Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
On ne nyt hiukan eri maailmasta. Jo g29 ja T300 ero on ihan järkyttävän iso. Jo pelkästään videolla näkee fanatecin eron ja syyt hinnalle.Onhan tämä menny jo hieman yli, noilla hinnoilla saa jo oikean auton! Ei noissa rateissa nyt niin suurta eroa oo. Samoja leluja kaikki! Ihan hyvin toimii oli sitten g29, fanatec tai t300. Hauskintahan on,että useassa pelissä padillä saa nopeimmat ajat ! Kaikkihan riippuu siitä, miten pelintekijä laittaa efektit toimimaan! Ihan ,kuten ääneissä. Ihan sama mikä äänikortti on, mikäli peli ei tue!
On ne nyt hiukan eri maailmasta. Jo g29 ja T300 ero on ihan järkyttävän iso. Jo pelkästään videolla näkee fanatecin eron ja syyt hinnalle.
Niimpä Mutta mulle vaikka nyt ajankin tuolla T300 melkein joka toinen päivä niin tuo noin 300€ on mulle se raja mitä mä yhdestä ratti-poljin setistä pidän vielä järkevänä hintana.Mutta vaatiihan tämä jo ihan eri luokan harrastuneisuutta pelkästään simulaatioajeluun,
Mutta mulle vaikka nyt ajankin tuolla T300 melkein joka toinen päivä niin tuo noin 300€ on mulle se raja mitä mä yhdestä ratti-poljin setistä pidän vielä järkevänä hintana.
Tonni ratista (joka ei sisällä kai kuin basen ja perus rimmin)
Onhan se kiva aina silloin tällöin päivittää ajoleluja..tiistaina tuli fanan v2.5 base ja porsserimmi ja sekin oli selvä upgrade csl elite ps4.een.![]()
Tai mitä tilaisit toisin?
CSL-tason rattikehissä kiinnitys on vähän vaivalloinen. McLaren-kehän saa päivitettyä, mutta tuota pyöreää ei. Ei tietysti haittaa siinä vaiheessa kun kehiä on vasta yksi, mutta jatkossa niitä saattaa ilmestyä lisää ja silloin tuolla on jo jotain merkitystä.
CSL-kehien hyviin puoliin toki kuuluu kevyt paino.