Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Middle-earth: Shadow of Mordor

Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Ei se hirveän iso oo pinta-alaltaan. Mulla näkyy jalkoina välimatkat niin ei paljon yli tuhatta oo mihinkään ollu matkaan. 1200 jotain ollu pisin matka eli n. 400m. Ihan tarpeeks iso omasta mielestä kuitenkin jalkaisin liikuttavaan peliin.

Se aluksi näkyvissä oleva kartta (sen jälkeen kun olet "kerännyt" jokaisen niistä valkoisista valotorneista) on ilmeisesti vain osa siitä. Kun pelaa lisää aukeaa uusi kartta / alue lisäksi (tai näin olen ymmärtänyt)

Tarinaa pelattu nyt n 30% ja peliaikaa yli 23 tuntia taulussa
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Unohtu sanoa että en oo edes saanu sitä trophya vielä että jokainen torni avattu. Piilossa on ainakin yksi vielä mikä ei näy edes kartalla. Mutta kyllä tässä on jo pelitunteja sen verran takana ja prosenttejä vasta n. kolmasosa että pelattavaa riitää. Ei se alueen koko oo aina kaikki kaikessa. Eipähän oo ainakaan sitä toisen esikuvan (Assassinin) ylipitkiä kävelyitä ollu edessä.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Vähän oli ehkä sekava aluksi, mutta nopeesti pääsi kärryille mitä tehdä ja minne mennä. Henki on välillä herkässä varsinkin jos on vähän varomaton :) Mutta loistavalta vaikuttaa parin ekan tunnin jälkeen.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Kiitos kaikille infosta, hyvältä vaikuttaa ja hankintaa menee [emoji9] kunhan oma kone tulee huollosta !
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Parit "Päällikköä" tai mitä lie listinyt. Peli toki ihan alkutekijöissään. Mielenkiintoista, ettei tässä muistaakseni voi alussa valita vaikeusastetta. Nuo päälliköt kaatui kuitenkin suhteellisen helposti, ja olen paska pelaaja! Mielenkiintoista nähdä miten jatkossa vaikeuskäyrä etenee. Onko pidemmälle pelanneilla huomioita?
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Parit "Päällikköä" tai mitä lie listinyt. Peli toki ihan alkutekijöissään. Mielenkiintoista, ettei tässä muistaakseni voi alussa valita vaikeusastetta. Nuo päälliköt kaatui kuitenkin suhteellisen helposti, ja olen paska pelaaja! Mielenkiintoista nähdä miten jatkossa vaikeuskäyrä etenee. Onko pidemmälle pelanneilla huomioita?

Arvosteluissa valitettavasti sanottiin, ettei peli tarjoa tarpeeksi haastetta. Itselleni tämä on se syy, miksei peli tarttunut uutena matkaan. Käytettynä sitten toki hankittava. Ihmeellistä kyllä, jos (ainakin yhden arvostelun mukaan) vaikeustasoa ei pysty muuttamaan.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Vaikeustaso on luokkaa Batman mutta olen lähes varma että vaikeampi jos ottaa ruudulta merkit pois milloin tehdä counter ja väistöt. Veikkaisin että tappelut menis vaikeammaks mitä Arkhamien vaikein vaikeustaso.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Vaikeustaso on luokkaa Batman mutta olen lähes varma että vaikeampi jos ottaa ruudulta merkit pois milloin tehdä counter ja väistöt. Veikkaisin että tappelut menis vaikeammaks mitä Arkhamien vaikein vaikeustaso.

Joo, pitää katsoa noi asetukset.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Ihan ok peliltä vaikuttaa, varsinkin piekseminen on todella hienoa sitten batmanin ja Sleeping Dogsin. Todella brutaalia katseltavaa! Destinyn tappajaks tästä mielestäni ei kuitenkaan ole, mutta destinyn mainoskatkona tämä toimii mainiosti.

Varmasti tämän pelaa läpi ja se siitä, mutta mitää super kiimaoloja tämä ei vielä ole mulle antanut. Open world peliks tuntuu melko pieneltä, eikä tämä nyt niin elävältä ympäristöltä vaikuta mitä paris arvostelus selitettiin. Örkkimörkkejä joka puolella ja jatkuva piekseminen alkaa varmasti toistaa itseään jossain vaiheessa.

Eipä siinä, hyvä peli tämä joka tapauksessa on. Vielä kun skillejä saa enemmän auki, nii piekseminenki alkaa olee varmasti (toivottavasti) hienompaa kun vaan parin napin hakkaamista.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

En ihan ymmärrä tuota, kun usein kapteenia vastaan tapellessa niitä on yhtäkkiä 3-4 siinä ja lisäks 10 pikkuhemmoo. Karkuunhan en lähde eli henki lähtee yleensä :D Mietin vaan et olenko huolimaton, kun käyn niitten kimppuun vai kuuluuko tuo asiaan. Aika helppoahan noitten lahtaaminen muuten olisi.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Ensikosketus tapahtui siinä yöllä kahentoista pintaan. Lopetin aamulla puoli kahdeksan. Eli ihan kiva peli :D tarinaa menty 10% eteenpäin. Pomoörkkien jahtaaminen on melkoisen koukuttavaa. Ei pahaa sanottavaa ainakaan vielä ole tullut.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Täytyy kyllä sanoa, että kaikkia edeltäviä LoTR-pelejä miettiessä odotukset tälle olivat melko varautuneet. Videoissa toiminta näytti ihan liian hyvältä, muta hypetyksen ja reaalimaailman välillä tuntuu olevan melko iso ero (terkkuja Bungielle!). Nyt on ennakko-odotukset kohdillaan, eli seuraavaksi ohjelmassa on Turkuun autolla kurvaaminen, jos tätä vaikka löytyisi hyllyistä. Eilinen visiitti Halikon Prismaan tuotti vesiperän, kun hyllyssä taisi olla ruhtinaalliset 1kpl Xbone-versiota...

Suunnitelmissa on muuten ihan ensimmäisen let's playn nauhoittaminen ja tämä tulee olemaan se peli, millä myötähäpeän aiheuttaminen aloitetaan!
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Tuli semmonen mieleen että jos joku on ladannut US storesta sen legion editionin niin aika kikkailua oli näköjään saada ne lisätehtävät ja asut. Piti mennä uudestaan storessa sinne pelisivulle valita versio minkä lataa ja siihen free. Sen jälkeen latas ne kaikki. Mulla ei ainakaan niitä ollu muuten pelissä. Saa nähdä tuleeko ne lisätehtävät enää mukaan jo aloittamaani tarinaan. Vai liekkö erillisiä tehtäviä muutenkin.

EDIT Tuli näköjään lisätehtävät samantien kartalle. Ja asu valikkoon.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Latasin tämän pelin eilen.Sellaisen käsityksen saanut,että pääjuonta pelaamalla aukeaa kykyjä?.Elikkä kannattaako pelata pääjuoni ensin läpi ja sitten keskittyä sivutehtäviin?.Tällöin olisi enemmän taitoja käytössä.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

pääjuonella aukeaa keltaiset lukot kykypuussa ja punaiset aukeaa kapteeneita tappamalla ja punaisia tehtäviä tekemällä. Osa kyvyistä aukeaa kun saa XP pisteitä tarpeeks jota tulee joka asiasta.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Peliä on n. 25% takana on kyllä todella upea teos. Taistelu ja hiiviskely toimii ja on todella brutaalia meininkiä mustan hurmeen ja irtoraajojen merkeissä. Pelin sielu on kuitenkin tuo Nemesis- järjestelmä, mikä toimii hienosti ja elää täysin omaa elämäänsä pelaajasta riippumatta. Varsinkin sen jälkeen, kun saa tuon Branding- kyvyn auki. Tulee vastaan aika eeppisiä tilanteita, kun suhteet muuttuvat örkkien riveissä aikas tiheään. Omalla listallani kuluvan vuoden paras peli.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Tuli semmonen mieleen että jos joku on ladannut US storesta sen legion editionin niin aika kikkailua oli näköjään saada ne lisätehtävät ja asut. Piti mennä uudestaan storessa sinne pelisivulle valita versio minkä lataa ja siihen free. Sen jälkeen latas ne kaikki. Mulla ei ainakaan niitä ollu muuten pelissä. Saa nähdä tuleeko ne lisätehtävät enää mukaan jo aloittamaani tarinaan. Vai liekkö erillisiä tehtäviä muutenkin.

EDIT Tuli näköjään lisätehtävät samantien kartalle. Ja asu valikkoon.

Mitenkäs tämä oikein tapahtuu? Itse ostin storesta sen kalliimman special/premium editionin, mutta mitään asuja tms en saanut. En myöskään löydä tuolta jenkkistoresta mitään "valitse versio minkä lataa" kohtaa.

Tuossa vielä kuva siitä mitä itselläni on näkyvissä. Näytä liitetiedosto 13445
 
Ylös Bottom