Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Midnight Club: Los Angeles (X360)

xikalleix

Member
Tätä peliä tuskin kukaan hirveesti odottaa kun en ketjua löytänyt. Itse kyllä ajattelin ainakin ostaa jos on edes vähänkään hyvä. Ainakin ne pari videota mitä oon nähnyt niin ovat olleet iha kohtalaisia. Ei varmaa mikään vuoden peli ole mutta voi olla ihan hyvää viihdettä. Luultavasti ajomalli otetaa gta4 kerta samat tekijät asialla. Mut ei tietenkään välttämättä. Julkaisu näkys olevan lokakuun 7 päivä. Tulee peli kyllä vähän huonoon aikaan kun on tulossa todella hyviä pelejä ennen ja jälkeen julkaisun.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles (X360)

Tässä vähän tarkempaa tietoa:
Real-life, licensed vehicles

Like it's predecessor, Midnight Club 3: DUB Edition; Midnight Club: Los Angeles will feature licensed vehicles from the real world. From the trailer, we see examples of the

* Saleen 2008 S302E (Game | Real)
* Kawasaki 2007 Ninja ZX-14 (motorbike) (Game | Real)
* Chevrolet Impala LS (Cop Car) (Game | Real)
* Mercedes-Benz 2007 S600 (Game | Real)
* Audi 2008 R8 (Game | Real)

Advertising and billboards

Unlike Grand Theft Auto IV, Midnight Club Los Angeles will have a large number of real-life companies advertised and placed throughout the city rather than having parodies of those real-life companies. So similar to the approach with having real world vehicles, the game will also have real world companies and franchises. We found:

* DUB - Since Midnight Club 3, Rockstar and DUB Magazine have been working together and the DUB logo appears throughout the games on vehicles, parts and around town.
* TIS Modular - Wheels, and more to the point, very customized wheels. This could mean vehicle customization that we saw in the previous game will return, perhaps to a large extent.
* Pizza Hut - A popular Pizza restaurant.
* Zaxby's - Chicken and fast food.
* The Coffee Bean - Coffee, cookies and cake. A good 'ole Coffee Shop, just like Starbucks really.
* Pioneer - Popular electronics company.
* Quiksilver - Clothes and other apparel.
* BVLGARI- Jewelery and watches.

Features

* Reflection on paint jobs - We saw in the first trailer that there was reflections on helmets and rims, but now it appears the same principle is at work on the vehicles paint work. See here
* Very realistic, the trees are even life-like - One thing games have always failed at is, oddly enough, trees. They are hard to model, however it would appear Rockstar have got them just right for MCLA, they fit into the feel of Los Angeles just right. See here
* Characters much like GTA IV's - The characters in the game, that of which we have seen so far, do appear very life-like also and carry similar animations to that of GTA IV. In the past, due to Midnight Club being primarily about cars, not much detail was put into other objects such as characters and peds. It would appear to be different this time. See here
* Protagonist - In the past games you we're just a racer, nothing more, nothing less. You never talked, never showed emotion and never really existed. In MCLA, you appear to play a realistic person, with emotions and a voice. If you watch through the trailer, you can see that your character has movements, similar to GTA IV again. See here and here
* Detailed car interiors - The interiors of the cars is more detailed than we've ever seen, well in any racing game to be exact. A working speedometer, moving steering wheel, clock and other gadgets that are normal in our real world. The interior even has lights on buttons and controls during night driving, classy! See here, here and here
* Realistic crashing similar to IV - As the game runs on the same engine as GTA IV (RAGE), most of what was seen in GTA IV can be seen in MCLA. One of those is crashing. It appears at the moment to be very similar to that of GTA IV. We wouldn't expect the ability to fly through the window and such, but it does seem to be along the same lines. See here

Lähde: http://www.rockstarwatch.net/midnightclubLA/news/
Kotisivu: http://rockstargames.com/midnightclubLA/
--------------------------------------
Pitkästä aikaa taas vapaata ajelua TDU-tyylillä. Toivottavasti toteutettu yhtä hyvin.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles (X360)

Eikö kukaan oo ostanu tätä vai onko kaikilla niin kiire tätä pelatessa kun ei minkäänlaista kommentointia. :D

Maanantaina tipahti itselleni peli luukusta, ja muutaman tunnin pelailun jälkeen saanut jo jonkinlaisen käsityksen.

Arcade-pelihän tämä on, joten on turha odotella mitään hc-simua. autoja ja kustomointi mahdollisuuksia pelistä löytyy todella paljon. Mappissakin riittää paljon tutkittavaa ja vuorokausi kierto tuo vaihtelua. Nettipelissä olen päässyt vain kerran cruisailemaan, mutta oikeita kisoja ei tunnu millään löytyvän.

Kokonaisuutena ihan mukavaa viihdettä, mutta ei yllä TDU:n tasolle.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles (X360)

Taitaa jäädä tämä peli nyt vähän syksyn ja alkutalven huippupelien varjoon. Autopelit kyllä kiinnostaa ja esim. TDU oli oikein nautittavaa autoilua. Mutta tälläkin hetkellä hyllystä löytyy avaamaton Burnout Paradise eikä vain sitäkään ehdi pelata.

Peliä pelanneet: Mitä uutta tämä tuo autopeleihin? Mitä sellaista tässä on mitä Need for Speedeissä tai TDU:ssa ei olisi nähty?
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles (X360)

Tänään luultavasti odottaa postiluukussa kunhan kotiin pääsen, joten pitää laittaa kommenttia pelistä myöhemmin.
Burnout Paradise ei ihan lunastanut kaikkia lupauksiaan, eikä uusin NFS näytä mitenkään erikoiselta, lähinnä Most Wanted uusissa kuorissa. Tästä toivonkin uutta lääkettä arcadekaahailun nälkään.
Ainakin arvostelut ovat suhtautuneet yllättävänkin positiivisesti ja aidot autot on aina plussaa! :)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles (X360)

Kommentteja otetaan vastaan mielellään. Varsinkin jos joku on kokeillut peliä ratin kanssa.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles (X360)

Itse olen varannut tämän Gamestopista 6kk sitten ja ei ole vielä kuulemma tullut... Odotellessa...
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles (X360)

Noniin.. eilen tuli kokeiltua muutaman kisan verran. Pelailin padilla kun rattia ei löydy kuin plösölle. Ajotuntuma oli aluksi erittäin kiikkerän tuntuinen, hyvin samanlainen kuin esim. kakkosessa, mutta otti aikansa taas tottua pitkän tauon jälkeen. 90 asteen mutkatkin menevät pienellä kaasun hölläyksellä. Yleensä tällaiset arcaderälläykset pelailen auton takaa, mutta ko. kuvakulmassa auton hätäiset liikkeet vielä korostuvat. Paras kuvakulma ajaa onkin auton ohjaamosta ja toisin kuin monissa muissa peleissä, peli on yhtä ajettava kuin esim. konepellin päältä - tästä iso plussa!
Grafiikka on ihan perusnättiä ja esim Burnoutiin ja NFS peleihin verrattuna kaupunki todella tuntuu elävältä jalankulkijoineen kaikkineen eikä vain kulissilta kilparadoille. Ja ainakin pikaisen ajelun perusteella myös kisareitit ovat ainakin yhtä kiinnostavia kuin kilpailijoillaan (sinänsä ihmeellistä, kun kilpailijoilla mielikuvituskaupungin vapaudet käytössä). Itseä huoletti ruudunpäivitys (kun GTA:n moottorilla mennään), mutta meininki ollut täysin sulavaa eikä edes hetkellisä notkahduksia ole ollut.
Tuunaaminen on ihan hauskaa puuhaa jos tykkää kikkailla ja uusia osia aukenee sitä mukaa kun voittoja kertyy. Juoni tuntuisi olevan perushuttua ja elvistelyä, mutta parempi sekin kuin ei juonta ollenkaan ja välidemoja katsoo ihan mielellään. Muita hyviä puolia on nitrojen toteutus (saa käyttöön vastustajan imussa ajamisesta, täytyy käyttää välittömästi), muun liikenteen runsaus (etenkin moottoritiellä), selkeä kartta ja se kuuluisa restart nappi. Myös autotalliin pääsee pikanapin avulla.
Joitain heikkouksiakin löytyy. Tekoälyn kuminauha on melko tiukka. Toistaiseksi tämä ei ole haitannut, mutta kunhan kisat pitenevät ja vaikeutuvat niin uskon että hermot voivat olla kireällä. Poliisit ovat jotenkin turhanpäiväisiä ja ainakin laiskemilla alkupään autoilla niitä on vaikea kadottaa joten aikaa tuhraantuu, tosin eipä niitä joka läheskään joka kisan jälkeen tarvitse karistaa. Myös ajomalli voi ärsyttää useita ihmisiä. Lisäksi bemaria ei löydy autovalikoimasta mikä on aina iso miinus. :p
Livessä en vielä kokeillut ja ensimmäinen moottoripyöräkin on vielä ostamatta joten näitä on paha kommentoida.
Loppujen lopuksi siis todella maukas kaahailu kyseessä. Hieman mietityttää alkaako toistaa itseään loppua kohden, varsinkin jos autot ovat ajettavuudeltaan kopioita toisistaan (jossain arvosteluissa tällaista mainittu). Mutta kyllä ainakin minä voin tätä kaahailunälkään suositella! :)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles (X360)

Onko joku mahdollisesti tilannut pelin tuolta Play-Asia.comista? Onko tekstit ja valikot siinä ihan englanniksi, koska en ole aikaisemmin pelejä tuota kautta hommannut? Asia versio näyttäisi toimivan myös PAL-puolella.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles (X360)

Nyt lähti peli vaihtoon - ei vaan yksinkertaisesti jaksanut kiinnostaa todella tiukan kuminauha tekoälynsä vuoksi. Ei ole mitään väliä kuinka hyvin kisan alun vetää, kun viimeisissä mutkissa vihulaiset kuitenkin peräpuskurissa kiinni. Erityisen paljon tämä ärsyttää Pink Slip kisoissa, jossa viimeinen ryssitty mutka voi maksaa ajopelin muutoin täydellisestä kisasta huolimatta. Kuulostaa jännittävältä paperilla, mutta ei se sitä käytännössä häviön hetkellä ole... :p
Lisäksi prätkät pieni pettymys, salamannopeat kääntymisliikkeet eivät vain sovi moottoripyöräilyyn ja kaatumisanimaatiot loistavat poissaolollaan.
Edelleen voin suositella peliä genren ystäville, mutta jotenkin oma kyllästymismittari tuli täyteen paljon odotettua aiemmin.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles (X360)

Nyt lähti peli vaihtoon - ei vaan yksinkertaisesti jaksanut kiinnostaa todella tiukan kuminauha tekoälynsä vuoksi. Ei ole mitään väliä kuinka hyvin kisan alun vetää, kun viimeisissä mutkissa vihulaiset kuitenkin peräpuskurissa kiinni. Erityisen paljon tämä ärsyttää Pink Slip kisoissa, jossa viimeinen ryssitty mutka voi maksaa ajopelin muutoin täydellisestä kisasta huolimatta. Kuulostaa jännittävältä paperilla, mutta ei se sitä käytännössä häviön hetkellä ole... :p
Lisäksi prätkät pieni pettymys, salamannopeat kääntymisliikkeet eivät vain sovi moottoripyöräilyyn ja kaatumisanimaatiot loistavat poissaolollaan.
Edelleen voin suositella peliä genren ystäville, mutta jotenkin oma kyllästymismittari tuli täyteen paljon odotettua aiemmin.

Tota, koitappa vielä moninpelinä jos et jo kussut peliäsi poikki vihan vallassa, että mitä se tarjoaa.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles (X360)

Tota, koitappa vielä moninpelinä jos et jo kussut peliäsi poikki vihan vallassa, että mitä se tarjoaa.

Sori se lähti eilen jo postissa uudelle omistajalleen.. :eek:
Moninpeliin koitin liittyä pari kertaa alkuaikoina, mutta ei löytynyt peliseuraa. Saattoi olla yhteyksissä vikaa tai sitten kukaan ei enää ajanut samassa "mopoluokassa" kuin minä, mutta ei kovin lupaavalta vaikuttanut. Liittymisvalikot yms. oli toteutettu Burnout Paradisen tapaan, tosin ilman niitä kaivattuja kilpakumppaneita..
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles (X360)

Haluaisin kysyä hieman tuosta Midnight clubista...
Millainen tuki pelillä on mikkisoftan ratille, ja toimiiko miten hyvin?
Meinaan että oon ostamassa muutenkin mikkisoftan rattia, mm.
forza 2:sen ja tulevan race pro:n takia.

Millainen Midnight club LA:n autojen ohjattavuus on, eikai nyt ihan sentään burnoutin luokkaa ole?
Että pysyykö se edes NFS:Undercoverin tasolla vai onko se luokkaa GTA IV?

Olen hieman kahden vaiheilla NFS:undercoverin ja midnight club los angelesin välillä...
Tiedän toki että kummatkaan peleistä eivät mitään vuoden pelejä oletetusti ole...
Haluisin kuitenkin peliä valitessani tietää tuosta ajettavuuussysteemistä....
Ja mietityttää tuo MCLA:n "apujen" eli noiden ihme sähköaseiden ja muiden kuulumista peliin...
Onko nuo omininaisuudet singleplayerissäkin? Hieman karsastan kyseistä ominaisuutta....

Mutta pääkysymykseksi jääköön: NFS: Undercover vai Midnight Club: LA ?
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles (X360)

Juu... Olen nuo videot pariin otteeseen jo aiemmin katsonut, mutta arvosteluissahan ne ovat tuota mcla:ta juuri pitäneet hyvänä, ja nfs:N haukkuneet, mutta minä olen kyllä kaikkia nuita aina underground 1 lähtien pelannu + jtn vanhoja.... Olen ollut "nfs-fani", mutta nyt ku testasin tietokoneel tota nfs uc:tä, niin vaikutti hieman pahalta, tosin sattoi johtua myös tietokoneesta, ja sen huonoista tehoista :p Kaikki undergroundin jälkeiset need for speedit on uponneet, ja jos tuo ajojärjestelmä ei tuosta pro streetistä huonompaan suuntaan ole mennyt, niin kyl se ihan ostamisen arvoinen vois olla, mut toisaalta haluisin kokeilla jotain uutta=midnight club:la, mut ois kiva kuulla mielipiteit...

Tosi tärkeetä mulle on ajomallinnus, kummassa edes hitusen lähempänä realismia arcademaisissa nfs:ssä vai MC:LA:ssa?
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles (X360)

Tosi tärkeetä mulle on ajomallinnus, kummassa edes hitusen lähempänä realismia arcademaisissa nfs:ssä vai MC:LA:ssa?
En ole NFS:UC:tä kokeillut, mutta jos sen ajomallinnus on sama kuin viimeisessä n+1:ssä NFS:ssä niin ihan samaa arcade kuraa ne kaikki on.

MC:LA pärjää ihan OK ajomallin puolesta, siis "arcade tyylisen ajomallin puolesta" kunnes ostaa ekan pyörän. Sitten huomaa että ajomalli on "pyörä raiteilla kiinni tiessä kunnes törmäät johonkin" (ja törmäyskään ei haittaa jos on Agro päällä ;) ).

Hyvin arcademainen peli jossa pirun vaikea teko"äly" joka tuntuu olevan kettingillä oman auton perässä kinni (kunnes 20m ennen maaliviivaa vedät nupit ja jäät ekalta sijalta viimeiseksi - tai vielä parempi; poliisin haaviin 5 sek varoitusajalla ja menetät viimeiset 3 ajettua kisaa - JA UUSIKSI!).


MC:LA on siis todellista "old school" -kaahausta jossa armoa ei pelaajalle pahemmin anneta, ja jossa tekoäly ei pahemmin virheitä tee.

Pelaaminen vaatii hyvät hermot...
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles (X360)

The "South Central Upgrade Map" provides players with a whole new area of the city, about one-third the size of the original map, and will be available for free.

"South Central Content Pack" which includes new character competitions, races, cars and music available in a single complete package. The new vehicles include a variety of cars and a motorcycle. Also making an appearance for the first time in Midnight Club Los Angeles will be SUVs, a longtime favorite of the series' fans.

LÄHDE

tulossa siis ensivuoden puolella.
hyvältä kuulostaa.
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles (X360)

Also making an appearance for the first time in Midnight Club Los Angeles will be SUVs, a longtime favorite of the series' fans.
Wow, the soccer mom inside me rejoices! :D

No hyvä vaan että tulee sisältöä, ja vielä ilmaista sellaista. Enpä taidakaan laittaa vielä vaihtoon. ;)
 
Vastaus: Midnight Club: Los Angeles (X360)

nyt on tullut kaksi päivää (=18 tuntia) pelattua.
joko se päivitys helpotti peliä tosi paljon, 90% pelaajista ei osaa ajaa tai minä olen midnight club jumala, sillä ei tämä mikään vaikea ole.

aloitin nissanin 240sx:llä ja siitä siirryin 69 vuoden camaroon jonka voittaa aika alussa.
siihen laitoin pari viri palikkaa kun mahdollisuus tuli mutta silti pidin auton c-luokassa.
tuolla sitten voitin yli 80 kisaa, mukaanlukien kaikki neljä turnausta ja ekan DUB turnauksen, prosentit oli yli 40% ja ranking legend.
rahaakin oli reippaasti yli 100 000.

silti foorumit on täynnä itkua kun ei pärjää ja rahat on loppu ja muuta vastaavaa.
eka kisa jota tuolla en voittanut oli toinen DUB turnaus jossa sitten tulikin kyllä kirottua helvetisti.
ostin kawasakin ninjankin kun sen pitäisi olla niin ylivoimainen, mutta ei silläkään tullut hommasta mtiään.
useamman auto kokeilun jälkeen päädyin takaisin ninjaan ja sitten se voitto tulikin kohtuu helposti.
erona ekaan yritykseen oli se että ekalla kerralla oli vastassa kaksi motskaria ja saleen s7.
nyt oli vain kolme autoa joten helposti niitä karkuun pääsi.

sitten tuon jälkeen ajoin taas pink slip kisan mitsun evoa vastaan joka oli taas helppo voittaa vaikka mokasin kunnolla.
eli nuo DUB tunaukset tuntuu olevan niitä vmäisiä ja muut ainakin vielä helpohkoja.

on muuten eka autopeli jossa kuski kunnolla reagoi tapahtumiin ilmeillään.

nipponi tippuu
ja kuskin ilme
 
Ylös Bottom