoodien ohella Sneaking Missionit kuulostavat mielenkiintoiselta idealta, mutta riippunee ihan pelaajista miten tuo varsinaisesti toimii. Tämä kyllä taitaa päteä myös muihinkin moodeihin. Olisi kuitenkin hauska, jos porukka nettipuolella todellakin turvautuisi sniikkausmetodeihin mielettömän räiskinnän sijaan.
 
Vastaus: MGS3: Subsistence [Hype]

Guardian Viper sanoi:
Jostainhan se nettipelaaminen on aloitettava. Miksei siis tällä, kun kerran MGS-sarja on niinkin lähellä sydäntä kuin minulla? :)

Perinteisempien räiskintämoodien ohella Sneaking Missionit kuulostavat mielenkiintoiselta idealta, mutta riippunee ihan pelaajista miten tuo varsinaisesti toimii. Tämä kyllä taitaa päteä myös muihinkin moodeihin. Olisi kuitenkin hauska, jos porukka nettipuolella todellakin turvautuisi sniikkausmetodeihin mielettömän räiskinnän sijaan.

Turha luulo. Siitä tulee umpitylsää rundifragitusta, joka vielä sotii MGS-saagan yleisilmettä vastaan.

Pahoittelen pettymystä.

*lähtee ampumaan natseja Enemy Territoryyn*
 
Vastaus: MGS3: Subsistence [Hype]

Sormusaave sanoi:
Turha luulo. Siitä tulee umpitylsää rundifragitusta, joka vielä sotii MGS-saagan yleisilmettä vastaan.

Pahoittelen pettymystä.

*lähtee ampumaan natseja Enemy Territoryyn*

Saa nähdä... Ei ole tapana tehdä tuomitsevia mielipiteitä ennen kuin pääsee itse edes testaamaan.
 
Vastaus: MGS3: Subsistence [Hype]

Subsistencen online-pelimoodeja ja mappeja.

Pelimoodeja

-Sneaking Mission
-Team Death Match
-Death Match
-Capture Mission
-Rescue Mission

Mappeja:

-Graniny Gorki Lab (sama kuin MGS3:ssa)
-Svyatogornyj East (sama kuin MGS3:ssa)
-Krasnogorje Mountain (sama kuin MGS3:ssa)
-Lost Forest (Uusi taso, suuniteltu vartavasten online moodin vuoksi!)
-Ghost Factory (Uusi taso, suuniteltu vartavasten online moodin vuoksi!)
-Kill House (Uusi taso, suuniteltu vartavasten online moodin vuoksi!)
-Lisäksi muita joita tullaan tekemään lisää ajanmyötä.
 
Vastaus: MGS3: Subsistence [Hype]

Tuleeko tää jouluksi jo? Voisin ostaa mieluummin tän kuin jonkun XO julkaisupeleistä.
 
Vastaus: MGS3: Subsistence [Hype]

Prisoner sanoi:
Tuleeko tää jouluksi jo? Voisin ostaa mieluummin tän kuin jonkun XO julkaisupeleistä.

Jos ei mustini ole pettänyt niin on taidettu ilmoitettu tulevan vasta ensi vuoden alkupuolella.
 
Ylös Bottom