Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä peli autiolle saarelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tonppa

KonsoliFIN Alumni
Autiosaari, DC, TV ja sähköä. Aikaa siis loputtomiin. Mutta minkä yhden pelin valitsisit?

Mietin pitkään minkä pelin ääreen olen palannut yhä uudelleen ja uudelleen. Hitsit, kaipa se on Virtua Athlete 2k. Tosin yksinpelinä se ei ole läheskään niin kiva kuin moninpelinä, mutta silti...

Virtua Tennis, MSR, Rez... Noitakin on tullut pelattua yhä uudelleen ja uudelleen. Mutta kaipa mä sen VA2k:n ottaisin!

Hassua, mihin valintaan päädyin...

Seamania mietin itsekin pitkään.

Heitin tämän jutun DC-alueelle, koska mietin minkä konsolin ottaisin mukaan. Se valinta oli tosin aika helppo...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
minkä konsolin ottaisin mukaan
KAVVE(tjm x-pökspeelo): Mä ottaisin äkspöksin ku sille tulee parhjaat pelitja se on tehokkain!

DC:llä on jo ne parhaat pelit, ääliö!

Aika paha.

Rezissä olisi mukava hioa huipputuloksia kuin myös vaikkapa aikoja Metropolis Street Racerissa.

Ehkä kuitenkin päätyisin Shenmue kakoseen. Siinä mukana 4 vanhan kunnon arcadepeliä ja kaikenlaista kerättävää sekä uhkapelaamista. Sitäpaitsi mä olen ihan rakastunut niihin tyttöihin siinä pelissä. <- Sad Geek Alert.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
KAVVE(tjm x-pökspeelo): Mä ottaisin äkspöksin ku sille tulee parhjaat pelitja se on tehokkain!

Nappula: Mä ottasin äkspoksin ku sille tulee parhjaat pelitja se on tehokkain. Tai siis kun ei ole muuta... :p

Ottasin kyllä Soul Caliburin mukaan... sen parissa ei ole päässyt kyllästymään.

Ottaisin Game Boyn ja kuorma-autollisen pattereita mieluummin, mutta omista Dreamcast-peleistäni kelpuuttaisin mukaan varmaan Metropolis Street Racerin. Kaupunkikaahailu olisi mukavaa vastapainoa autiosaarella oleskelulle.

Minäkin voisin päätyä MSR:ään. Siinä on ekalle kerrallekin paljon pelattavaa ja aina voi hioa aikojaan lisää. Harmi, että kolme kaupunkiympäristöä alkavat puuduttamaan, kun ulkoasu ei muutu ratojen myötä juuri mihinkään.

Jaksaisikohan Segan NBA/NFL/NHL-pelejä tahkota viikkokausia, jos ei muuta olisi?

Aika monessa pelissä ei ole juurikaan mieltä pelata sen jälkeen, kun sen kerran on läpipelannut. Minulla ei ole tullut mieleenkään aloittaa uudestaan Shenmueta tai Grandia II:sta - niin hyviä kuin ne ekalla kerralla olivatkin.

DOA2 ja Soul Caliburiakin olen pelannut todella monta kertaa, mutta pienissä erissä kerrallaan.

-=Pacdam=-

PS. Jos ottaa Seamanin mukaan, mitenkäs se boottaus, jos mukana oli vain yksi peli/CD?

Mä ottasin ton mun NesterDC cd:n. :D

Mutta jos tosiaankin vaan olis se yks peli niin se olis Shenmue 2.

Varmaankin Shenmue 2 tai ykkönen. Molemmissa olisi paljon pelattavaa, mutta ykkönen tuntui vähän paremmalta, tai... Emmä tiedä. Autiolle saarelle tulis mukaan Shenmue 2.

Kun tykkään niin jääkiekosta niin ottaisin NHL2K2:n, voisi pelata "muutaman" kauden läpi, tosin tarvitsisin boot-cd:n eli jos vain 1 GD sallitaan niin ottaisin Soul Caliburin.

Ympäristöön sopisi niiiiin hyvin Ecco ja koska aikaa olisi rajattomasti, niin voisin hyvinkin päästä pelin loppuun ilman läpipelausohjetta...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Centauri
Ympäristöön sopisi niiiiin hyvin Ecco ja koska aikaa olisi rajattomasti, niin voisin hyvinkin päästä pelin loppuun ilman läpipelausohjetta...

Olin unohtanut tämän. Sopisi kuin nyrkki silmään. Meikäläisen pinna ei kestänyt pelaamista, saarella voisi olla aikaa ja pinnaa tarpeeksi, kun muuta pelattavaa ei olisi. Voisi hyvinkin kuulua mahdollisten pelien joukkoon {NHL2K2, MSR, Ecco}. Saahan ottaa kolme, saahan?

-=Pacdam=-

Nettiyhteydet löytyy toki jokaiselta autiosaarelta, eikös vain? ;) Otan siis Phantasy Star Online Ver. 2:n jossa on kätevästi mukana myös selain.

Ei sentään. Pen Penin ottaisin.

R

Helppo! Skies of Arcadia!. How can you not love it?!

Sitäpaitsi.. siinähän

Spoileriiiiiii

..Vyse selviytyy autiolta saarelta. Motivaatiota selviytymiseen. :D

Dead Or Alive 2 vois olla hyvä ku pelaamiseen kyllästyttyä vois vaan katella niitä bikinityttöjä. Mitäpä muuta sielä autiolla saarella tekis. :D Yksin. ;) <-a potential wanker:p

Ylös Bottom