Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Burana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

juho123 sanoi:
Mites muilla? Näkyykö teillä siinä johdontilausjärjestelmässä merkintä, että tilausta käsitellään/se on lähetetty?
Mulla lukee nyt.
Tilauksen tila: Lähetetty tilaus
Lähetyspäivä: 23.2.2005
 
Vastaus: Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

foghorn sanoi:
Mulla lukee nyt.
Tilauksen tila: Lähetetty tilaus
Lähetyspäivä: 23.2.2005

Jooh, näköjään mullakin tänään. :) Ja tulihan siitä sähköpostiakin.
 
Vastaus: Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

Mitäs hemmettiä ne oikein mikkihiirisoftalla hommaa kun johdon toimitusaika on 2-4 viikkoa!
Mitäs vikaa tuossa boxin powerissa tarkalleen sitten on?
 
Vastaus: Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

Ihme high-tech-letku. Fancylta näyttää.

Loistava kampanja silti MS:ltä, toimii hyvin. Ohjeet on selkeät ja selkeästi koko ruljanssi on toteutettu fiksusti.
 
Vastaus: Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

No höh.. ei minulle mitään tuollaista reset nappulalla varustettua vehjettä tullut, vaan ihan perusjohto pamahti tänään postissa tulla kotiin. :(
 
Vastaus: Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

itelleni tuli tommonen reset nappulalla varustettu.
 
Vastaus: Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

Laitoin tuossa vloppuna itsekkin tilaukseen ton johdon.
 
Vastaus: Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

En tajua tota test-nappia. Kun painan Resettiä, niin valo vilkkuu ja jää vihreäksi. Mutta kun painan testiä, valo vilkkuu: vihr, pun, vihr, pun ja kuuluu naksahdus ja laite sammuu :confused:

Manuaalista en löyänyt apua. Johto kuitenkin toimii, jos ei paina testiä.

Outoa :(

Oisko kellää selitystä :eek:
 
Vastaus: Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

extreme_02 sanoi:
En tajua tota test-nappia. Kun painan Resettiä, niin valo vilkkuu ja jää vihreäksi. Mutta kun painan testiä, valo vilkkuu: vihr, pun, vihr, pun ja kuuluu naksahdus ja laite sammuu :confused:

Manuaalista en löyänyt apua. Johto kuitenkin toimii, jos ei paina testiä.

Outoa :(

Oisko kellää selitystä :eek:

Ei, mutta about noin se toimii mullakin.
 
Vastaus: Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

Mulle tuli tänään tuo iso mötikkä versio. Johto näyttäis olevan pitempi kuin vanhassa. Which was nice.
 
Vastaus: Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

Omani (2 kpl) tulivat tänään. Tavallisia letkuja tuli vihreään Limited Edition -boxiin.
 
Vastaus: Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

Tänään tuli tuollainen normaalijohto.

Jos tässä kuvassa on todellakin tuo toinen versio, niin olen vain tyytyväinen, etten sellaista saanut. Eihän tuollainen ruma ja iso laatikko edes mahdu mihinkään. :D
 
Vastaus: Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

Juuh, normisjohto paukahti laatikkoon minullekkin. Kyllähän tuo näyttää vähän erilainen olevan.
2 päivää sitten tuli ilmoitus, että tilaus on lähetetty. (Viestissä: "Toimitusaika 2-3 viikkoa). 2 päivää meni, ja nyt se oli laatikossa. Mikäs tässä :), kiitokset Microsoftille.
 
Vastaus: Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

Rakuuna sanoi:
Jos tässä kuvassa on todellakin tuo toinen versio, niin olen vain tyytyväinen, etten sellaista saanut. Eihän tuollainen ruma ja iso laatikko edes mahdu mihinkään. :D

Kuvassa on eurooppalainen suojajohto ja uusi eurooppalainen perusvirtajohto. Lisäksi vasemmalla ylhäällä on uusi amerikkalainen perusvirtajohto. Kumman rivakasti kyllä tulivat nuokin - jopa tuo Texasista postitettu jenkkiletku.

Jos Microsoftilta tulee tavallinen johto, se on merkki siitä, että Xboxissa ei ole riskiryhmään kuuluvaa, mahdollisesti heikkolaatuista virtalähdettä.
 
Vastaus: Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

Mun jenkkikoneeseen tuli ihan normaali jenkki-piuha. Jepujep.
 
Vastaus: Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

Nopeasti tuli johto...Microsoftilta suht rivakkaa toimintaa :)
 
Vastaus: Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

Hakkiz sanoi:
Jos Microsoftilta tulee tavallinen johto, se on merkki siitä, että Xboxissa ei ole riskiryhmään kuuluvaa, mahdollisesti heikkolaatuista virtalähdettä.
No sepä hyvä. Kiitos tiedosta.
 
Vastaus: Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

Jenkkiboksiini saapui iso-motikkä-malli, erilainen kuin kuvassa (kts. Rakuuna:n messu vähän aikaa sitten). Nyt kun olen tuota laatikkoa vähän käytellyt on edessä paluu vanhaan kaapeliin. Mötikkä katkaisee virrat n. 5-10 minuutin välein, liekö syy itse vekottimessa vai tuleeko meikäläisen seinästä sitten huonoa sähkö, tiedäpä tuota. Ei tuon kanssa voi pelata nykykunnosa ollenkaan.

Onkos kellään vastaavia ongelmia?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Microsoft: 14 miljoonan Xboxin virtajohdot vaihdettava

Tämmöstä länsinaapurissa:

Aftonbladet: Turvajohto ei pelastanut vahingoilta

Ruotsalaislehti Aftonbladetin mukaan Microsoftin Xbox-konsoli räjähti uudesta turvajohdosta huolimatta. Ennen turvajohdon asentamista konsoli oli pelatessa sylkenyt kipinöitä.

Microsoftilta saadun uuden johdon kanssa Xbox ei suostunut toimimaan normaalisti, jolloin konsolin omistavan perheen ystävä oli yrittänyt varmistaa johdon liitännän. Kovaäänisesti rikkoontunut laite lennätti kipinöitä naisen kasvoille ja täytti huoneiston savunhajulla. Lisäksi huoneistosta katkesi virta.

Microsoftin edustaja ei osannut kommentoida, mikä johti konsolin räjähtämiseen, ja totesi, ettei vastaavaa ole aikaisemmin sattunut. Onnettomuuden aiheuttanut Xbox lähetetään yhtiön tekniseen tutkintaan.

Kuukausi sitten Microsoft ilmoitti korvaavansa 14,1 miljoonan Xboxin virtajohdon, koska noin 30 Xboxia oli kipinöinyt ja synnyttänyt tulipaloriskin. Muutamat olivat myös johtaneet lieviin vammoihin tai omaisuusvahinkoihin.

Melko pian ensimmäisten johtojen saavuttua asiakkaille verkossa rupesi kiertämään huhuja siitä, että koko virtajohtosotku olisi vain laastari suuremman ongelman peittämiseen. Huhujen mukaan osa 14,1 miljoonasta Xboxista sisältää viallisen tai helposti vikaantuvan virtalähteen, joka voi johtaa vaaratilanteisiin.

Nähtävästi vain riskiryhmään kuuluvat Xboxit ovat saaneet niin sanotun turvajohdon, sillä Microsoft on lähettänyt asiakkailleen myös tavallisia johtoja. Turvajohdon tehtävänä olisi vian ilmetessä katkaista virta konsoliin, jotta laite ei esimerkiksi sytyttäisi tulipaloa. Xboxin rikkoontumista johto ei estä.
 
Ylös Bottom