Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS4 hankintahekumointi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DaMaster
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Tampereelta ollaan ja kusti ei tuonut mitään!!!! :mad:

Jaahas, no nyt lähti viestiä paremmalle puoliskolle, että käy gigantista hakemassa.. ens viikolla sitten discshopille niiden versio avaamattomana takas...olisha tossa ny 4 säästäny jos huomiseen malttais.. vaan ei malta :D toivotaan että gigantin 59 hinta on myymälän, eikä netti hinta..
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Ei tullut peliä tännekään vielä Discshopista.
Sama täällä. Juuri kotiuduin töistä ja toivoin että olisi tullut mutta mitä vielä.... Onneksi otin huomisen vapaaksi niin voi mennä nukkumaan eteiseen ja herätä siihen kun peli tipahtaa luukusta ottaan (toivottavasti) :D Kaiken lisäksi koko ensi viikko on myös vapaata....
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Sama täällä. Juuri kotiuduin töistä ja toivoin että olisi tullut mutta mitä vielä.... Onneksi otin huomisen vapaaksi niin voi mennä nukkumaan eteiseen ja herätä siihen kun peli tipahtaa luukusta ottaan (toivottavasti) :D Kaiken lisäksi koko ensi viikko on myös vapaata....

No onneks sentään muillakin yhtä hyvä tuuri. No kaipa se sit huomen jo tulis.
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Cdonnista tilasin. Eilen siellä luki, että toimitettu ja tänää fiiliksissä ovelle kun kusti kävi...ja mitä ihmettä??? Ei peliä. Eikä syö miestä:mad:
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Onko tätä joensuun gigantissa?

Btw. Minkä takia porukka tilailee näitä jostain helvetin Discshopeista sun muista paskalafkoista mitkä lähettää pelit jostain ties mistä ja ties milloin vähät välittäen julkaisupäivistä? Sitten itketään kuorossa foorumilla kun peli ei tullutkaan postilaatikkoon julkkaripäivänä. Ihan omaa tyhmyyttä sanon minä.
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

No onneks sentään muillakin yhtä hyvä tuuri. No kaipa se sit huomen jo tulis.

Toivotaan, toivotaan...

Ja meneehän tää ilta sitten BF:BC:tä pelatessa jos ei mitään muuta tekemistä ole... Samalla sit pystyy välttelemään mahdollisia spoilereita... :D

Pasi85 sanoi:
Onko tätä joensuun gigantissa?

Btw. Minkä takia porukka tilailee näitä jostain helvetin Discshopeista sun muista paskalafkoista mitkä lähettää pelit jostain ties mistä ja ties milloin vähät välittäen julkaisupäivistä? Sitten itketään kuorossa foorumilla kun peli ei tullutkaan postilaatikkoon julkkaripäivänä. Ihan omaa tyhmyyttä sanon minä.

Jos et ole tietoinen... Niin DiscShopilla on varasto Maarianhaminassa. Ja on joka kerta kun olen pelin tilannu sieltä niin on tippunut postiluukkuun seuraavana päivänä. Joka kerta oon saanut pelin julkaisupäiväks(GTA:ta en saanut discshopista, mut se oli Sonyn moka).

Tää on nyt joku postin moka ettei oo saanu niitä paketteja toimitettua kotiin asti.

Et kannattais tutkia hieman asiaa ennen ku rupee avautumaan...
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Te keillä tää ny on nii sanokaas, että onko kannattava hankinta? Ja mistä pääkaupunkiseudult sais kohtuu halval?

Juuri peliä asentamassa, mutta voin sanoa pelin olevan 150%:sti rahan arvoinen : ) Gigantista saa varmaan halvalla, jos ne ovat peliä saaneet. Itse hain omani Konsolinetistä 62uron hintaan ja kyllä sinne jäi vielä monta kappaletta.
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Onko tätä joensuun gigantissa?

Btw. Minkä takia porukka tilailee näitä jostain helvetin Discshopeista sun muista paskalafkoista mitkä lähettää pelit jostain ties mistä ja ties milloin vähät välittäen julkaisupäivistä? Sitten itketään kuorossa foorumilla kun peli ei tullutkaan postilaatikkoon julkkaripäivänä. Ihan omaa tyhmyyttä sanon minä.

Voisikohan olla niin, että kaikki ei ui rahassa? Cdon ja Discshop myy laskulla. Jos ei satu rahaa olemaan juuri silloin kun kauan odotettu peli ilmestyy niin Cdon ja Discshop on hyvä vaihtoehto. Voi maksaa sitten, kun on rahaa. Tässä lienee ainakin yksi syy siihen miksi näitä käytetään vaikka eivät aina julkaisupäiväksi pelejä toimitakaan. Kyllä se peli huomenna tulee.
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Onko tätä joensuun gigantissa?

Btw. Minkä takia porukka tilailee näitä jostain helvetin Discshopeista sun muista paskalafkoista mitkä lähettää pelit jostain ties mistä ja ties milloin vähät välittäen julkaisupäivistä? Sitten itketään kuorossa foorumilla kun peli ei tullutkaan postilaatikkoon julkkaripäivänä. Ihan omaa tyhmyyttä sanon minä.
Kuten tuossa ylempänä mainittiin niin discshopista tilattaessa, ennen klo 15 tilattu tuote tulee AINA heti seuraava päivänä mikäli postille (vai mikä helvetin Itella se nykyään on) ei tule ongelmia. Nyt pääsi käymään niin ja peli tulee kaikille sieltä tilanneille vasta huomenna. Myös ennakkoon varatut postitetaan niin että ovat julkaisupäivänä perillä. Otetaan asioista selvää ennen kuin tullaan tänne möykkäämään.
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Oon ollu muutaman kerran samassa jamassa... :D

Mut eiköhän se sieltä huomenna kolahda postilaatikkoon... Tai no, parempi olis... :p

Joo, parempi tosiaan olis, että huomenna kolahtais postilaatikkoon. Muuten pitää vedellä puuroa loppukuu:D
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Itselläni lähti äsken tilaus VG+:ssaan, ja yllätyin suuresti, että Visa Electronini toimi (ei ole toiminut koskaan missään muualla verkkokaupassa). Mutta hyvä näin. :)

Kuinkas kauan tuolta yleensä on mennyt, että peli on kolahtanut postilaatikkoon?
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Tilasin yhden suomesta ja yhden ulkomailta, että varmasti saan tänään pelin ;b

Toinen menee sitten myyntiin.
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Tänä aamuna menin jo hakemaan GS kaupasta mgs 4 pois kassasta.

PS. harmi, että en saanut ensimmäisen mgs 4, mutta sain toisen :D
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Ensin posti kusee silmään ja sitten koira paskantaa lattialle...ei kai tässä enää parempaa päivää voisi toivoakkaan :D
 
Ylös Bottom