Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Middle-earth: Shadow of Mordor

Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Tulipahan eilen korkattua peli kun postissa saapui. Ihan hyvät alkufiilikset on. Aika sekavaa on vielä meno ja erilaisia ohjeita vilahtaa ruudulla koko ajan ja mikään ei jää mieleen. Taistelut on kuitenkin ihan mukavaa hommaa ja ilmeisesti erilaisia taktiikoita örkkien lahtaamiseenkin varsin paljon. Kiva oli vapauttaa sellainen iso peto häkistä ja katsoa muurilta kun örkit sai kyytiä. Tosin peto muutaman minuutin päästä löysi sitten minutkin ja en kauaa hengissä pysynyt. :D

Tuli videolle kuvattua ekat hetket ja tiivistin pelailun vajaaseen 50 minsaan. Tullee varmaan jatkossakin kuvattua koko ajan, mutta ehkä julkaisen vain highlightsit kun noita perus örkkimättöjä tulee niin paljon vastaan. Kyllä tää tästä. :)
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Miten sait vapautettua? Itse olen yrittänyt muttei vaan ole onnistunut.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Ainaki mulla vapautu kun ammuin nuolella häkin oveen.
Eikä tarvitse edes ampua oveen vaan riittää, että osuu häkkiin. Itse kyllä teen niin, että ammun nuolen aina oveen niin se on vähän loogisempaa.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Eikä tarvitse edes ampua oveen vaan riittää, että osuu häkkiin. Itse kyllä teen niin, että ammun nuolen aina oveen niin se on vähän loogisempaa.
Noni, nyt tämäkin selvisi! Eihän tässä oo tullut kuin öööh ehkä 8-9h pelattua ja oon tätä miettinyt että miten noi nyt sit saa vapautettua. Oon aina kiipeillyt siinä päällä ja ihmetellyt että ei tuu mitään vinkkiä millä ne aukeais.

Eli kiitoksia! :D
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Voi sitä häkkiä myös lyödä miekalla niin se aukeaa. Shoulder dashia en ole kokeillut, kun ei oikein viitsi syöksyä pää edellä caragonin suuhun. :)
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Pakkoha tästä oli tehää gameplay video, lähinnä pieksentää koska noh, tämähä on lähinnä pieksentä peli:

[video=youtube;me05pk-9BgI]https://www.youtube.com/watch?v=me05pk-9BgI&list=UUtQcBDR6OMvazTGTTqm8RJA[/video]
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Mitä tarkoittaa advanced time tai jotain sinne päin siinä karttanäkymässä? En löydä mistään noiden selityksiä.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Vuorokauden aika vaihtuu eli vaikkapa yöstä päivään. Lisäksi tapahtumat maailmassa etenee. Kapteenit nousevat tyhille paikoille shakkilaudalla ja ne valtataistelut sekä muut punaiset tehtävät, joista saa niitä power pisteitä suoritetaan loppuun.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Vuorokausihan etenee myös pelatessa, eli joskus (harvoin) kapteeniin tapon jälkeen tulee todella pitkä "shakkiottelu" missä kapteenien valtasuhteen muuttuvat. Sama taitaa tapahtua aina kun otat itse selkääsi joltain kapteenilta ja synnyt uudelleen lähimpään torniin. Nyt kun tuli puheeksi, en muista itse käyttäneeni tuota advance time featurea kertaakaan...
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Juu en ole minäkään sitä kertaakaan painanut, mut ainakin joidenkin trophyjen hommaamises siitä taitaapi olla iloa.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Kukaan ostanut tätä jenkkitili-puolelta? Kaikki pelaa normaalisti myös eu:n puolella jos ostettu jenkki-tilitä?
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Pystyykö us pelejä pelaa netissä ja saada trophyja eu tunnuksella?
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Pystyykö us pelejä pelaa netissä ja saada trophyja eu tunnuksella?

Tietenkin, pelit vain ostetaan sillä jenkki tunnuksella, jonka jälkeen kirjaudutaan takaisin omalle eu tunnukselle ja pelaaminen hoidetaan täysin sillä, joten trophyt tulee omalle "pelitunnukselle" ja moninpelit toimii. Ei siis eroa mitenkään eu storesta ostetusta pelistä (paitsi hinnaltaan, ja pelin sisäinen storenappi ei toimi ellei ole kirjautunut us tunnuksella)
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Tänään tuli päivitys, jossa bugikorjauksia sekä photomode. En ehtinyt vielä testata, että minkälaisia kuvia sillä saa.
 
Vastaus: Middle-earth: Shadow of Mordor

Täällä peliä takana 20h ja 70% pelattu. Olen pyrkinyt tekemään kaikkea aika tasaisesti ja tarinatehtäviäkin vielä kuusi jäljellä. Hyvin maistuu ja tästä taitaa tulla pitkästä aikaa peli minkä jaksan pelata 100% läpi.

Kuten mainittu moneen kertaan, Nemesis on rautaa. Varsinkin nyt kun Brand-taito aukesi.

Mikäli joku vielä miettii ostaisiko vai eikö, niin suosittelen ehdottomasti.
 
Ylös Bottom