Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä mättää paradise

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dee Cee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MrDo
Nyt ovat olleet tavarat matkalla neljä viikkoa eikä vielä näy. Mailasin Normanille, joka sanoi lähettäneensä ne kyllä. Kuulemma kerran aikaisemmin oli käynyt niin, että postista ei oltu lähetetty ilmoitusta ja se oli tullut hänelle takaisin.

Vähän kyllä ihmetyttää. Pitää käydä huomenna postissa kysymässä onko siellä pakettia. Olisihan tämä helpomminkin voinut mennä...

älä ihmettele..

mulla on tullut kohta 2,5vk Englannista paketti..
postilla kusee vissiin tällä hetkellä paketti hommat. normaalisti Englannista tulee 7 työpäivän aikana tavarat. nyt on jo mennyt huomattavasti yli ton ajan

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kennedy

mulla on tullut kohta 2,5vk Englannista paketti..
postilla kusee vissiin tällä hetkellä paketti hommat. normaalisti Englannista tulee 7 työpäivän aikana tavarat. nyt on jo mennyt huomattavasti yli ton ajan

Jaahas, sitten voi vielä olla toivoa. En kyllä ymmärrä mikä siinä kestää, koska kyllä neljässä viikossa pitäisi paketin tulla. No, kaikkea ei voi ymmärtää. Damn, haluan arcade-stickkini ja tanssimattoni...

Tilanne ei näytä vielä valoisemmalta. Postissa ei ole näkynyt pakettia. Onkohan Saksassa vastaavaa lähetysten seurantakoodia kuin Suomessa? Näkisi ainakin missä lähetys on. Kysyin tätä kyllä eilen Normanilta, mutta vielä hän ei ole ehtinyt vastata.

Ainakin jotain voi jäljittää täältä:

http://www.deutschepost.de/euroexpress/tto2000/en/

Muistaakseni olen joskus kirjattujen kirjeiden kohtaloa tuota kautta selvitellyt...

Auttoiko?

-=PAcdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Ainakin jotain voi jäljittää täältä:

http://www.deutschepost.de/euroexpress/tto2000/en/

Muistaakseni olen joskus kirjattujen kirjeiden kohtaloa tuota kautta selvitellyt...

Auttoiko?

-=PAcdam=-

Ilmoittelen heti miten kävi kun tiedän lähetyksen koodin. Tai luulisi, että Norman itse selvittää lähetyksen tilanteen ja ilmoittaa minulle. Tuo näyttää siltä, että sitä kautta voisi ainakin lähettäjä saada tilanteen selville.

Tai luulisi, että Norman itse selvittää lähetyksen tilanteen ja ilmoittaa minulle.
Älä luule, että Norman tekee mitään oma-alotteisesti. Nahjusta pitää potkia ja käskea, jotaa mitään tapahtuu. (toki ystävälliseen sävyyn ;))

Hex on valitettavan oikeassa, en ihmettelisi, vaikka et saisi Normanilta koodia ainakaan viikkoon, senhän täytyy postittaa paketti siinä välissä, että se ylipäätään kehtaa antaa sinulle koodin.

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Hex on valitettavan oikeassa, en ihmettelisi, vaikka et saisi Normanilta koodia ainakaan viikkoon, senhän täytyy postittaa paketti siinä välissä, että se ylipäätään kehtaa antaa sinulle koodin.

Niin, eiköhän se tässä selviä onko Norman jättänyt koko paketin lähettämättä. En kyllä itse todellakaan viitsisi väittää lähettäneeni, jos en olisi. Pahaa alan kyllä aavistella. Eiköhän jokainen vedä tästä tapauksesta omat johtopäätöksensä, mutta katsotaan nyt vielä ennen kuin tuomitaan.

"I checked it already, the package has not been scanned, means the Code is unknow - means lost!" Näin siis Norman. Tämä vastaus tuli toiseen kyselyyni.

Herättää hieman kysymyksiä. Ensinnäkin, miten niin pakettia ei ole skannattu? Eikö se skannata ihan heti kun sen postiin vie? Toiseksi, hän ei ehdota, että lähettäisi paketin toiseen kertaan. Jos siis on ylipäätään sitä edes lähettänyt. En tiedä viitsinkö enää pyytää lähettämään.

Suosittelenko kyseistä paikkaa? Päätelkää itse... Suoraan sanottuna vituttaa kuin pientä oravaa kun käpy jäätyi.

Niin ja ei kellään sattuisi olemaan ylimääräistä tanssimattoa, marakasseja, isoa muistikorttia, täristimiä, originaaliohjaimia ja arcadestickejä? (Tiedän, ei ole...)

Niin ja ei kellään sattuisi olemaan ylimääräistä tanssimattoa, marakasseja, isoa muistikorttia, täristimiä, originaaliohjaimia ja arcadestickejä?
Kolme noista yllämainituista löytyisi ylimääräisinä, jos kiinnostaa.

Mitä minä keskustelin normanin kanssa niin hänhän tuntui oikein mukavalta lupasi vielä lähettää ihan heti minun tavarani kun hän saa niitä lisää!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ozki
Mitä minä keskustelin normanin kanssa niin hänhän tuntui oikein mukavalta lupasi vielä lähettää ihan heti minun tavarani kun hän saa niitä lisää!!

Puhe kyllä luistaa, mutta teot ovatkin sitten toinen juttu. On sieltä todistetusti joku jotain saanutkin, ei siinä mitään. Silti harmittaa vietävästi, kun odottaa turhaan puolitoista kuukautta. Siinä ei paljon mukavuus enää auta.

Viime viikon maanantaina (myöhään illalla) tilasin Segan täristimen sekä CD-vaimikälieGDROM-lukijan. Melkein heti tuli mailia jossa pyydettiin vahvistamaan tilaus sekä kerrottiin että tavarat löytyvät varastosta mutta Norman ei pääse lähettämään niitä ennen viikonloppua.
Sittemmin tuli hankittua kokonaan uusi kone ja muutin tilaukseni muotoon 2 * täristin. Maanantaina tuli mailia jossa kerrottiin että molemmat ovat lähteneet, mutta toista täristintä ei laskutettu ollenkaan. :D

"but it is no Problem .. when ever you order again, just tell me and remind me to charge you for the second one ..."

Tänään hain postista ja hyvin toimivat. Maksoi tosin melkein 30 , mikä mielestäni ei ole mikään turhan halpa hinta. Kannattaa varmaan tilata isompia eriä.

Antoi kaiken kaikkiaan hyväntahtoisen ja luotettavan, joskin aika sählääjän vaikutelman. Pitäisi varmaan tilata lisää niin että saa toisenkin täristimen maksettua. Arcade Stick kiinnostaa kovasti...

Ylös Bottom