Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MGS4 hankintahekumointi

Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Ei peli sitten ollutkaan postilaatikos. :( Discshopista pelit on tullu aina seuraavana päivänä lähetyksestä. Huomenna kait sitten.
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Onko tätä joensuun gigantissa?

Btw. Minkä takia porukka tilailee näitä jostain helvetin Discshopeista sun muista paskalafkoista mitkä lähettää pelit jostain ties mistä ja ties milloin vähät välittäen julkaisupäivistä? Sitten itketään kuorossa foorumilla kun peli ei tullutkaan postilaatikkoon julkkaripäivänä. Ihan omaa tyhmyyttä sanon minä.
Fiksuahan on maksaa paikalliselle pelikauppiaalle 65-70e ryöstöhintoja peleistä, tai lähteä ajamaan 30km per suunta tampereelle muille pelikaupoille. Eikä tässä sen enempää itketty kun peli ei tänään tullutkaan. Jos discshopista tilaamalla pelin sai muutaman euron yli viidenkympin kotiovelle kuljetettuna, tuli sitten päivän-pari julkaisusta on mielestäni silti ihan hyvä diili.
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Ah, vapaapäivä töistä, kaupasta haettu hieman kurkunkostuketta kotimatkalla, matka maailman parhaan pelisarjan viimeiseen osaan voi alkaa. Kotona avaan postilaatikon ja odotan näkeväni sen tutun näköisen kirjekuoren, jonka sisältä löytyy eniten koskaan odottamani peli. Lehti, mainos ja....ei muuta!??!? WTF?? Missä MGS4? :mad: Siihen kaatui sitten se mahtava suunnitelma, kiitos posti (vai mikä Itella nykyään lieneekään). Nyt sitten ollaan katseltu koko ilta vain jalkapallo-otteluita, jotka sattuivat sitten tietysti tänään olemaan vielä niitä vähiten kiinnostavia, huoh! No eipä mahda mitään, viikonloppuna ei kerkeä pelaamaan joten menee ensi viikolle... :rolleyes:
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Muahah anttilasta sain Mgs 4 ja PS3.

Mahti peli.

Mutta ei kyllä uskalla mennä tuonne Mgs4 ketjuun enne kuin on vetänyt läpi. :D
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Hups, onkohan tuo Blu ray joka tulee LE pelin mukana edes aluekooditon :eek:
Tulipahan sitten turhaan ameriikoista tilattua jos ei ole... noh, ainakin jonku taidekirjan sai kaupantekijäisiksi.
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

w00t w00t!

Viimein kolahti Solid Snake postiluukusta... Pitää tästä lähteä sitten testaamaan... :D
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Eile oli parempi puolisko hakenu kyseisen teoksen, 5h eilen putkeen, ja seiskalta sama setti uusiks :D
Tää peli on ehdottomasti tän vuoden paras :)
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Nonni, olishan se pitäny arvata, että ei perjantai 13 päivänä tietenkään mgs. pääse postista kotio saakka,
itse asiassa, se ei ole tainut edes lähteä tännepäin:mad:

Pitäisiköhän käydä ostamassa se tänään gigantista?
Kiusaus on suuri...
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Nonni, olishan se pitäny arvata, että ei perjantai 13 päivänä tietenkään mgs. pääse postista kotio saakka,
itse asiassa, se ei ole tainut edes lähteä tännepäin:mad:

Pitäisiköhän käydä ostamassa se tänään gigantista?
Kiusaus on suuri...

Mää jumalauta hakkaan kaikki posteljoonit ketkä tulee mun oven taakse!! :mad:
Ei oo näkyny ja posti normaalisti tulee 10-11 aikoihin. Sen on joku pöllinyt postissa tai jotain eli nyt soitan postiin vedän ne oikeuteen. :mad:
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Nonni, olishan se pitäny arvata, että ei perjantai 13 päivänä tietenkään mgs. pääse postista kotio saakka,
itse asiassa, se ei ole tainut edes lähteä tännepäin:mad:

Pitäisiköhän käydä ostamassa se tänään gigantista?
Kiusaus on suuri...

Gigantissa 59, jos et provinssiin oo menossa niin käy hyvä mies hakemassa "poika" kotiin, omasta mielestä kaiken hypen ja omien odotusten mukainen, ainakin noiden ekan 5h jälkeen ja jatkossa varmasti samaa tasoa, ellei vielä parempaakin, kyllä tän parissa tulee istuttua tää viikonloppu :)
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Itsekin sain vihdoin ja viimein tänään oman kopioini pelistä. Eilen tosin pääsin jo pelailemaan reilut 3 tuntia kun kaveri meni yöksi töihin ja hän ystävällisesti lupautui lainaamaan peliä minulle :)
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

ei vielä tänäänkään onnistanut... no, voipi siis rauhassa kaljotella viikonlopun :D
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Vihdoin sain myös oman kappaleeni! Gigantista hain tänään tuon pelin hintaan 59,95. Loistavaa kamaa näin lyhyen pelisession jälkeen, mutta enpä ole vielä paljoa ehtinyt kokeilla. Tunnelmaa piisaa...:)
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Torstaina tuli kaupasta noudettua... Gigantista vähän tarkemmin ottaen. Hintaa oli se 60, halvemmalla en löytänyt, mutta ihan tyytyväinen olin tohonkin hintaan. Tunnelma oli aika käsinkosketeltava, kun ensimmäisen kerran pelin sain käsiini. Silmät meinas kostua jo siinä vaiheessa, puhumattakaan, kun pääsi pelaamaan itse peliä kaikkine koskettavine välianimaatioineen.
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Haen jussin jälkeen, vasta sitten kun pohjoisesta tulen takaisin. Ei kiirettä siis ;)
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

Tilasin tos 16.6. ton limited editionin tuolt konamistyle-europe.comista ja oli tänään tullu. Kotiovelle asti :p Mukava ylläri töist tullessa.
 
Vastaus: MGS4 hankintahekumointi

On kyllä orpo olo ku ei oo huushollissa PS3. pakko jostain repii toi kone ja peli. kaikki osat on tullu ps1 aikosta jauhettua. AHISTAAAAA... SNAKEEEEEEEE.........
 
Ylös Bottom