rantapallo
Member
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?
Juha Vuorinen - Kristianin teinivuodet
Juha Vuorinen - Kristianin teinivuodet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mistä saa Hyperion sarjan halvalla? Itsellä ollut metsästyksen alla Hyperion tuho ja Endymion nousu jo pidemmän aikaa...Onpas mukavan vaihtelevaa tää kirjojen kirjo (hehheh) täällä!
Tällä hetkellä itsellä menossa parikin kirjaa kierroksessa, kun ei yhteen malta tyytyä kerralla..
Ykkösenä ehdottomasti Hyperionin Tuho (Dan Simmons).
Hyperionin kakkososa, ja voi että ku Lepinkäinen vaan ON siisti!
Kotona odottaa kaikki loputkin osat, sai halvalla koko sarjan!
Kolmantena joskus syvästi säväyttäneen Kingin Musta Torni- sarjan vimppa kirja!
Harmillisesti en muita omista (vielä), mutta jotain on sieltäkin jäänyt päähän kun yläasteikäisenä
kirjaa aloin rohmuamaan
Lovecraftia ja hänen seuraajiaan tullut luettua koko syksy. Nyt menossa Lovecraftin ainoa romaani, Charles Dexter Wardin tapaus.
Mistä saa Hyperion sarjan halvalla? Itsellä ollut metsästyksen alla Hyperion tuho ja Endymion nousu jo pidemmän aikaa...
Ja Musta torni on paras kirjasarja koskaan. PISTE!
Terry Pratchettin "Velhous verissä" krirja ja tuo taitaa olla yksi parhaimpia kiekkosarja kirjoista.
Mistä saa Hyperion sarjan halvalla?...Kauhea ku mä oon hidas vastaamaan
Mutta piti tehdä jotain sellasta kummallista juttua ku .. työ.. ?
En mä oikein tajua sitä, mutta kuulemma mun piti olla siellä ..työssä ja
sitte saan rahaa ostaa lisää kirjoja!
Joo, ja unohtu tosiaan mainita että pokkarina oli se setti jota mainostin.
Ei muuta, jatkakaa
Autiosaariteemaa jatkaen: William Goldingin Kärpästen herra.Ehdotelkaa jotain hyvää kirjaa.
Mikä olisi hyvä seuraava kirja? Luin viimeksi sen 700 sivusen Robinson Crusoen (huomattavasti parempi kuin se lyhennetty versio) mutta en keksi mitä lukisin seuraavakasi. Ehdotelkaa jotain (jännäriä?) hyvää kirjaa.