Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Microsoft Flight Simulator - valloita maapallo sohvaltasi!

Metacritic keskiarvo on nyt alkuun jopa korkeampi kuin PC version, mutta tämä tietysti osittain johtuu siitä, että Xbox version arvioita on vielä sen verran vähän. Silti, näyttäisi olevan varsin hyvä konsolikäännös tehosyöpöstä PC-pelistä.
 
Itse olen tätä peliä seurannut ja pelannutkin silloin ihan alussa kun se PCeelle tuli.

Aika nopeasti kävi selväksi että se vaatii ainakin paremman näytönohjaimen mutta kun miina taitaa edelleen PC versiossa olla se että koneen rauta ei vaikuta asiaan?

Pitää sitten katsoa uudelleen jos ja kun pääsee konetta uusimaan.
 
Metacritic keskiarvo on nyt alkuun jopa korkeampi kuin PC version, mutta tämä tietysti osittain johtuu siitä, että Xbox version arvioita on vielä sen verran vähän. Silti, näyttäisi olevan varsin hyvä konsolikäännös tehosyöpöstä PC-pelistä.
Osa syy on myös siinä, että Pc:llä on simuja ja tän tason pelejä ollu vuosia. Eli oli selvä vertailu pohja. Konsoleille tää on älyttömän iso tekninen harppaus pelimaailmassa yleisesti, joten syystäkin korkeampi arvosana.
Itse olen tätä peliä seurannut ja pelannutkin silloin ihan alussa kun se PCeelle tuli.

Aika nopeasti kävi selväksi että se vaatii ainakin paremman näytönohjaimen mutta kun miina taitaa edelleen PC versiossa olla se että koneen rauta ei vaikuta asiaan?

Pitää sitten katsoa uudelleen jos ja kun pääsee konetta uusimaan.
Tänäänhän tuo Pc päivitys pitäisi kai tulla. Pitäs parantaa tilannetta kunnolla. Tähän asti sellanen mid range näyttis on ollut paras. Highend näyttis mennyt 30% tehoilla ja toiminu jopa huonommin.
 
Osa syy on myös siinä, että Pc:llä on simuja ja tän tason pelejä ollu vuosia. Eli oli selvä vertailu pohja. Konsoleille tää on älyttömän iso tekninen harppaus pelimaailmassa yleisesti, joten syystäkin korkeampi arvosana.
No joo, mutta kyllä se tuosta laskee. Ja onkin laskenut jo 94 --> 92. Silti kovat pisteet, eikä tällaisia pisteitä saisi, jos konsolikäännös olisi umpisurkea. Joka tapauksessa hyvää työtä käännöksen kanssa tehty.
 
Tämä menee hankintaa heti huomenna. Onkos tässä Airbus koneet valmiina vai joutuuko ne ostamaan tähän peliin?
 
Mites se nyt menikään tämän pelin kanssa Xboxilla, mitä menetän jos en installoi sitä koko 100 gigan pakettia ? Onko suositeltavaa asentaa se isompi vai pienempi versio ?
 
Eihän tässä nyt ole pakotettu live gold asiakkaaksi jos lataa pilvestä koko aika karttoja....itsekkin sen pienemmän paketin aattelin sit joskus asentaa.
 
Täys paketti ladattuna valmiiks. Hieman jo odottelee tiistaita. Sohasen varovasti ampiaispesää ku olen jo pidemmän aikaa katsonut hiljaa hämillään näitä puheita tilanpuutteesta konsolissa, tai mikä siinä on niin hankalaa vaan yksinkertasesti poistaa pari peliä jos uus kiinnostava peli on ilmoilla. Yks luikaus ku joskus lataat sen uusiks ja savet säilyy jne. En ymmärrä, en alkuunkaan, anteeksi :D
 
Itse olen tätä peliä seurannut ja pelannutkin silloin ihan alussa kun se PCeelle tuli.

Aika nopeasti kävi selväksi että se vaatii ainakin paremman näytönohjaimen mutta kun miina taitaa edelleen PC versiossa olla se että koneen rauta ei vaikuta asiaan?

Pitää sitten katsoa uudelleen jos ja kun pääsee konetta uusimaan.

Mikä näyttis käytössä?
 
Tulikos nyt pc:llekin jotain päivitystä konsoli versioiden saapumisen myötä? Pitihän se laittaa valumaan, niin pääsee testaamaan miten rullaa päivitetyllä raudalla.

Edit: Olihan tuola että pc:llekin päivitystä ja pitäis parantaa pyörimistä silläkin päivityksen.
 
Tulikos nyt pc:llekin jotain päivitystä konsoli versioiden saapumisen myötä? Pitihän se laittaa valumaan, niin pääsee testaamaan miten rullaa päivitetyllä raudalla.

Edit: Olihan tuola että pc:llekin päivitystä ja pitäis parantaa pyörimistä silläkin päivityksen.
Joo tulee tänään illalla, eilen sanoin et eilen kun päivät sekaisin.

Tuollaisella keskiverto 2060 näyttiksellä kevyellä koneella New yorkissa nousee 30 fps:stä sinne 45-60fps:ään, eli raju ero luvassa pc puolellakin.
 
Ylös Bottom