Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mietteitä massiivisesta kevätpäivityksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avanto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mietteitä massiivisesta kevätpäivityksestä

Oli jo aikakin. Selvästi sillisalaatista astetta selkeämpään suuntaan on menty ja korjattu niitä käyttöliittymän ongelmia jotka risoivat minua alkun alkaenkin.

Kyllä tuo jenkki kauppa paikka toimii aivan moittetta :p

Häviääkö ne trial-versiot sieltä pelilistalta tosiaan tän päivityksen myötä? Onko joku jo tsekannut?

hyvältä kuullostaa... kai sitä itekkin täytyy päivittää kun kotiin pääsee.......

Hyvin toimii. Värikkyyttä tuli selvästi vga-kuvaan lisää, pitää vielä testailla noita lisää, mutta noin perstuntumalla katsottuna tuo expanded näyttäisi olevan paras. Harmi ettei MS viitsinyt sitten ilmoittaa mitä nuo säädöt kuvalle tekevät. Dashi tosin repii edelleen kun sivuja kääntelee, ehkä boxin tehot eivät riitä pyörittämään dashboardia vsync päällä :D

Markeplace tuntuu myös huomattavasti järkevämmältä. Valitettavasti played games listaa ei vieläkään fixattu :mad: :mad: edelleen sieltä löytyy playonline viewerit,rootbeer tapperin demot etc. paskat. Nuo taitavat kummitella siellä maailman tappiin asti nollalla achievement pojollaan. Pieni murhe mutta silti vituttaa.

Nyt kun tuo värijuttu saatiin korjattua, seuraavaksi olisi kiva saada jonkinlainen säätö dvd-leffojen terävöittämiseen. Pieni terävöittäminen tekisi kuvalle hyvää ja saattaisi tehdä 360:sta mun pääasiallisen dvd-soittimen, niin hyvää kuvaa sen ulostama 1080p kuva on jo nyt (Töllö Sony 40w) Taitaa kyllä olla aika utopiaa tuollaisen säädon odottaminen.

Anyway, hyvä päivitys tämä oli, olen tyytyväinen.

Kyllähän tuo X360 edelleen hurisee jonkin verran demoa ladatessa koneen ollessa "lepotilassa". Messenger-systeemiä en vanhan sähköpostiosoitteen takia pysty käyttämään. Täytyy käydä katsomassa, jos tuon saa vaihdettua nykyiseen.

Hyvin upposi meikäläisenkin koneeseen päivitys :)

VGA-kuva on tosiaan nyt kohdillaan. Värikkyys komponentin tasoa ainakin Sampan R7:lla. Expanded tuntuu olevan myös minulle paras asetus.

Just päivitin äsken. Toivotaa et ei ilmene mitään bugeja.

Locust sanoi:
Just päivitin äsken. Toivotaa et ei ilmene mitään bugeja.

Bugeja ei toistaiseksi ole ilmennyt lukuunottamatta niitä, jotka käyttävät langatonta internet-adapteriä siellä boksin perässä. Päivityksen jälkeen X0 ei välttämättä osaa yhdistää itseään oikeaan verkkoon ja ei siksi suostu kirjautumaan liveen. Tämän pitäisi korjautua seuraavasta: dashboardilla menee system-valikkoon, sieltä network settings ja sieltä edit settings ja sieltä valitsee verkon, johon boxin haluaa yhdistää.

Eikös ne täydellistä usb-näppäimistö tukea luvanneet? Mulla on yksi vanha Logitechin Fin/swe näppis joka toimii vain jenkkinä. Saakohan tuota jostain asetuksista säädettyä?

Tuo messengeri oli kyllä pieni pettymys, minulla kun laitoin suomi24:n sähköpostin gamertagiani tehdessä niin se ei hyväksy sitä, eikä sitä pysty Xboxissa vaihtaa, siis sitä sähköpostia. Eli näköjään joudun tekemään uuden? Häipyykö minun pisteeni sitten myös? :(

mikaju sanoi:
Valitettavasti played games listaa ei vieläkään fixattu :mad: :mad: edelleen sieltä löytyy playonline viewerit,rootbeer tapperin demot etc. paskat. Nuo taitavat kummitella siellä maailman tappiin asti nollalla achievement pojollaan. Pieni murhe mutta silti vituttaa.

Mulla ei enää näy noita nollan trialeita tuolla achievementeissä, joka oli kyllä hyvä uudistus, tiedä sitten miksi sulla ei ne sieltä ole hävinnyt.

Mites muuten noiden usb -näppäimistöjen yhteensopivuus? Ilmoitelkaa yhteensopivuusongelmista ja onnistumisista, niin pystyy hieman hahmottamaan miten nuo toimivat. Itse ajattelin hankkia play.comista Saitekin halpis näppiksen kun alle 13 on kotiinukuljetettuna, kunhan vain saavat niitä lisää varastoon ja jos vain mahdollisesti toimii Boksin kanssa.

Joko joku on ehtinyt testailemaan xvidejä/divxejä esimerkiksi usb-tikulta? Toimiiko? :0

Mites teen, en voi vaihtaa messengerin s-postia. Ja tietenkin tuli silloin laitettua s-postiksi virallisen osoitteeni, enkä mitään mese osoitetta. Eli miten saan kirjauduttua meseen erillä sähköpostilla.

Japle sanoi:
Mites teen, en voi vaihtaa messengerin s-postia. Ja tietenkin tuli silloin laitettua s-postiksi virallisen osoitteeni, enkä mitään mese osoitetta. Eli miten saan kirjauduttua meseen erillä sähköpostilla.

Aivan sama ongelma, sitä sähköpostia ei pystynyt mistään vaihtamaan. Jouduin tekemään kokonaan uuden gamertagin :(

Juri sanoi:
Aivan sama ongelma, sitä sähköpostia ei pystynyt mistään vaihtamaan. Jouduin tekemään kokonaan uuden gamertagin :(

Voi helevetti, siinä meni scoret>_> Eiku helvetti, ei tämä sittenkään niin yksinkertainen asia ollut. Minulla on vasta maksettu vuoden Gold jäsenyys tuolla vanhalla tilillä. Ei voi mitään muuta kuin jättää mese muille.

jysky_91 sanoi:
Bugeja ei toistaiseksi ole ilmennyt lukuunottamatta niitä, jotka käyttävät langatonta internet-adapteriä siellä boksin perässä. Päivityksen jälkeen X0 ei välttämättä osaa yhdistää itseään oikeaan verkkoon ja ei siksi suostu kirjautumaan liveen. Tämän pitäisi korjautua seuraavasta: dashboardilla menee system-valikkoon, sieltä network settings ja sieltä edit settings ja sieltä valitsee verkon, johon boxin haluaa yhdistää.

Minulla on langallinen yhteys, ja tuo sama bugi ilmeni silloinkin. Vähän asetuksia säätämällä sai taas kuntoon. Ja päivityksen jälkeen konsolini ei enää löydä tietokonetta eikä näin voi kuunnella enää musiikkia...

Poro24 sanoi:
Joko joku on ehtinyt testailemaan xvidejä/divxejä esimerkiksi usb-tikulta? Toimiiko? :0

Kokeilin huvikseni,ei toiminut xvidit,mpegit eikä edes h264:set. Tiedä sitten minkä profiilin mukaan nuo h264set pitäisi tehdä että toimisi. Musiikki sentään soi vihdoin iPod kiinni usbissa, dashista peliin siirtyessä täysin katkeamatta, which is nice!

Edit. H.264 pakattu digitv rippi Neloselta (Deadwood) alkoi toimimaan kun latasi ipod tuki lisäkikkareen uudestaan. Hyvältähän tuo näyttää,harmi että tuo h.264 pakkaus kestää mopokoneellani aivan liian kauan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

ITsellä kiinni HP LP2065:ssa boksi ja värit paranivat mukavasti haaleista tummiksi päivityksen ansiosta - expanded on itselläkin paras asetus valittavista. Itseasiassa itselle yksi tärkeimmistä päivityksistä tähän saakka tämä vga-päivitys, koska värit ovat olleet tähän saakka vaikeasti säädettävissä mukaviksi - ollut mahdotonta. Vielä saisi tulla muutamia uusia resoluutioita boksille...niitä odotellessa...

"Windows Live Messenger is not available from a Windows Live child account."

Jaa siis että mitä? :mad: Se siitäkin toiminnosta sitten vuodeksi.

Ylös Bottom