Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos MC2 on oikeesti mielestäsi 'paska' niin todellakin on meillä eri maku! Ja arvostelijoilla...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jake_N
Taitaa meillä olla eri maku pelin suhteen .
Ei ole valitettavasti vielä LIVE puolesta tietoa, kun omaa peliä ei ole peliä vieläkään näkynyt.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oleanteri
Gimble, minkäs verran tota MC2:sta sakki pelaa LIVEssä ? Peli kiinnostaisi mutta huolettaa sen netti suosio verrattuna esim MM3:seen joka mm. xboxfinin porukasta tuntuu aikas monelta löytyvän..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oleanteri
Gimble, minkäs verran tota MC2:sta sakki pelaa LIVEssä ? Peli kiinnostaisi mutta huolettaa sen netti suosio verrattuna esim MM3:seen joka mm. xboxfinin porukasta tuntuu aikas monelta löytyvän..
No nää on mielipide juttuja, mutta mun mielestä ei tod kannata kyllä näkemättä tilata! Moni pitää siitä, mutta moni (mukaanlukien minä itse) on karvaasti pettynyt! Omasta mielestäni se ei ole erikoinen ja se jos mikä on yliarvostettu.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oleanteri
heh heh, hyvältä kyllä kuullostaa toi MM3. Taitaapa lähteä tilaukseen samantien![]()
No onhan tuossa ainakin se hyvä puoli, että tuo pakottaa pelaajan ensiksi "harjoittelemaan" yksinpelin puolella. Ei oo sit moninpelissä kyselemässä "Hei, mistä tää menee eteenpäin?".Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hakkiz
On hieman harmittavaa, että MC2:ssa ei pääse ajamaan kaikkia kaupunkeja ja autoja heti kättelyssä. Jotkut ostanevat pelin vain moninpeliä varten ja heidät pakotetaan pelaamaan välillä hermoja raastava yksinpeli läpi. Hmm...
Normaalin kilpaa-ajamisen lisäksi siinä on lipunryöstö ja demolition. CTF:ssä viedään lippu paikasta A paikkaan B ja lipun saa riistettyä koskemalla sitä roudaavaan autoon. En ole paljon testannut, mutta ihan hubalta vaikuttaa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pirtti
Millane peli tuo o livessä ja mitä peli muotoja siinä on.
8Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pirtti
Nii ja kuinka monta voi kilpailla samaan aikaa livessä?