Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä klassikko GBA:lle?

Guardian Viper

KonsoliFIN Alumni
Game Boy Advancehan on sen verran kehittynyt laite että sille pystyisi kääntämään minkä tahansa SNES (ja NESkin siinä tapauksessa)-pelin. Super Mario Bros 2 ja F-Zerohan on jo käännetty GBA:lle ja tulossa on Super Mario Worldin käännös. Mitä muita klassikko-pelejä haluaisitte nähdä Nintendon kannettavalla käsikonsolilla? Itse haluaisin nähdä Metal Gearin ja Metal Gear 2: Solid Snaken MSX-versiot, Super Mertoidin, Zelda 3:n ja Final Fantasyt. Ainakin. Myös muistaakseni Turtles IV oli aika legenda kaksinpelinä :D

SEGA:n klassikkopelit on kyllä pakko saada Advancelle. Toivottavasti Smash Pack -kokoelma saadaan tänne Suomeenkin.

2-D -Sonicit, After Burner, Out Run, Toe Jam & Earl, Phantasy Starit, 2-D -Castlevaniat (Symphony Of The Night!)... Siinä pelejä jotka olisivat aivan mahtavia GBA:lla.

Hyvä idea, Trevor! Kun nuo Segan pelit ovat minulle hiukan pimennossa, niin olisi mukava kokeilla ja saada tietää mistä on hehkutettu aikoinaan (tai nykyäänkin! :)). Silloin aikoinaan Mega Driven ja Master Systemin aikoihin oli niin pieni ja naiivi että vain Nintendo ruletti silloin. :D Oppia ikä kaikki tai jotain sellaista vastaavaa...

Kyllä Final Fantasy VI olisi aika kova sana. Eikös Square ilmoittanut olevansa kiinnostunut tekemään pelejä GBA:lle? Kun kerran Wonderswanille on jo pelisarjan ekat kolme (tai ainakin kaksi, korjatkaa jos olen väärässä) peliä tehty parannetuilla grafiikoilla ja äänillä, niin saman tienhän ne kaikki GBA:lle vääntää...

Juu, ja Punch Out.

Vanhat Final Fantasyt ja etenkin Zelda: A Link to the Past... siinä on niin loistavia pelejä, että ne olisi ilo nähdä GBA:lla! :)

- Esa

Kaksi Konamin klassikkoa SNESiltä tuli mieleen jotka olisi mahtava saada GBA:lle: Super Probotector ja Super Castlevania IV... Toisaalta kyllä tuo Circle of the Moonkin on ihan sairaan hyvä, joten ei haittaa vaikkei tulisikaan... ;) Mutta olisihan se siistii :D

Lisää toiveita: Super Mario Bros 3 ja Super Mario World 2 samassa paketissa.. oi että, siinä olisi kaksi mielestäni parasta Mario-peliä yhdessä paketissa.. mahtavaa! :D

- Esa

Mike Tyson's Punch-Out!!
+ Punch-Out!!
+ Super Punch-Out!!

Mitä muuta voisi enää vaatia?
No tietenkin Nintendo voisi tehdä kokonaan uuden Punch-Out!!:n,
jossa saisi taas pitkästä aikaa ohjastaa Little Macia.
:cool:

Yhdyn Guidon mielipiteeseen: Chrono Trigger! Se mitä olen emulaattorilla kokeillut on ollut todella mahtavaa, niin graafiikan pelattavuuden ja juonenkin kannalta! Harmi ettei julkaistu aikoinaan Euroopassa...

... kuten ei myöskään SUPER MARIO RPG:ta! Mielestäni sehän sai todella hyvät arvostelut, joten olisi mahtavaa saada tämäkin Eurooppaan nyt GBA:lle!

En kyllä ole täysin tietoinen Squaren ja Nintendon väleistä, mutta epäilen ettei Square lähiaikoina ainakaan tulee kääntämään pelejä muulle kuin WonderSwan Colorille (tai mikä nyt olikaan)... Tosin SM RPG voi olla siltä osin mahdollinen kun Nintendokin (tietysti) oli osallinen pelin teossa.

Minäkin haluan Chrono Triggerin GBA:lle. Sitä parempaa peliä ei ole tehtykään. Ja jos Square alkaa kääntelemään, niin voisivat samalla kääntää Final Fantasyt, Secret of Manat ja vaikka Super Mario RPG:n...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan flamer
Minäkin haluan Chrono Triggerin GBA:lle. Sitä parempaa peliä ei ole tehtykään. Ja jos Square alkaa kääntelemään, niin voisivat samalla kääntää Final Fantasyt, Secret of Manat ja vaikka Super Mario RPG:n...

Hmm.. Secret of Mana... sitä en olekkaan kokeillut. Voisi olla aika mielenkiintoista päästä kokeilemaan. Eikös se ollut niin ettei kakkosta julkaistu japanin ulkopuolella?

Edit: Korjailin taas

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper

Hmm.. Secret of Mana... sitä en olekkaan kokeillut. Voisi olla aika mielenkiintoista päästä kokeilemaan. Eikös se ollut niin ettei kakkosta julkaistu japanin ulkopuolella?

Secret of Mana.. miksi se kuulostaa niin tutulta? Ai niin, GBA:n Magical Vacation-pelin tekijätiimissä on SoM-pelin tekijöitä!

- Esa

Chrono Trigger, Shadow Gate, Megaman, Metroid, bionic Commando, Double Dragon, Punch Out, Rygar, Shadow Warrior (Ninja Gaiden), ja vaikka mitä...
FF:t ja MGS ois myöskin mukava saada GBA:lle.

Edit: Korjailin taas
Mulla on toi Legend of Mana PSX:llä, eli kakkonen, mutta ei oo mikään hirveen hyvä, Secret of Mana on paljon parempi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck

Mulla on toi Legend of Mana PSX:llä, eli kakkonen, mutta ei oo mikään hirveen hyvä, Secret of Mana on paljon parempi.

Mun mielestä SNESillä oli Secret of Mana 2 jota ei julkaistu myöskään japsien ulkopuolella, eli Legend of Mana on ns. osa 3. Ainakin täällä Euroopassa. Secret of Manan ihan ensimmäiset osat ilmestyivät muistaakseni GB:lle ja julkaistiin jenkeissä Final Fantasy Adventures-nimellä... siis JOS oikein muistan... täytyy varmistaa asia jostain kunhan kerkeän
:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Chrono Trigger, Shadow Gate, Megaman, Metroid, bionic Commando, Double Dragon, Punch Out, Rygar, Shadow Warrior (Ninja Gaiden), ja vaikka mitä...
FF:t ja MGS ois myöskin mukava saada GBA:lle.

Tuosta tuli ihan kylmiä väreitä.. ajatelkaa, miten hienoa olisi saada vaikkapa NES:in Mega Manit käännettyä Game Boy Advancelle uusittuina versioina! :cool:

- Esa

Mun mielestä SNESillä oli Secret of Mana 2 jota ei julkaistu myöskään japsien ulkopuolella, eli Legend of Mana on ns. osa 3. Ainakin täällä Euroopassa. Secret of Manan ihan ensimmäiset osat ilmestyivät muistaakseni GB:lle ja julkaistiin jenkeissä Final Fantasy Adventures-nimellä... siis JOS oikein muistan... täytyy varmistaa asia jostain kunhan kerkeän
:)
Joo ok.

Ylös Bottom