Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mihin uskotte?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Paavi

KonsoliFIN Alumni
Tässä olisi taas uusi turha galluppi; uskotko esim. ufoifin?
Voitte kertoa myös mahdollisista seippauskokemuksista!;)
Itse uskon että tuolla jossakin on elämää.:o
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Tässä olisi taas uusi turha galluppi; uskotko esim. ufoifin?
Voitte kertoa myös mahdollisista seippauskokemuksista!;)
Itse uskon että tuolla jossakin on elämää.:o

No kyllä esimerkiksi UFOjen olemassaolo on paljon todennäköisempää kuin jumalan. Ei mun mielestä oo mitenkään mahoton ajatus, että jollain nuista miljardeista planeetoista olisi elämää.:rolleyes:
 
Minä ainakin uskon, että maailmankaikkeus on luotu. Olenkin monesti ihmetellyt, kuinka paljon jalansijaa kehitysoppi on saanut...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Palle
Minä ainakin uskon, että maailmankaikkeus on luotu. Olenkin monesti ihmetellyt, kuinka paljon jalansijaa kehitysoppi on saanut...

Ku rupeaa vähän tarkemmin asiaa miettimään, niin päähän siinä menee sekaisin. Kyllä tää maailmankaikkeus on vaan niin ihmeellinen asia...:rolleyes:

...Se hämmästyttää kummastuttaa suurta kulkijaa...:p
 
Tässä olisi pieni ajatusleikki:

Alattele että kuolet. Mutta mitä sitten tapahtuu?? Eihän se haittaa että tunnet vähän kipua kun kuolet sillä kuolet. Siis pakkohan siellä on olla jotain kuoleman jälkeenkin...

Ja on tää universumi vaan helkutin iso paikka, ja tiä vaikka niitä olis usiampiaki...
 
Niin juuri! Kun kuolet, niin pakko on olla jotain, sillä ei voi olla olematta mitään tjsp :D Sittenpähän nähdään kun kuolo korjaa. Mutta henk.kohtaisesti luulen, että jossain paikassa mitä ihminen ei vielä tiedä on elämää.. voi olla jotain ihmeen ulottuvuuksia, joita emme ole havainneet, emmekä ehkä koskaan tule havaitsemaan. Mutta meitä järkevämpiä otuksia tuskin on, ja jos olisi, niin heidän maailmassaan ei olisi sotaa eikä muuta paskaa. Vähän niinku ns. "taivaassa". :)
 
Uskoisitteko itseänne jos vaittäsitte tulleenne ufojen sieppaamaksi? Minä en ainakaan uskoisi. Näkeminen ei vielä todista mitään todeksi.

On hyvinkin mahdollista että muuallakin on jotain elämää, mutta epäilen että mikään ufo olisi koskaan käynyt maapallolla. Paitsi siinä tapauksessa jos alienit ovatkin maapallolta lähtöisin olevia hmisiä jotka ovat evoluution kehityksessä meita huimasti edellä (Tämä idea oli eräässä Aeon Fluxin jaksossa).

Miten niin kuoleman jälkeen on pakko olla jotain. Kuvittele miltä tuntuu kun nukut ja et näe unta. Ei miltään. Sitä tajuaa vain nukuneensa vasta kun on herännyt. Kuoleman jälkeinen voisi olla vastaava "tunne", mutta siitä ei herää koskaan.
Omaa kuolemaa ei myöskään voi tuntea, koska siinä vaihessa kuin aivot ovat kuolleet, ei voi tuntea enää mitään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kirvasto
Uskoisitteko itseänne jos vaittäsitte tulleenne ufojen sieppaamaksi? Minä en ainakaan uskoisi. Näkeminen ei vielä todista mitään todeksi.
Tuskin väitän mitään mihin en itsekään usko.

Tuota noin. Asiasta toiseen. Kuulin tänään radiosta uutisen jonka myöhemmin luin myös lehdestä.
Australiassa 70000 ihmistä on ilmoittanut uskonnokseen jedismin.
Siis Tähtien Sota-elokuvista tuttuun tyyliin he uskovat Voimaan!
Onko oudompaa kuultu!
Siis ihan tosissaan, missä menee todellisuuden ja mielikuvituksen raja...?:rolleyes: :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jaa-a... en tiedä sitten kuinka uskovainen mihinkin suuntaan olen, mutta minusta ainakin on mukava uskoa, että muuallakin on elämää ja että meitä valvoo joku suurempi Jumala tai suuremmat henget, jotka ovat tämän kaiken pistäneet alkuun.

Kun nuo Jedi-uskovaiset tuli puheeksi, niin mietin vain, että moniko ihminen uskoo Matrixiin nykyään? Ei taida ihan vähään sekään jäädä.

Kaikella on rajansa, jopa uskomisella. Mikään ei ole ääriuskovainen joka yrittää tuputtaa toisille omaa uskomustaan.(terve vaan kaikki fanboyt, jotka ovat kovasti yrittäneet saada minua ostamaaan PS2:sta/GameCubea :P)

Uskon ainakin itseeni, ja siihen ettei täältä lähdetä tyhjin käsin, vaan että elämässä tulee jotain tehtyäkin. No se selviää sitten joskus, mitä tuli ja mitä ei tullut tehtyä.
 
Uskon että maapallon ulkopuolella on elämää, en usko että ufoja on käynyt maapallolla, en usko jumalan tai minkään valtakunnan ylempään voimaan jolla voisi olla jotain vaikutusta olemassaoloomme.
 
Re: Re: Mihin uskotte?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe


No kyllä esimerkiksi UFOjen olemassaolo on paljon todennäköisempää kuin jumalan. Ei mun mielestä oo mitenkään mahoton ajatus, että jollain nuista miljardeista planeetoista olisi elämää.:rolleyes:

Kyllä uskon ja olen varma et on olemassa asuttuja planeettoja ja esim. rinnakaismaailmoja, mutta suurin osa näistä asutuista planeetoista on meitä miljoonia vuosia jäljessä... Mutta kyllä Jumalan olemassa olo on vielä sitäkin todennäköisempää ja jos taivasta ei ole olemassa nii sit on semmonen paikka jossa pelataan kaiket päivät konsoleilla (ja konsoli sotaa en halua edistää niin en sano mikä konsoli on siellä ns. konsolihelvetissä :D )
 
Omassa galaksissamme on jonkin arvion mukaan noin 2 miljardia tähteä ja maailmankaikkeudessa olisi saman arvion mukaan saman verran galakseja, joten on enemmän kuin todennäköistä, että jokin planeetta on yhtä kaukana auringostaan kuin maa ja jollakin planeetalla on täysin samanlaiset olosuhteet elämän kehittymiseen, kuin maassa. Itse uskon että maailman kaikkeudessa on elämää, mutta minkälaista elämää, se on sitten aivan eri asia, mutta eivät ne kyllä mitään neljä-raajaa-ja-pää-olentoja ole, sillä ne eivät olisi missään kosketuksissa planeettaamme ja uskon että sen formaatin olentoja esiintyy vain maassa. Uskon että jostain löytyy jotain viruksen tapaisia olentoja tai jotain yksisoluisia häydyjä, mutta mihinkään älylliseen elämään en jaksa uskoa. Mutta jos jossakin on oikeasti elämää, niin uskon niiden muodon, rakenteen ja ominaisuuksien olevan jotain mielikuvituksemme ulkopuolelta.
 
Sama täällä. Tiedä vaikka ne olisivat puhdasta energiaa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse uskon Jumalaan, isään kaikkivaltiaaseen.
Ufoista en nyt osaa sanoa, mutta olen samaa mieltä Leon kanssa siitä, että ne on jotakin mielikuvituksen ulkopuolelta. Sama kuin tulevaisuuteen ennustaminen. Kuka olisi 50-luvulla voinut aavistaa, että 50 vuoden päästä tietokone on kodinkone, ja miljoonat ihmiset voivat olla yhdyksissä toisiinsa Internetin kautta. Kellään ei mielikuvitus sellaiseen riitä.

NviperO, niinpä kyllä erikoisefekteillä ja hyvällä juonella saa paljon aikaan. ;)
 
Itse uskon korkeampaan voimaan koska ihminen ja maailmankaikkeus on niin monimutkainen ja hyvin toimiva että jonkun on ollut pakko luoda meidät.

Ja uskoisin että on muuallakin elämää kuin Maassa..... mutta kuka tietää........
 
Itse en osaa enää uskoa korkeampaan voimaan, ym yliluonnollisiin juttuihin. Jos maailmankaikkeudesta olisi tosiaan joku ylempi taho vastuussa, miksi kaikki on sitten niin mullinmallin tässä maailmassa? (sodat, nälänhätä, yms)

Tuon Tonzan viestin luettuani, aloin miettimään myös, että miksi joku loisi näin monimutkaisen maailmankaikkeuden, kun helpommallakin olisi päästy? Juuri esim. avaruuden monimutkikkuus tekee sen epätodennäköiseksi, että joku olisi luonut meidät tänne.
 
Ylös Bottom