Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    ps4
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Olettaisin että sun pitää iskeä ensin tuo vaihteisto kiinni ratin kautta, sitten ottaa napit pois "vaihteista" eli asetat vaihdekepille jotkut muut komennot kuin itse vaihteet, sitten isket usb:llä toisen vaihteiston kiinni niin pitäisi toimia. Kahta samoilla komennoilla olevaa laitetta ei kait pysty yhdistämään... Tai sit se on toisinpäin, eli ensin usb:n kautta ja sit ratin kautta toinen :rolleyes: (en ole siis yhtään varma joten älä tämän perusteella osta toista vaihteistoa :D Tai osta ja myy mulle toinen :D )
Molemmat kai pitäisi pystyä olla samaan aikaan kytkettynä, siis rattiin ja usb:llä. Toi TH8A-keppihän toimii niin, että h-kaaviossa vaihteet on napit 1-8 ja sekventaalissa napit 9-10.

Äkkiäkös sitä tilaa toisen kepin ja kokeilee, jos siis niitä on varastossa missään :rolleyes:

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Onko vaihdekeppi järkevin kytkeä usb:llä rattiin vai pc/ps4 ?

Onko vaihdekeppi järkevin kytkeä usb:llä rattiin vai pc/ps4 ?

Ratin kautta säästää PC/PS4:ssä yhden usb paikan, muuten tuolla ei kait ole mitään väliä. Joissakin peleissä taisi olla niin että toimii vain usb:n kautta vaihteet (?)

Kiitos SkyPolarikselle vinkistä, että verkkokaupan varastossa on F1 add oneja. Tilaukseenhan se lähti. Myös polkimia ois varastossa, mut niitä en kokenut enää tarvitsevani.

Ei oo tullu aikoihin enää foorumia nyt seurattua, niin olen missannut suurimman osan keskusteluista, mut onneks tän huomasin. Kiitos! :)

Onko T500 miten erilainen kiinnitys kuin T300 ratissa?
Tätä katselen, vaan kiinnitys mietityttää
http://www.pagnian.co.uk/racing-sim...nd-for-g27-g25-t500-rs-fanatec-wheel-143.html
Samassa kohdassa niissä ne pultin reiät ainakin pitäisi olla. Eli kaiken järjen mukaan, jos tuo toisen kanssa on yhteensopiva, niin pitäisi olla toisenkin.

Hinta on kyllä aika kova, vaikka ihan tukevalta systeemiltä vaikuttaakin.

Samassa kohdassa niissä ne pultin reiät ainakin pitäisi olla. Eli kaiken järjen mukaan, jos tuo toisen kanssa on yhteensopiva, niin pitäisi olla toisenkin.

Hinta on kyllä aika kova, vaikka ihan tukevalta systeemiltä vaikuttaakin.

Oho, katsoin hinnan ensin euroiksi. On muuten todella kallis kun euroiksi muuttaa.

Nyt rupes g27 kaasupoljin tempuileen--> kun poljinta painaa n.puoleen väliin ni kaasu menee "offille". Testasin ps4:lla ja ps3:lla ja molemilla käyttäytyy samoin. "Katkosta"ei huomaa jos painaa kaasun pohjaan. Täytyy putsata polkimet,mut epäilen ettei ongelma poistu.:mad:

Nyt rupes g27 kaasupoljin tempuileen--> kun poljinta painaa n.puoleen väliin ni kaasu menee "offille". Testasin ps4:lla ja ps3:lla ja molemilla käyttäytyy samoin. "Katkosta"ei huomaa jos painaa kaasun pohjaan. Täytyy putsata polkimet,mut epäilen ettei ongelma poistu.:mad:

Pysyykö se offilla loppuun asti? Jos pysyy niin sulla on siellä polkimen alla oleva musta ratas väärin asennoitunut/kulunut niin että se luistaa tai sitten potentiometrin hiili loppu epäilisin :rolleyes:
Täytyy kyllä sanoa että olen ihmeissäni että omat G25 polkimet toimii vieläkin vaikka niidenkin potentiometrien käyttöikä pitäisi olla jo ylitetty reipaasti...

Niin joo, koitahan ruiskia sinne jotain wd40 tms. jospa onkin vain pölyä...

Olen samaa mieltä tästä että on vähän kallis... Mä kattelin tätä aiemmin ja muistaakseni tätä ei edes saa suomeen noiden sivujen kautta. Ebayssä voisi olla halvemmallakin?

Oma tekeleeni näki päivänvalon viime viikon lopulla, maalia vailla :) Laittelen tännekin kuvia sitten kun tuo on valmis. Mulla siis GT Omegan penkin alusta ja tein siihen itse jatkokehikon.

Pysyykö se offilla loppuun asti? Jos pysyy niin sulla on siellä polkimen alla oleva musta ratas väärin asennoitunut/kulunut niin että se luistaa tai sitten potentiometrin hiili loppu epäilisin :rolleyes:
Täytyy kyllä sanoa että olen ihmeissäni että omat G25 polkimet toimii vieläkin vaikka niidenkin potentiometrien käyttöikä pitäisi olla jo ylitetty reipaasti...

Olen samaa mieltä tästä että on vähän kallis... Mä kattelin tätä aiemmin ja muistaakseni tätä ei edes saa suomeen noiden sivujen kautta. Ebayssä voisi olla halvemmallakin?

Oma tekeleeni näki päivänvalon viime viikon lopulla, maalia vailla :) Laittelen tännekin kuvia sitten kun tuo on valmis. Mulla siis GT Omegan penkin alusta ja tein siihen itse jatkokehikon.
Hommasin Wheelstadin, tosin ei ole vielä tullut kuten ei se T300 Ferrari Alcantra ratti -settikään. Nyt jo hieman kaduttaat tuo Wheelstand, sopiiko se todellakin tavan tietokonetuolille ajettavaksi? Näyttää, että se keskiputki jäisi tuolin etuosaan.

Hommasin Wheelstadin, tosin ei ole vielä tullut kuten ei se T300 Ferrari Alcantra ratti -settikään. Nyt jo hieman kaduttaat tuo Wheelstand, sopiiko se todellakin tavan tietokonetuolille ajettavaksi? Näyttää, että se keskiputki jäisi tuolin etuosaan.

Minulla on Wheel Stand Pro ja istuimena toimii nojatuoli. Hyvin on toiminut eikä tuo keskiputki ole aiheuttanut ongelmia pelaamisen ja polkimien käytön kanssa. Pelkäsin aluksi samaa, mutta tuo Wheel Stand Pro on todella hyvin säädettävissä, joten en usko, että ongelmia on.

Täyskaasulla toimii,offilla vain n.puoles välis. Pystyy ajamaan,mut joissakin mutkis tosi ärsyttävää ku ajat puolel kaasul ja yhtäkkiä menee offille ja auto pyörähtää yms..ei pysty "sitomaan" kaasulla ni kuin ennen. Täytyy yrittää putsata yms.

Verkkokaupas ois varastossa tp3a polkimia.:)

Täyskaasulla toimii,offilla vain n.puoles välis. Pystyy ajamaan,mut joissakin mutkis tosi ärsyttävää ku ajat puolel kaasul ja yhtäkkiä menee offille ja auto pyörähtää yms..ei pysty "sitomaan" kaasulla ni kuin ennen. Täytyy yrittää putsata yms.

Verkkokaupas ois varastossa tp3a polkimia.:)

Voi olla vain likaa välissä. Tai sitten aika kuluttanut.
T3PA:t ei ole hirveen kalliit edes. Jossain välissä se on itelläkin edessä varmaan noiden hankinta. Kauan on G25:set kestäneet :)

Eipä putsaus ja voitelu auttanut,joten tilasin verkkokaupasta t3pa polkimet. Nyt ois ylimääräinen adapteri jolla g25/27 polkimet saa t500/300/150:ssa toimimaan.

Tästä se taas lähtee. :)

cc4a89c866ea7d850e638d652a48ba88.jpg

0a9ac0756512ffd15347660dfebe840d.jpg

Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin li...

Omppu, on se vaan hieno! Kerro sitten käyttökokemuksia, kunhan oot testannut.

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin li...

Omppu, on se vaan hieno! Kerro sitten käyttökokemuksia, kunhan oot testannut.

Jo näin Australian harjoitusten jälkeen voin todeta, että on rahansa arvoinen. Fiilis on kuin ajaisi eri peliä. Saturaation sai asetuksista pistää nolliin, kun orkkis ratilla mul oli 25%. Nyt kääntyy 1-1:een ratti pelissä ja käsissä. Pyöreällä ratilla se ei tuntunu hyvältä.

Isoonkin käteen istuu loistavasti, laatu tuntuu hyvältä. Oikeastaan yllätyin miten kaukana kaikki napit on. Tuntuu et joutuu viel ainakin katsomaan mihin laittaa sormen.

Totuttelua vaatii myös se, että vaihdeläpyskä on yhtä osaa. Eli kun vaikka vaihtaa ylöspäin, niin vaihteenpienennyspuoli siirtyy "kauemmas" samalla kun vetää toistapuolta itseä päin.

Huikea vekotin. Tykkään jo nyt.

Itsekin olen tuota miettinyt mutta en vielä ole raskinut ostaa. Toisaalta olen odottamassa F1 2017 versiota, josko se olis toimiva. Se täytyy sanoa, että on tuo vaan huikean hieno ja kateeksi käy [emoji12]

Nyt on eka kisa ajettuna ja voi että tuntuu hyvältä. Kierrosajat parani ihan vain siksi, että tuntuma autoon on parempi tolla ratilla. Myös noi säätörullat on todella hyvät moottorin tehojen ja jarrubalanssin säätöön.

Sanoisin, että jopa parempi hankinta kuin esim vaihdekeppi, joka tosin sekin ollut kovalla käytöllä. Nyt hieman harmittaa, että vuosi sitten peruin tämän tilauksen. F1 2015 on ollut koskematta kesästä saakka, koska ei tuntunut jotenkin hyvältä. Nyt päivitysten myötä peli parantunut (esim kolme osioinen aika-ajo lyhyemmillä kisoilla) ja vielä kun auto alkaa nyt istumaan käteen. Kyllä kelpaa sitäkin taas ajella. Voi olla et Pcars väistyy hetkeksi.

Omenanraadon setuppi on kyllä komea:) Harmi kun verkkokaupasta saa enää cocacola jääkaappia, ei Koff
Miten te jotka olette laittaneet T300 vaihdekepin käsijarruksi, niin laitetaanko se vaan pelin asetuksista? Miten "tiukasti" käkkäri ottaa eli voiko sillä vedellä ikäänkuin oikealla autolla?:D

Mulla jäi epäselväksi, että tuleeko Wheelstand Pron mukana vaihdekepin teline/kiinnitys paikka?

Ylös Bottom