Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuli ostettua PS3 ja GT5:sta olisi tarkoitus pelata. Mutta kertokaapa onnistuuko Logitech Driving Force GT:llä ja sitä varten olevalla Wheel Stand Pro telineellä oikean jalan jarrutus? Haluan sen verran toden tuntua että oikeaa jalkaa käytän siihen. Näyttäisi ainakin että rattiputki tulee polkimien väliin keskelle (vaikkei olekkaan kiinni niissä). Saako pedaalilodjun paikkaa säädettyä oikeallepäin? Tai onko jossain toisessa telineessä säätö? Vai haittaako tuo, onko oikean jalan jarru ok? Vai pitääkö ostaa G25/G27?
Tänne tuli tiistaina verkkokauppa.comista juuri tuo wheel stand pro DFGT-ratin kaveriksi. Mainio kapistus kun saa mukavassa takanojassa sohvalla röhnöttäen rällätä. Tossa on poljinpalikan kiinnitys sivuilta pitkillä pulteilla joten ei ole juurikaan säätövaraa. Piti ihan testata että kyllähän siihen jarrupolkimeen yltää silti vaivatta oikeallakin jalalla. Eli tuskinpa siinä mitn ongelmaa sen suhteen on.
Eli rattia oon meinannu hommata ja oon pitkälti rajannu kahteen vaihtoehtoon eli dfgt tai ferrari f430 force feedback. Jos on jotain muuta noin 120e hintaluokassa nii suositelkaa toki. Mites muute onko siitä 900 asteen kääntösäteestä mitään hyötyä vai pärjääkö sillä 270 asteen kääntösäteellä? Ja onko siinä dfgt:ssä millaset ne ''napit'' siinä ratin takana ku ite tykkään ihan pirusti niistä ratin takana olevista läpistä, jotka tosiaan löytyy tosta f430 ratista. Kertokaas mielipiteitä. Nopeesti vastauksia, ku ois tarkotus tilata heti ku saan vaan päätettyä että kumpi ratti.
Muutaman kuukauden ehti G27 olemaan ja sit riitti koiralle. Ratista lähtevä USB-piuha jyrsitty nyt hienosti poikki
Onko kokemusta, mistä tuollaisen piuhan saisi ja saako ylipäänsä vaihdettua ei-insinöörin koulutuksella? Google ei hirveästi valaissut asiaa.
Onko usb-kaapelin sisällä olevilla johdoilla eriväriset kuoret? Mikäli kaikki johtimet ovat erivärisiä, korjaaminen on helppoa. Mikäli ei ole värejä, yritä katsoa onko numeroita tai merkkejä. Mikäli niitäkään ei löydy, suosittelen turvautumaan elektroniikka-alan ammattilaiseen.
Olen ostamassa näillä näppäimillä käytettyä Driving Force Pro rattia. Toimiiko kyseinen ratti uusimassa Dirt3:ssa ja onko tietoa onko tuon kyseisen ratin elinkaari vielä pitkäkin tulevaisuuteen?
Olen ostamassa näillä näppäimillä käytettyä Driving Force Pro rattia. Toimiiko kyseinen ratti uusimassa Dirt3:ssa ja onko tietoa onko tuon kyseisen ratin elinkaari vielä pitkäkin tulevaisuuteen?
En näe mitään syytä, miksei DFP toimisi kaikissa rattia ajopeleissä vähintään tämän konsolisukupolven loppuun.Toimiiko kyseinen ratti uusimassa Dirt3:ssa ja onko tietoa onko tuon kyseisen ratin elinkaari vielä pitkäkin tulevaisuuteen?
Jokos sul on toi fanatec ratti?Kokemuksia?uus ratti jo valittu fanatec gt2 ja Clubsport polkimet. pitäis olla ihan jees setti
löytyykö halvemmassa hintaluokassa (<150e) rattia, jossa on polkimissa kytkin ja h-kaaviollinen vaihdekeppi?