Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Microsoft ostoksilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Spoon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Keltä kysyt?

En tiedä mistä tämä XBox ihmisten erottelu johtuu, oma teoriani on se että kukaan ei ole XBoxia ostanut lapsilleen, koska se oli liian kallis, joten kaikki sen omistajat ovat itse siihen rahansa tienanneet ja ovat näin jonkin verran muiden konsolien omistajia vanhempia, jotka sitten ovat liian "aikuisia" meidän keskusteluihimme.

Yhh.. no sulta kysyin.

Ja itse oon tienannut jo pari vuotta vuokrani ja ruokani. Ja silti mulla on toi "halpis"-Cube.

Veikkaan, että se TUSKIN on iästä kiinni minkä konsolin ostaa (paitti ehkä harvempi mun ikänen nyt Cubea ostelee). Ja sitäpaitsi. Yleensäppähän se on niin, että kun itse makselee niin ostelee halvempia. Kyllä sielä porukoitten kukkarosta on helpompi varmastikin nyhtää Xboxi-rahat, kun korkeakouluopiskelijan... Tai ainakin mun kohdalla menee näin. Ja N:llä on ihan ykköspelit.

Tähän asti oon pelannut tosiaan PC:llä, mut ei riitä aika sen säätöön ja töikseenkin saa tarpeeks. Siks Cube.

En tiedä minkä kuvan sait, mutta mulla on kans cube eikä mitään XBoxia, ja toi "teoria" oli vitsi :) . Mopoiässä ollaan, se riittäköön.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WyW

Ja itse oon tienannut jo pari vuotta vuokrani ja ruokani. Ja silti mulla on toi "halpis"-Cube.

Veikkaan, että se TUSKIN on iästä kiinni minkä konsolin ostaa (paitti ehkä harvempi mun ikänen nyt Cubea ostelee). Ja sitäpaitsi. Yleensäppähän se on niin, että kun itse makselee niin ostelee halvempia. Kyllä sielä porukoitten kukkarosta on helpompi varmastikin nyhtää Xboxi-rahat, kun korkeakouluopiskelijan... Tai ainakin mun kohdalla menee näin. Ja N:llä on ihan ykköspelit.

Tähän asti oon pelannut tosiaan PC:llä, mut ei riitä aika sen säätöön ja töikseenkin saa tarpeeks. Siks Cube.

Vai että 21 ja sun ikäset harvemmin ostaa cubea ?
eriävä mielipide ehkä siksi, kun satun kohta itse olemaan 22
ja ensimmäisenä ostin cuben kun se maahantuojille tuli :D

Xboxia en edes ajatellut sen takia, koska tunnen Nintendon
varman laadun jo NES ajoilta... muistan vieläkin kun viikonloppu
lähti kivasti käyntiin vuokraamalla pelit R-kioskilta !

tosin nykyaikana ei sitä mahdollisuutta ole, mutta kun kaikki
Nintendon konsolit on itellä tietää mitä saa. LAATUA.

Käytän Microsoftin käyttistä, mutta yritän mahdollisimman vähällä microsoftilla päästä elämässäni :D

noh, se on kuutio, mutta pirun laadukas sellainen !

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ScorpioN
Vai että 21 ja sun ikäset harvemmin ostaa cubea ?
eriävä mielipide ehkä siksi, kun satun kohta itse olemaan 22
ja ensimmäisenä ostin cuben kun se maahantuojille tuli :D
Mä oon 26.
Sviddu mä oon lapsellinen! Julkaisupäivänä ostin.

hahaa ! olisko vähä törkeen v-mäistä olla
jo niin aikuinen, ettei päivä kulu
kuin töissä, baarissa, tai telkkaria katellessa ?

helvetti minä ainakin pelaan 8-kymppisenäkin vielä, jos siis
olen hengissä, ja kädet toimii :D

Kyllä se ohjain pitää saada piuhalla pään sisään suoraan kiinni. Kyllä sitä vielä haudassakin ollaan Cube kainalossa... jovvain.

Naiset, viina, urheilu ja liikunta.. nehän vievät vaan hyvää peliaikaa! =trolli!

But seriously, olen josku itsekin miettinyt, että pelaankohan vielä eläkeläisenäkin? Ellen nyt satu kuolemaan ennen sitä..

No johan on... :)

Itse olen 19 eli olen monien silmissä täysi tenava. Silti ostin Xboxin. Ennen pelasin PC:llä, kyllästyin kun sitä töissäkin niin paljon käyttää ja päädyin ostamaan konsolin. Xbox kopautti kovimpaan juuri sen takia kun sille mielestäni ilmestyy parhaat pelit.

Jos tarkkoja ollaan, jokainen pelikonsoli on lelu. Ehkä aika tekninen lelu mutta lelu silti. Lelulla on tarkoitus leikkiä, ja mitä muuta pelaaminen on kuin leikkimistä? No toki jotkut pelaavat hiki pinnassa ja jättävät syömättä että löytävät sen yhden avaimen sieltä temppelin katolta, mutta itse ainakin pelaan vain koska se on niin pirun hauskaa. Halo on mennyt 2 kertaa läpi ja kolmas kerta edessä koska se on niin pirun hauskaa. Project Gotham Racingissä kierrosajat paranee ja mikäs sen hauskempaa kuin huomaa oppivansa radasta jonkin uuden tavan ajaa se nopeammin ja saavan siitä uuden auton palkkioksi. Tony Hawkissa saa vihdoinkin sen 100000 pisteen kombon pysymään pystyssä niin jäljelle jää loistofiilis.

Tuntee oikeasti tekevänsä jotain, vaikka vain leikkii.

Ja nämä tunteet tulevat jokaisella konsolilla. Kaverini, joka on todella Nintendo, melkein niin Nintendo kuin olla ja voi, haukkui minut maan rakoon kun ostin Xboxin. No, otin sitten koneen mukaan ja menin sen kämpille. Pelattiin siinä sitten aikamme, sen tyttöystäväkin alkoi hermostua, mutta yhtään valituksen sanaa en kuullut. Kun olin kotiinlähdössä hoperteli äijä siinä jotain että "pitäisiköhän munkin ostaa toi Xbox?". Sanoin sitten, että "et varmasti osta, vaan ostat sen Cuben, että voin lainata sen sulta". No ei se sitä Cubeakaan koskaan saanut kun tyttöystävä otti kodin kaapinvaltiaan paikan ja sano että siihen kämppään ei pelikonsolia tule. Tietäähän sen minkälainen himopelaaja kaveri on kun sille päälle sattuu :)

Kuitenkin, on oikeasti outoa lukea valitusta MS:n rikollisuudesta ja törkeydestä ja ties mistä muusta. Mielestäni Xbox on loistava tuote, jonka on valmistanut laadukas yritys, joka tietää mitä sana laatu tarkoittaa. Jos joku tulisi duuniini ja sanoisi että tästä lähtien meidän yrityksessä pyörii vain ja ainoastaan Linux, koska se on hieno tuote koska sen tekijöiden arvot on kohdallaan, pääsisi suustani hyvin monta kirosanaa ja niin pääsisi jokaiselta muultakin työtoveriltani. MS on hoitanut hommansa hienosti.

Tietenkin jos on sitä mieltä että MS on yhtä kuin rikollinen, ei sen tuotteita pidä ostaa. En itsekään äänestäisi vaaleissa tiettyjä puolueita vaikka haulikolla päähän uhattaisi. Jokaisella on sananvapaus ja vapaus päättää mitä tekee, mutta jos toinen tulee haukkumaan toista hänen tekemien päätösten tai ideoiden takia, on syyttäjällä itsellään päässään jotain hyvin pahasti vialla.

Jos nyt mentäisiin taas pelaamaan, tai siis itse lähden heti kun töistä pääsen, eikä valiteta toisten koneista tai ajatuksista tai iästä. Meitä on täällä joka junaan. Jos alkaa savu nousemaan päästä kun lukee toisen viestiä niin kävelee pihalle, tai tässä kuumuudessa vaikka suihkuun ja jäähdyttelee hieman ennenkö tulee nettiin laukomaan totuuksia pelaamisesta.

Ja galluppia varten, olen tavannut tyhmiä Xbox-pelaajia, tyhmiä Cube-pelaajia, tyhmiä PS2-pelaajia ja tyhmiä PC-pelaajia. Sekä yleisesti vain tyhmiä ihmisiä. Ja luultavasti pelaan vielä eläkeikäisenäkin, aivan sama sitten millä koneella :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Ja galluppia varten, olen tavannut tyhmiä Xbox-pelaajia, tyhmiä Cube-pelaajia, tyhmiä PS2-pelaajia ja tyhmiä PC-pelaajia. Sekä yleisesti vain tyhmiä ihmisiä.
Mutta et tyhmiä DC-pelaajia? Hiphei, olemme viksuja! editointi on sitten kielletty

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Mutta et tyhmiä DC-pelaajia? Hiphei, olemme viksuja! editointi on sitten kielletty

Itseasiassa en ole, mutta enpä ole pelaajiakaan liiemmin tavannut. Vain näitä viksuja niinkuin sinä. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Itseasiassa en ole, mutta enpä ole pelaajiakaan liiemmin tavannut. Vain näitä viksuja niinkuin sinä. :)
Aistin pientä kettuilua.... Ollaankos taas eksytty "hieman" alkuperäisestä aiheesta? :D

Täällä vähän iski MSn leimaaminen pahisfirmaksi kun hankkivat nuo patentit, mutta eiväthän ne voi käyttää niitä kilpailua vastaan vaikka haluaisivatkin, joten mitäpä tuota parkumaan.

Mutta oikeudenkäynti nvidiaa vastaan xbox-kiistassa saa kiintoisia piirteitä jälleen.

Ylös Bottom