Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Komee setti Szuper! Tänään L&L:iin sitten testailemaan!

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Toki toimivuus rajoittuu tällä hetkellä vain pcarsiin?
Juu, mulla ei ole edes muita ajopelejä jotta voisi testata... Mutta toiminee kaikissa joissa vaan näppäimistön kirjaimet ja numerot toimii.

Komee setti Szuper! Tänään L&L:iin sitten testailemaan!
Olisin tullut tänään ajelemaan, mutta mulla on tuo perhanan penkkiongelma nyt, eli jarrutaessa ukko menee taaksepäin kun pitäisi autoa pysäyttää :D Eli ihan vielä en pääse mukaan :rolleyes:

Oho, tänään pitäisi saapua eräs uusi rimmi kotiovelle [emoji6]

Tulipas se yllättäen, laitetaan kokemuksia testin jälkeen.

Nyt eilen pääsin enemmän testailee mpp:n tekemää button boxia ja kyllähän se loistava onkin, vaikka on numpadin ongelmat, eli 2, 4, 6 ja 8:sta katseleekin ympärilleen samalla kun tekee jotain. Eli niihin täytyy ohjelmoida jotain vähemmän tärkeitä nappeja.

Sain myös käsijarruni kytkettyä vihdoin ps4:lle kun mpp teki kaksi rca lähtöä. Toiselle en vielä keksinyt käyttöä.

Harmi kun WRC5 ei tue näppistä. Pcarsissa kun käsijarrulla ei tee yhtään mitään.

Nyt eilen pääsin enemmän testailee mpp:n tekemää button boxia ja kyllähän se loistava onkin, vaikka on numpadin ongelmat, eli 2, 4, 6 ja 8:sta katseleekin ympärilleen samalla kun tekee jotain. Eli niihin täytyy ohjelmoida jotain vähemmän tärkeitä nappeja.

Sain myös käsijarruni kytkettyä vihdoin ps4:lle kun mpp teki kaksi rca lähtöä. Toiselle en vielä keksinyt käyttöä.

Harmi kun WRC5 ei tue näppistä. Pcarsissa kun käsijarrulla ei tee yhtään mitään.

Hyvä että kelpaa, ja boxille löytyy käyttöä.
Numpad ongelma unohtui itseltä testata PS4:llä Deltacolla, vaikka olihan siitä puhetta aikaisemmin.
Mulla on jo halpa täyskokoinen näppäimistö hankittuna, sillä saa tuon "katseluominaisuuden" pois, eli rev. 2.0 on jo otettu työn alle :)

Ehdottomasti on käyttöä. Täytyis pelintekijöiden vain tajuta, että laittais näppistuen standardina mukaan.

Oho, tänään pitäisi saapua eräs uusi rimmi kotiovelle [emoji6]

Tulipas se yllättäen, laitetaan kokemuksia testin jälkeen.

Mmiiikä rimmi se yllättäen tulee? 599 Alacantaraa odottelen itsekkin, mutta tilaustoimittajat ovat hiljaa kuin hiiret eli odotella vielä saa ehkä pitkäänkin vaikka ei malttais millään.

Ettikää mulle ny jostain se F1 ratti. :'(

Sehän sieltä tulee, rSeatilta tilasin syyskuun lopussa. Vähän on kalliimpi mitä Verkkokaupasta, mutta silloin sitä ei ollut vielä Verkkiksen valikoimassa ja saapahan nyt aikaisemmin käyttöön.

Siis 599xx tulee, ei F1.

E. Korjataan, nyt tuli :)

Sehän sieltä tulee, rSeatilta tilasin syyskuun lopussa. Vähän on kalliimpi mitä Verkkokaupasta, mutta silloin sitä ei ollut vielä Verkkiksen valikoimassa ja saapahan nyt aikaisemmin käyttöön.

Siis 599xx tulee, ei F1.

E. Korjataan, nyt tuli :)

Joo,rseatilla on niitä nyt varastossa. Paljonko oli toimitettuna kyseinen rimmi?

Joo,rseatilla on niitä nyt varastossa. Paljonko oli toimitettuna kyseinen rimmi?
227€, 24h kesti DHL:n toimitus. On se nopeata.

Täytyy myöntää, että ero alkuperäiseen rimmiin on aikamoinen. Nappuloihin on kyllä nyt aika vaikea ylettyä. Keskusyksikkö pitäisi olla vähän isompi.

227€, 24h kesti DHL:n toimitus. On se nopeata.

Täytyy myöntää, että ero alkuperäiseen rimmiin on aikamoinen. Nappuloihin on kyllä nyt aika vaikea ylettyä. Keskusyksikkö pitäisi olla vähän isompi.

Ok ja kiitti.Oottelen vielä ainakin tän päivän ricmotechilta ilmotusta ennen kuin perun tilauksen.

Mulle ei ainakaan tuota keskiön pienuus ongelmaa..hyvin yltäis peukaloilla painaa t300rs:n orkkis ratin tööttiä,jos siinä ois semmonen.:)

Siis yletyt normi rimmissä tavallisesta ajo-otteesta keskelle rimmiä? Herrajumala!

Itse pystyn kyllä suoralla hyvin painamaan neliöstä, mutta muuten tekee tiukkaa. Uudessa rimmissä ei tosin edes ole keskellä nappuloita, kai nuo uudet sijainnit oppii ajanmyötä.

Siis yletyt normi rimmissä tavallisesta ajo-otteesta keskelle rimmiä? Herrajumala!

Itse pystyn kyllä suoralla hyvin painamaan neliöstä, mutta muuten tekee tiukkaa. Uudessa rimmissä ei tosin edes ole keskellä nappuloita, kai nuo uudet sijainnit oppii ajanmyötä.

Melkein keskelle,ilman ootteen siirtoa ylettää painaa hyvin "töötin" reunaa. Alkuun kun käytin rs rimmiä, oli d-näppäin ja x/□/o/ ja ristinappula liian "lähellä". Peukalo etsi kohteitaan keskiölätkän ja näppäinten välistä.:) Ja sen verran isot peukalotkin,ett d-näppäin jää reilusti peukun alle jemmaan.:)

Myy mulle toi 599 ja osta normi tai nahkanen gte rimmi.:D

Suurin yllätys on se, että läppävaihteet on ihan eri tasoa mitä alkuperäisen t300rs rimmit vaihteet uutena. Nyt riittää melkein hipaisu vaihtamiseen, eikä ole pakko painaa loppuun asti. Tuntuma on vielä paljon terävämpi ja napakampi.

Pirun hyvä rimmi vanhaan verrattuna. Kevyemmältä tuntuu ajon aikana, mutta se ei ole huono asia sillä forcet välittyvät paremmin. Isompi koko ja muutenkin enemmän aidommalta tuntuva rimmi tekevät ajamisesta paljonkin nautinnollisempaa ja omalla kohdallani nopeampaa, koska tuntuma on parempi. Ei tämä kuitenkaan mikään oikean auton ratti ole, vaan pelkästään pirun hyvä lelu. Itselleni se riittää vallan mainiosti.

Laitoin uuteen rimmiin ja polkimiin enemmän mitä alkuperäiseen rattiin, kun sen sain aikanaan 300 €:lla ja lisäosat maksoivat 330€. Omalla kohdallani oli kuitenkin sijoitusten arvoinen summa sillä myös laatu on tuplaantunut. Toki ehkä fiksummat hinnat näille olisi T300rs 230€, T3PA 70€ ja 599xx 120€. Nyt tällä hetkellä Thrustmasters ja moni muu valmistaja pitää hintoja aika korkeina.

Peruutin Ritmotekiltä 599evo rimmin tilauksen kun eivät saa toimitettua. Eivät vetäneet hernettä nenuun vaan poistivat visalta katevarauksensa eli sinänsä ok.

Peruutin Ritmotekiltä 599evo rimmin tilauksen kun eivät saa toimitettua. Eivät vetäneet hernettä nenuun vaan poistivat visalta katevarauksensa eli sinänsä ok.

Taisit tilata rseatilta tilalle? Ite meinannu myös perua ja ehkä siirryn fanatecin leiriin...http://www.fanatec.com/eu-en/wheel-bases/clubsport-wheel-base-v2-eu.html

ja kyyti pojax tommonen..http://www.fanatec.com/eu-en/steering-wheels/clubsport-steering-wheel-bmw-m3-gt2-eu.html

Polkimina toimis näin alkuun g27:n polkimet adapterilla.

Toi fanatec taitaa tällä hetkellä toimia ps4:lla vain project carsissa. Muuta "ratti"peliä en tällä hetkellä pelaakaan ps4:lla ja jos ei jatkossa tukis muita pelejä,ois hyvä "tekosyy" hommata pelipc.:)

Taisit tilata rseatilta tilalle? Ite meinannu myös perua ja ehkä siirryn fanatecin leiriin...http://www.fanatec.com/eu-en/wheel-bases/clubsport-wheel-base-v2-eu.html

ja kyyti pojax tommonen..http://www.fanatec.com/eu-en/steering-wheels/clubsport-steering-wheel-bmw-m3-gt2-eu.html

Polkimina toimis näin alkuun g27:n polkimet adapterilla.

Toi fanatec taitaa tällä hetkellä toimia ps4:lla vain project carsissa. Muuta "ratti"peliä en tällä hetkellä pelaakaan ps4:lla ja jos ei jatkossa tukis muita pelejä,ois hyvä "tekosyy" hommata pelipc.:)

Pari viikkoa pelitaukoa tulossa joten odottelen kiltisti Verkkokaupan tilausta josko heille se jo sitten tulisi tai sitten tilaan tuolta rseatilta sikälimikäli sitä enää sitten heilläkään on, ojasta allikkoon siis kun veivaa edestakaisin, toivottavasti ei.

Fanatecin setti on tonnin paukku mjoo.. Samaa olen itsekkin ajatellut jos t300 leviää. PClle en ole siirtymässä, mutta varmaan PCars2 ainakin tukee tuota settiä.

Pari viikkoa pelitaukoa tulossa joten odottelen kiltisti Verkkokaupan tilausta josko heille se jo sitten tulisi tai sitten tilaan tuolta rseatilta sikälimikäli sitä enää sitten heilläkään on, ojasta allikkoon siis kun veivaa edestakaisin, toivottavasti ei.

Fanatecin setti on tonnin paukku mjoo.. Samaa olen itsekkin ajatellut jos t300 leviää. PClle en ole siirtymässä, mutta varmaan PCars2 ainakin tukee tuota settiä.
Tuntuuhan toi 1000€ suurelta rattiin,mut menee sitä muuhunki turhuuteen. Ja just laskin mun "röökirahat",mitkä oon säästänyt ku lopetin röökin polton reilu kax vuotta sitten. Joka kuukausi oon laittanut 150€ jemmaan,mitkä ois menny savuna ilmaan. Nyt oli vajaa 4000€.:)

Ylös Bottom