Niinpä, mutta voi se mennä myös paljon, paljon huonomminLainatun viestin kirjoitti alkujaan MrDo
Olisihan tämä helpomminkin voinut mennä...
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Niinpä, mutta voi se mennä myös paljon, paljon huonomminLainatun viestin kirjoitti alkujaan MrDo
Olisihan tämä helpomminkin voinut mennä...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MrDo
Nyt ovat olleet tavarat matkalla neljä viikkoa eikä vielä näy. Mailasin Normanille, joka sanoi lähettäneensä ne kyllä. Kuulemma kerran aikaisemmin oli käynyt niin, että postista ei oltu lähetetty ilmoitusta ja se oli tullut hänelle takaisin.
Vähän kyllä ihmetyttää. Pitää käydä huomenna postissa kysymässä onko siellä pakettia. Olisihan tämä helpomminkin voinut mennä...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kennedy
mulla on tullut kohta 2,5vk Englannista paketti..
postilla kusee vissiin tällä hetkellä paketti hommat. normaalisti Englannista tulee 7 työpäivän aikana tavarat. nyt on jo mennyt huomattavasti yli ton ajan
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Ainakin jotain voi jäljittää täältä:
http://www.deutschepost.de/euroexpress/tto2000/en/
Muistaakseni olen joskus kirjattujen kirjeiden kohtaloa tuota kautta selvitellyt...
Auttoiko?
-=PAcdam=-
Älä luule, että Norman tekee mitään oma-alotteisesti. Nahjusta pitää potkia ja käskea, jotaa mitään tapahtuu. (toki ystävälliseen sävyynLainatun viestin kirjoitti alkujaan MrDo
Tai luulisi, että Norman itse selvittää lähetyksen tilanteen ja ilmoittaa minulle.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Hex on valitettavan oikeassa, en ihmettelisi, vaikka et saisi Normanilta koodia ainakaan viikkoon, senhän täytyy postittaa paketti siinä välissä, että se ylipäätään kehtaa antaa sinulle koodin.
Kolme noista yllämainituista löytyisi ylimääräisinä, jos kiinnostaa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MrDo
Niin ja ei kellään sattuisi olemaan ylimääräistä tanssimattoa, marakasseja, isoa muistikorttia, täristimiä, originaaliohjaimia ja arcadestickejä?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ozki
Mitä minä keskustelin normanin kanssa niin hänhän tuntui oikein mukavalta lupasi vielä lähettää ihan heti minun tavarani kun hän saa niitä lisää!!