Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Miten kirjoja edes pystyy valitsemaan? Koska kirjaa ei kannata vilkaista keskeltä mahdollisten spoilereiden vuoksi kun yrittää selvittää miten kirjoittaja on kirjoittanut tarinaa ja kuvauksia kun varsinainen tarina ei aukene kenellekkän kirjan alussa jossa sitä yritetään yleensä pohjustaa, eikä kirjan takatekstikuvaukset kerro itse kirjoitustyylistä ikinä.
Ihmiset kokevat kirjan eri tavalla joten vaikka joku ylistäisi sitä, toinen voisi ajatella toisin esim. kuinka mukaansa tempaava kyseinen teos olisi. Miten valita kirja niin vähille tiedoilla?
Clash of kings, joka pitäisi saattaa päätökseen ennen kuin tv-sarjan kakkoskausi pääsee kunnolla vauhtiin Olen lukenut melkein jo puolet kirjasta ja silti toisen kauden ensimmäisessä jaksossa oli minulle tuntemattomia kohtauksia...
Clash of kings, joka pitäisi saattaa päätökseen ennen kuin tv-sarjan kakkoskausi pääsee kunnolla vauhtiin Olen lukenut melkein jo puolet kirjasta ja silti toisen kauden ensimmäisessä jaksossa oli minulle tuntemattomia kohtauksia...