Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Microsoft Flight Simulator - valloita maapallo sohvaltasi!

Tästä tulee kyllä ihan uskomaton peli. o_O Mitä luulette julkaisupäivästä vai onko peräti jotain tietoa? Itse en ole kovin paksulla suurennuslasilla seurannut. Voisiko olla Xbox Series X julkkaripeli?
 
Tästä tulee kyllä ihan uskomaton peli. o_O Mitä luulette julkaisupäivästä vai onko peräti jotain tietoa? Itse en ole kovin paksulla suurennuslasilla seurannut. Voisiko olla Xbox Series X julkkaripeli?

Tässä spekulaatiota aiheesta videon muodossa.

 
Minulla on sellainen tunne, että tämä peli tulee olemaan Series X:n julkaisupeli ja sehän olisi erinomainen alku uudelle konsolisukupolvelle. Uskon, että tätä peliä tulen hakkaamaan paljon, sillä minua kiehtoo juuri tällaiset pelit joissa voi ihastella maisemia eikä tarvitse laittaa aivoja narikkaan. Tästä pelistä minulle on tullut vahvat next gen -vibat juuri noiden maisemien takia, vaikka taitaa internet-yhteys olla merkittävin tekijä grafiikkojen suhteen.

En malta odottaa, että pääsen ohjaamaan lentokonetta tässä pelissä! :eek:
 
Toivottavasti on valmis julkaisuun, betan 32gb ram vaatimukset oli aika hurjia mutta lupasivat ettei se ole niin paljon julkaisussa.
 
Ah noissa ideaali spekseissä on edelleen tuo 32gb ram vaatimus, no toivotaan että 16gb pärjää.
Itsehän tungin muutama viikko sitten koneeseen extra 16gb vain tämän pelin takia. :D nyt premium setti tilaukseen, niin 240e mennyt jo valmiiksi tähän. Tai no loppuvuonna ostin tätä varten myös tikun alennuksella...oikeastaan kyllä koko tietokone osittain tän pelin vuoksi. :D ehkä lopetan laskemisen sittenkin..
 
Itsehän tungin muutama viikko sitten koneeseen extra 16gb vain tämän pelin takia. :D nyt premium setti tilaukseen, niin 240e mennyt jo valmiiksi tähän. Tai no loppuvuonna ostin tätä varten myös tikun alennuksella...oikeastaan kyllä koko tietokone osittain tän pelin vuoksi. :D ehkä lopetan laskemisen sittenkin..

Sitten vielä kaikki DLC koneet ja lentokentät jotka tulee myöhemmin, rahanmenoa ei voi estää. :D Itse ajattelin pärjätä gamepass versiolla, tuskin ihan niin paljon hurahtaa tähän että viitsii maksaa hirveästi, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
 
Ah eli jokaisessa versiossa tulee kaikki lentokentät, mutta premium malleissa ne vaan on parempia?

”Microsoft Flight Simulator includes nearly every airport around that globe that is represented in Bing Maps, which is roughly 37,000. However, of those 37,000 airports, we have specifically hand-crafted 40 of them (depending on the edition - 30 for Standard Edition, 35 for Deluxe Edition, 40 for Premium Deluxe Edition) for the most realistic and immersive simulation experience."
 
Ylös Bottom