Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
hehheh...siis Autocadilla ei ole mitään tekemistä Ms:n kanssa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan likus <df
Microsoft tekee kyllä ihan hyviä ohjelmia, mutta ne vievät ihan pirukseen kovalevytilaa!!!!
(Voivottelee kovalevynsä surkeutta)
[/i]Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes
jaaha...vanha vastaukseni poistettiin koska menin henkilökohtaisuuksiin.
Olen hyvin pahoillani.
- Autocad 11 toimii hitaasti 286 pc:llä, jos ollenkaan.
- Autocadin tallennusmuoto ei ole dxf vaan dwg
- Olen käyttänyt autocadia versiosta 11 lähtien joten tiedän mistä puhun.
- Autocad on rakennussuunnittelu ohjelmana standardi samalla periaatteella kuin MsOfficea käytetään toimistopakettina, eikä siinä maineella ole mitään tekemistä.
- MsOffice pakettia ei varmasti ole kannattanut ostaa macille yhteensopivuus ongelmien takia. Kannattaa ottaa asioista selvää ennenkuin menee ostamaan. Tietenkin jos on kokeiluhenkeä niin kokemushan se on sekin. Ja jos mainoksissa luvataan yhteensopivuutta niin se ei tarkoita sitä että se pitää käytännössä paikkansa.
Eikä sen takia kannata kenenkään ristiretkelle lähteä että on itse virheen tehnyt.
Mutta se siitä.
Vai niin. Mutta se siitä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
[/i]
Ainakin se AutoCADin versio mika on kotona on pyorii matematiikkaprosessorin kanssa hyvin. Versiota en muista. Taytyypa tutkia mika versio on kyseessa.
Oletko aivan varma, etta AutoCAD 1.0 tallennus muotona ei ollut dxf?
Olen itsekin kayttanyt AutoCADia vuodesta 1987 lahtien.
Standardeista on menna vaikea mitaan sanomaan, mutta paljon kaytetaan Microstationia ja ArchiCADia nimenomaan rakennussuunnittelussa.
AutoCADin puutteita mm:
- Ei osaa piirtaa kaikenlaisia splineja.
- Ei osaa lukea aina edes omia dxf-tiedostoja oikein.
- EI osaa lukea dxf-tiedostoja suoraan vaan konvertoi ne dwg-formaattiin.
Microstation V8 ei konvertoi mitaan tiedostoja vaan osaa kasitella niita natiivissa formaatissa. Hanskaa myos kaikelaiset splinet.
En vaita, etta Microstation on olisi parempi ohjelma, kuin AutoCAD. Tietyt ominaisuudet ovat vain parempia Microstationissa. AutoCADissa on myos hyvia ominaisuuksia. Yksi asia on varma. AutoCAD on lelu 3D mallinnuksessa. Ei parjaa I-DEASille tai SolidWorksille.
Ei voinut etukateen tietaa noin 6-7 vuotta sitten, etta MS Office 6 for Mac on taytta roskaa. Suoraava versio 98 oli, kuin toiselta planeetalta. Esim. viimeisin version X lukee taydellisesti Windows Office tiedostot. Yhteensopivuus ongelmia on kuulemma todella vahan. Alunperin MS Office kehitettiin Macille, josta se myohemmin tuli PC:lle. Jos yhteensopivuus luvataan niin on lain vastaista, jos ei se toimi. Ei saa mainoastaa asioita, jotka eivat pida paikkansa.