Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Middle-earth: Shadow of War

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Middle-earth: Shadow of War

Samaa se tekee Arkham Knight pelissä kun on menossa sinne WB accountiin, tulee ilmoitus että recording is blocked turing sitä sun tätä ja sen jälkeen tulee ilmoitus että recording continued, mutta ei se kuitenkaan jätä mitää pätkiä mihinkään, joten nyt on kyseessä sit joku juttu mitä en ymmärrä tai joku bugi.
Tapahtuu oletettavasti kaikissa PS4:n WBPlay-tunnusta tukevissa peleissä. Sain tuossa nyt nopeasti testattua Shadow Of Mordorilla, Mad Maxilla ja Mortal Kombat XL:llä, eikä minkään jäljiltä ollut sekuntiakaan Share-videota tallessa. Suattaa siis sittenkin olla, että se on yksinkertaisesti sen Shadow Of Warin oma bugi. Itelläni ei juuri tuota peliä ole, joten en pysty sillä testaamaan. Veijo Googlellakaan en silti löytänyt vihjeitä kohtalotovereista, joten senkin vuoksi tuntuu melko ihmeelliseltä tapaukselta.

Ei mulla ainakaan tallenna itsestään mitään videoita.

Jaha, nytpä sitten peli päivitti itsensä ja kun koitin jatkaa pelaamista heitti ilmoituksen:

"Your saved data is incompatible with previous updates of Middle-earth Shadow of War. If you remove this game update, your save data will be lost"

Ja sen myötä tallennukset hävis kokonaan. Hirmu kiva, ei vituta kun ihan saatanasti. Peli lentäkööt hyllyyn muutamaksi kuukaudeksi jos saisivat vaikka patchattyä kuntoon. Ei toinna nykyään enää ostaa mitään peliä heti julkasisusta kun myyvät keskeneräistä bugista paskaa.

Erikoinen juttu kyllä tuo tallennusbugaus.

Itselläni peli on jostain kumman syystä saksankielinen aina siihen saakka kunnes pääsee valikkoon, jossa on mm. continue game. Sitten kaikki on normaalisti englanniksi. Eihän tuosta ole käytännön haittaa paitsi silloin kun ekaa kertaa käynnistin pelin ja minun piti hyväksyä käyttöehtoja saksaksi. Xboxin alue on asetettu Suomeksi ja peli on ostettu Suomesta.

"Your saved data is incompatible with previous updates of Middle-earth Shadow of War. If you remove this game update, your save data will be lost"

Ja sen myötä tallennukset hävis kokonaan. Hirmu kiva, ei vituta kun ihan saatanasti. Peli lentäkööt hyllyyn muutamaksi kuukaudeksi jos saisivat vaikka patchattyä kuntoon. Ei toinna nykyään enää ostaa mitään peliä heti julkasisusta kun myyvät keskeneräistä bugista paskaa.
Kuulostaa aina vaan kummallisemmalta. Ilmoitus kun sinällään vain koettaa sanoa, että jos sillä päivitetyllä versiolla nyt tallennat, ja jostain syystä poistatkin päivityksen, ei sitä voi käyttää sillä vanhemmalla versiolla. Eli esim. v1.01:llä tehtyä tallennusta ei voi ladata v1.00:lla, mutta v1.01:lla totta kai toimii v1.00:lla tehdyt tallennukset. Digiversioilla tuota ongelmaa ei suoranaisesti pitäisi edes pystyä syntymään, koska PS4:llä digipelit tulevat aina suoraan viimeisimpään versioon päivitettynä.

PS. Oletko Plus-jäsen? Online Storagestahan saa kaivettua tallennuksen varmuuskopion, jos konsolin oma tallennus kyrvähti.

Olen Plus-jäsen. Eipä näytä tuolla online storagessakaan olevan SoW tallennuksia enää. Muut pelit kyllä on säilyneet

Olen Plus-jäsen. Eipä näytä tuolla online storagessakaan olevan SoW tallennuksia enää. Muut pelit kyllä on säilyneet
Mysteeri vain syvenee, koska peleillä ei edes ole minkäänlaista pääsyä Online Storagessa oleviin tallennuksiin, eikä paikallisen tallennuksen poiston pitäisi mitenkään vaikuttaa Online Storageen. Jossain vaikuttaa olevan bitit todella ristissä, eikä save ole missään vaiheessa mennytkään pilveen talteen.

Itse ajaisin ensiapuna vikasietotilan kautta tietokannan uudelleenrakennuksen.

Mysteeri vain syvenee, koska peleillä ei edes ole minkäänlaista pääsyä Online Storagessa oleviin tallennuksiin, eikä paikallisen tallennuksen poiston pitäisi mitenkään vaikuttaa Online Storageen. Jossain vaikuttaa olevan bitit todella ristissä, eikä save ole missään vaiheessa mennytkään pilveen talteen.

Itse ajaisin ensiapuna vikasietotilan kautta tietokannan uudelleenrakennuksen.
Savet ei taida siirtyä automaattisesti pilveen, ellei konsolia pidä rest modessa. En itse käytä juurikaan rest modea, joten manuaalisesti täytyy saveja sinne siirrellä.

Nii, ei ne ikävä kyllä automaattisesti siirry ellei just rest modessa. Itelleni tullut kyllä aina tavaksi kun lopetan pelin niin ekana siirrän savet pilveen kun sammutan konsolin.

Ylös Bottom