Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä mättää paradise

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dee Cee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dee Cee

New Member
tilasin viikko sitten DC sälää mutta vieläkään ei ole kuulunut mitään olisiko minun pitänyt maksaa ensin? valitsin tuonniksi laiva rahdin ja norman pisti meiliä että viime maanantaina olisi pistänyt laivaan mutta ei ole tullut siis eikö paradise shopista voi tilata posti ennakolla pitääkö maksaa etukäteen? vai onko viikko lyhyt aika kun saksasta tilaa ja vielä normanilta =)

Niinpä tosiaan meni koko kesä... Tilaus oli sisällä kuukausia ennen kuin mitään ilmestyi ja sitten paketti oli vajaa ja yksi matto ei toiminut. Norman pisti uuden tulemaan "heti" eli noin kahden kuukauden kuluttua. Meileihin se kyllä vastaa heti ja lupaa ja lupaa mutta mitään ei tapahdu.

Olisiko nyt sitten parantanut tapansa kun jotkut ovat saaneet tavaransa hyvissä ajoin. "Vähän" jäi huono maku suuhun koko touhusta...

Laitoin viikko sitte lauantaina postiennakkotilauksen ja Normann lupasi laittaa sen tulemaan keskellä viikkoa. Tänään sitten tuli viesti: "please let me know when the shipment arrived , and what was the total you paid ..."
Jos hinta on yläkanttiin, niin taitaa jäädä lunastamatta.

Tilasin Ke-To yönä. sano, että lähtee Pe.
seuraavana Ke. tuli maili, että nyt lähtenyt.
(ja sama teksti kuin PAradisen omassa threadissa)
9pv tuli tavarat Paradisesta..

Ostin White Label pelejä. eli ns. esijulkaisuja 4kpl
3 peliä oli valkoisella Not for re-sale tekstillä ja sega rally oli normaali dc peli.
----
mailia ->

Games has arrive.
Just wondering about that Sega Rally game.
It does't look like White Label game like those 3 other.
This is more like original game in cd case.

Jukka

=Vastaus tuli juuri äsken ->

any problems with that ?

thanks,

Norman
-----

Ärsyttävää..

Tavarat saapui paradise shopista

tänään tuli sitten postilta lappu että tavarat voi noutaa.olen tyytyväinen 2 viikkoa ei ole paha aika odottaa.ja aion tilata sieltä uudestaan koska voin luottaa että tavarat tulevat.

Kannattaa olla tyytyväinen vasta kun näkee paketin sisällön :)

Mulla esim. oli vaihtunut 4 megan bulk memoryunit kahteen 2 megaseen :P

Itse tilasin aika ison läjän tavaraa viikko sitten. On ollut sen jälkeen aika hiljaista, kun vahvistin pienen muutoksen tilaukseen samana päivänä. Tänään lähti postia Paradiseen päin tilauksen kohtalosta, saa nähdä tapahtuuko mitään.

Malttamaton, ehkä joo, mutta jos sillä saa vauhditettua edes vähän, niin hyvä. Ei oikein huvittaisi odotella tavaroita monen kuukauden ajan...

Nyt on kuulemma tilaus valmis. Oli vielä jostain Norman hankkinut toisen arcadestickin (tilasin siis kaksi), vaikka olikin kuulemma loppu. Tanssimatonkin oli testannut. Nyt sitten vain odotellaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MrDo
Nyt on kuulemma tilaus valmis. Oli vielä jostain Norman hankkinut toisen arcadestickin (tilasin siis kaksi), vaikka olikin kuulemma loppu. Tanssimatonkin oli testannut. Nyt sitten vain odotellaan.

Saapa nähdä millaisen tanssimaton sulle lähettää... Jos lähettää Topway maton, palauta välittömästi. Ei toimi DDR-pelien kanssa. Topwayn matoissa on ongelma, että kahta suuntaa ei voi painaa samaan aikaan. Ja DDR-pelit vaativat sellaista.

Olen juuri Normannin kanssa kovissa keskusteluissa aiheesta ja vihdoin myönsi että matoissa todellakin on ongelma... Etsii kuulemma uusia toimivia käsiinsä.

Mielenkiintoista tietoa tanssimatosta. No, ilmoittelen kyllä millainen vempele sieltä tuli.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa

Saapa nähdä millaisen tanssimaton sulle lähettää... Jos lähettää Topway maton, palauta välittömästi. Ei toimi DDR-pelien kanssa. Topwayn matoissa on ongelma, että kahta suuntaa ei voi painaa samaan aikaan. Ja DDR-pelit vaativat sellaista.

Olen juuri Normannin kanssa kovissa keskusteluissa aiheesta ja vihdoin myönsi että matoissa todellakin on ongelma... Etsii kuulemma uusia toimivia käsiinsä.

Hmm, minulla on myös kaksi Topwayta ja mielestäni niissä ei ollut
ongelmia - toisaalta, testasin DDRiä vain n. tunnin, mutta olisin kai havainnut, jos ongelmia olisi ollut. Täytyypä testata uudelleen.

-=Pacdam=-

Hassua... Sitten mun kipale on shitti. Ja se mitä Normanni testailee. Sanoi vihdoin ettei hänenkään toimi kahteen suuntaan samaan aikaan. Outoa, ouuuuuuutoa....

Nyt ovat olleet tavarat matkalla neljä viikkoa eikä vielä näy. Mailasin Normanille, joka sanoi lähettäneensä ne kyllä. Kuulemma kerran aikaisemmin oli käynyt niin, että postista ei oltu lähetetty ilmoitusta ja se oli tullut hänelle takaisin.

Vähän kyllä ihmetyttää. Pitää käydä huomenna postissa kysymässä onko siellä pakettia. Olisihan tämä helpomminkin voinut mennä...

Ylös Bottom