Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Midnight Club 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jake_N
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pelin jenkkiversiohan julkaistiin tuossa viime viikolla. Olen tässä tehnyt pientä salapoliisityötä, sen jälken kun kuulin, että system-link ja LIVE tuki löytyy! Alkoi ko. peli kiinnostamaan oikein tosissaan, hyvää online-autopeliähän ei ole vielä tähän mennessä nähty. Olisiko tässä nyt vihdoinkin sellanen? :)

Jenkki saittien arvostelujen ja jenkkiforumeilla heitetyn läpän perusteella vaikkuttaisi olevan 1 parhaimmista, ellei jopa parhain xboxin arcade kaahailu? Paras online sellanen anyway!

Pleikkarillehan ko. peli on ollut jonkin aikaa ja aika tyytyväisen kuulosta porukkaa tuonne PS2FINnin puolelle oli ko. pelistä stooria kirjotellu.
No XBOX version pitäisi olla vähintäänkin niin hyvä, mutta hieman parempaa ulkonäköä ja korkeampaa ruudunpäivitysnopeutta on lupa odottaa.

Yksinpeli ja moninpeli ovat kuulemma molemmat todella hyvää tasoa, vaikeusastekin on kuulemma kohdallaan.

System-link sekä LIVE tuki löytyy, jaetulta ruudulta voi pelata 4 ihmistä. (valitettavasti vain offlinessä)

Pelissä on mielenkiintoisia moninpelimoodeja kuten CTF ja joku detonation, missä roudataan jotain pommia ja muut koittavat saada kiinni tms? Mielenkiintoinen feature on myös 'rataeditori' jolla voi määritellä kaupungissa ajettavan reitin. Itsetehtyjä reittejä voi sitten käyttää jopa online peleissä.

Luottokortin haltijoille vinkkinä muuten, että peliä voi ennakkotilata täältä todella sopivaan ~42 :n hintaan. (ei muita kuluja) Ei paha!

Pelin PAL-versio pitäisi löytyä kauppojen hyllystä 20. päivä.

Peli tuli (ikävä kyllä) vasta tänään ja täytyy kyllä todeta että peli on täyttä paskaa :mad:

Ohjaus on tyyliin burnout (perseestä) . Ja koko feikki autokantaan on haettu ideoita jenkkituningista mikä on aika säälittävää .

kisoissa siviilejä on liikaa , eli kisan voittaa se joka ei kolaroi , pienikin virhe ja peli on menetetty . Autojen kulkupuolellakaan ei ole juuri väliä (onko niissä eroja) koska ilokaasun (n2o) käyttö ratkaisee voittajan .

Äsken pelasin n.30min ja vitutuskäyrä alkoi olla jo todella korkealla , jos vielä 5min olisi pitänyt kärsiä olisi seinässä nyt ohjaimen kokoinen reikä .

paska mikä paska

:mad:

Eipäs ole vieläkään peliä näkynyt, vaikka posteliooni lähtii kiikuttaan sitä Jerseyn saarilta yli vikko sitten! Odottavan aika on pitkä...

Anyway, kaverilla taas eilen tuli pelailtua offlinessä, pirun hyvä peli se on! En todellakaan tiedä, mitä peliä Jake N on pelannut? Ja btw, tuo "kisat voitetaan ilokaasulla" on ihan bull shittiä. Oikeesti kisat voitetaan kilpa-ajo taidolla. Välillä pystyy taktikoimaan reitinvalinnoilla voittoon ja tuurillakin on tietenkin oma osuus.

Toki ne nitrot antaa välillä tilapäisen edun, mutta kun kaverilla on sama määrä nitroja messissä, niin ei sillä mitään ratkota!?

Itse en ole mikään arcade kaahailupelien ystävä (esim. MM3 jäi hankkimatta) mutta MC2:ssa on jotain, joka vetää puoleensa. Suosittelen!

PS. Huomattiin muuten, että tätä peliä pelatessa kannattaa ehdottomasti mennä kytkemään dashboardista PAL60 moodi päälle, muutoin peli nykii lievästi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake_N
Taitaa meillä olla eri maku pelin suhteen .
Jos MC2 on oikeesti mielestäsi 'paska' niin todellakin on meillä eri maku! Ja arvostelijoilla...

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/562561.asp

MC2 on repinyt tosiaan huippubongot arvosteluista ja on xbox peleistä siajalla 7. Se on sellanen tila, mihin ei muuten paskat pelit pysty!

En yhtään ihmettele ylistäviä arvosteluita, loistava pelihän se on! Mielestäni helposti paras arcade kaahailu boksilla.

En ole mikään Arcade-autopelien suurkuluttaja, mutta jostain syystä tämä sopii mulle hyvin ja luultavasti monelle muullekkin. Suosittelen!

Gimble, minkäs verran tota MC2:sta sakki pelaa LIVEssä ? Peli kiinnostaisi mutta huolettaa sen netti suosio verrattuna esim MM3:seen joka mm. xboxfinin porukasta tuntuu aikas monelta löytyvän..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oleanteri
Gimble, minkäs verran tota MC2:sta sakki pelaa LIVEssä ? Peli kiinnostaisi mutta huolettaa sen netti suosio verrattuna esim MM3:seen joka mm. xboxfinin porukasta tuntuu aikas monelta löytyvän..
Ei ole valitettavasti vielä LIVE puolesta tietoa, kun omaa peliä ei ole peliä vieläkään näkynyt. :( Äskön lähti meili play.comiin, että missä ***ussa se mun peli mahtaa seilata? Tais olla viimenen kerta, kun ko. lafkasta tilaan. www.amazon.co.uk:ssa on hieman kalliimpaa, mutta pelit kolahtaa postilaatikkoon pikkasen eri tahtiin. SOF2 tuli just mulle kolmessa päivässä ja kaverille kahdessa.

Kyllä luulen, että MC2 peliseuraa löytyy riittävästi. On sitä myyty ainakin ihan mukavasti. Esim. just tuolla play.comissa peli keikkui pitkän aikaa myyntitilastoissa toisena (joku superalennuspeli oli ekana) Tällä hetkellä se on sijalla 7. eli ei huono. MidMadi on sijalla 9.

Olisi se tietty kiva tormätä LIVEssä kotimaisiinkin MC2 rattimiehiin, mutta musta tuntuu, että aika harva esim. juuri täältä konsolifinnin puolelta on 'nähnyt valoa' ja hommannut ko. pelin?

Sen sijaan MM3 hype on tosiaan tehnyt tehtävänsä ja se löytyy kyllä joka jampalta. Omasta mielestä se oli täyttä huttua, mutta tosiaan jotkut tykkää niistä 'litta peleistä' ja muista. MC2 'kilpaa ajaminen' on enemmän mun juttu.

Midtown Madness 3 näyttäisi olevan juuri tällä hetkellä hieman suositumpi. En ole tosin vielä Tokiota MC2:ssa avannut, joten sitä pyörittävät serverit eivät näy minulle. On hieman harmittavaa, että MC2:ssa ei pääse ajamaan kaikkia kaupunkeja ja autoja heti kättelyssä. Jotkut ostanevat pelin vain moninpeliä varten ja heidät pakotetaan pelaamaan välillä hermoja raastava yksinpeli läpi. Hmm...

Nyt kun minulla MC2 ja MM3 on, niin omasta mielestäni Midtown Madness vetää pitemmän korren. Midnight Club 2, kuten PS2FINin arviossakin todettiin, on yliarvostettu. Se ei ole yhtä hauska kuin DICE:n katuralli, eikä siinä ole niin paljon vaihteluakaan. Vieläkin on silmänaluset mustana, kun meni toissayö MM3:a suomalaisporukalla pelatessa. :D

heh heh, hyvältä kyllä kuullostaa toi MM3. Taitaapa lähteä tilaukseen samantien :cool:
No nää on mielipide juttuja, mutta mun mielestä ei tod kannata kyllä näkemättä tilata! Moni pitää siitä, mutta moni (mukaanlukien minä itse) on karvaasti pettynyt! Omasta mielestäni se ei ole erikoinen ja se jos mikä on yliarvostettu. :o

En jaksa kirjotella samoja stooreja uudestaan, mutta kirjottelin tänne perusteluja, miksi MC2 > MM3. Tuosta listasta unohtui muuten vielä se, että MC2:ssa on laajakuvatuki ja MM3:ssa ei. Aika tärkeä juttu laajakuvatelkkarilla pelaaville sekin.

Surerbug pelas tiistaina MC2 päivällä klo 13 ja sano että vain 1 servu löyty. Varmaan enemmän servuja on illalla, kun jenkit herää, mutta pelin suosio ei yllä läheskään MM3 tasolle.
Yhdyn hakkiziin tossa että MM3 on monipuolinen ja todella hauska. Jaksaa offlinessäki aukasta autoja ja ettiä maalipurkkeja.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
On hieman harmittavaa, että MC2:ssa ei pääse ajamaan kaikkia kaupunkeja ja autoja heti kättelyssä. Jotkut ostanevat pelin vain moninpeliä varten ja heidät pakotetaan pelaamaan välillä hermoja raastava yksinpeli läpi. Hmm...

No onhan tuossa ainakin se hyvä puoli, että tuo pakottaa pelaajan ensiksi "harjoittelemaan" yksinpelin puolella. Ei oo sit moninpelissä kyselemässä "Hei, mistä tää menee eteenpäin?". ;)

Eikö ne autot ja kaupungit saa auki jollain wussyass cheat koodilla? Mielestäni lueskelin sellasta juttua jostain. Itse en kyllä tod alennu sellasia käyttään, mutta jos jotain kiinnostaa niin se kyllä taitaa olla mahdollista.

Mua ei haittaa yhtään, että joutuu kahlaan pelin ensin läpi. Mielestäni MC2 yksinpeli on melkeimpä parasta offline viihdettä, mitä xboxilla tällä hetkellä löytyy.

On kyllä loistava peli! Ketkäs kaikki boardilaisista pelaa tätä aktiivisesti livessä? Tietää sitten heitellä inveillä. Mulle saa kans heitellä mieluusti invejä MC2 peleihin, gamertaggi on Gimble.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pirtti
Millane peli tuo o livessä ja mitä peli muotoja siinä on.
Normaalin kilpaa-ajamisen lisäksi siinä on lipunryöstö ja demolition. CTF:ssä viedään lippu paikasta A paikkaan B ja lipun saa riistettyä koskemalla sitä roudaavaan autoon. En ole paljon testannut, mutta ihan hubalta vaikuttaa.

demolitioni on sama homma, mutta siinä viedään pommia ja kun pommia roudaavaan autoon törmää riittävästi se räjähtää ja pommi palautuu uudestaa jonnekkin päin kaupunkia.

Omasta mielestä ihan normaali kisaaminen on parasta viihdettä ja mielenkiintoista on se, että race-editorilla tehtyjä omia ratojakin voi hostia livessä. :)

Ylös Bottom