Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä kirja on luettavana nyt?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Lovecraftia ja hänen seuraajiaan tullut luettua koko syksy. Nyt menossa Lovecraftin ainoa romaani, Charles Dexter Wardin tapaus.

Onpas mukavan vaihtelevaa tää kirjojen kirjo (hehheh) täällä!

Tällä hetkellä itsellä menossa parikin kirjaa kierroksessa, kun ei yhteen malta tyytyä kerralla.. :p
Ykkösenä ehdottomasti Hyperionin Tuho (Dan Simmons).
Hyperionin kakkososa, ja voi että ku Lepinkäinen vaan ON siisti!
Kotona odottaa kaikki loputkin osat, sai halvalla koko sarjan! :cool:


Kolmantena joskus syvästi säväyttäneen Kingin Musta Torni- sarjan vimppa kirja!
Harmillisesti en muita omista (vielä), mutta jotain on sieltäkin jäänyt päähän kun yläasteikäisenä
kirjaa aloin rohmuamaan :cool:
Mistä saa Hyperion sarjan halvalla? Itsellä ollut metsästyksen alla Hyperion tuho ja Endymion nousu jo pidemmän aikaa...
Ja Musta torni on paras kirjasarja koskaan. PISTE!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Helen Walsh: Lutka
ei ehkä niin syvällinen, mutta rohkea kuvaus nuoren naisen tunnoista ja kokemuksista!
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Lovecraftia ja hänen seuraajiaan tullut luettua koko syksy. Nyt menossa Lovecraftin ainoa romaani, Charles Dexter Wardin tapaus.


Mistä saa Hyperion sarjan halvalla? Itsellä ollut metsästyksen alla Hyperion tuho ja Endymion nousu jo pidemmän aikaa...
Ja Musta torni on paras kirjasarja koskaan. PISTE!

Tuossapas on LINKKI.

Ovat vain pokkareita, mutta 20 euroa ei ole paha hinta siltikään.. :)

http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9789524716635 tuolta löytyy pokkarina Hyperionin Tuho ja tuolta http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9789520100834 Endymionin nousu.

Edit, nuo sitten ilmeisimmin kaikki on pokkareita, eli pehmeäkantisia, mutta eipä tuo minua ainakaan ole haitannut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Terry Pratchett: Jingo

Ties monettako kertaa, mahtavia Discworldit ovat kyllä. Jos ton jälkeen lukis sit Irvine Welshin "Prno":n (Trainspottingin ja Liiman jatko-osa). Douglas Adamsin kirjat ovat myös lähellä sydäntäni.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Terry Pratchettin "Velhous verissä" krirja ja tuo taitaa olla yksi parhaimpia kiekkosarja kirjoista.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Terry Pratchettin "Velhous verissä" krirja ja tuo taitaa olla yksi parhaimpia kiekkosarja kirjoista.

Pitääpä laittaa muistiin. :) Täältä hyödyllistä informaatiotakin tulee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Tuli aloitettua tässä pari päivää sitten Jeff Longin Helvetin Piirit! Aivan loistavaa kauhua! Tässä odotellessa jatko-osaa Helvetin Sydän.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Tällä hetkellä Maon elämänkerta ja Batman The Dark Knightin elokuvakäsikirjoitus.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Noniin, itsekkin pitkästä aikaa kirjaa lukemassa (tai oikeastaan tässä viikonloppuna olisi tarkoitus aloitella). Ilkka Remeksen Pahan Perimä olisi siis nyt luettavana.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Mistä saa Hyperion sarjan halvalla?...
Kauhea ku mä oon hidas vastaamaan :D
Mutta piti tehdä jotain sellasta kummallista juttua ku .. työ.. ?
En mä oikein tajua sitä, mutta kuulemma mun piti olla siellä ..työssä ja
sitte saan rahaa ostaa lisää kirjoja! :p

Joo, ja unohtu tosiaan mainita että pokkarina oli se setti jota mainostin.


Ei muuta, jatkakaa :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Grassin Peltirumpu. Ei ole herättänyt oikein innostusta, mutta se voi johtua siitä, että olen vasta alussa kirjaa. Tätäkin luen taas kouluhommia varten.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Eoin Colferin - Siipimies :P
kohta tuleepi Eoin Colferin uus Artemis Fowl, se lähtee seuraavaks :)
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Mikä olisi hyvä seuraava kirja? Luin viimeksi sen 700 sivusen Robinson Crusoen (huomattavasti parempi kuin se lyhennetty versio) mutta en keksi mitä lukisin seuraavakasi. Ehdotelkaa jotain (jännäriä?) hyvää kirjaa.
 
Vastaus: Mikä kirja on luettavana nyt?

Mikä olisi hyvä seuraava kirja? Luin viimeksi sen 700 sivusen Robinson Crusoen (huomattavasti parempi kuin se lyhennetty versio) mutta en keksi mitä lukisin seuraavakasi. Ehdotelkaa jotain (jännäriä?) hyvää kirjaa.

Ayn Rand - Atlas Shrugged tai The Fountainhead jos englanninkieli ei häiritse.

Tosi hyvää kirjallisuutta joka tapauksessa ja jos pidät paksuista kirjoista niin nämä ovat 800 ja 1200 sivua.
 
Ylös Bottom