Doctor Pepper
Well-Known Member
Mulla vaihdekeppi on jäänyt vähäiselle käytölle kun sehän vain hidastaa ajamista. En saa siitä erityisiä kiksejä, varsinkaan kun missään pelaamassani pelissä kytkin ja vaihdelaatikko eivät toimi kuin oikeassa autossa.

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Taitaa toi sisäputki olla sen verran pitkä, niin siks ei mee alemmas. Jos siitä on kiini niin rautasahaa/laikkaa ja 10cm pätkä pois.Tuli viimein otettua tuo syksyllä ostettu thrustmasterin halpis keppi käyttöön.
Ajoin sen kanssa yli kolme tuntia uutta wrc:ta eikä mulla ole siitä mitään negatiivista sanottavaa.
Kepin vastusta voi säätää, mutta se oli vakiona mulle just sopiva.
Ääntähän siitä lähtee ja sen voimakkuus riippuu tietenkin siitä kuinka kovaa sitä riuhtoo, mutta eipä mikään h-kaavio keppi taida äänetön olla ja kyllä tuo suorastaan hellii korvia kun sitä vertaa tuon ratin viiksien terävään naksunaan.
Sequential moodia tuossa ei ole, mutta tubesta löytyy ohjeita miten sen saa helposti modattua jos haluaa.
Se kyllä oli pieni pettymys ettei tuota telinettä saanut enää tuosta alemmas.
Olis ollut kiva jos tuon kepin olis saanut sohvatyynyyn kiinni niin se olisi tuntunut vielä luonnollisemmalta käyttää, mutta on tuo ihan ok noinkin.
Nyt vois mennä jatkamaan kunhan saa itsensä taas taiteiltua ratin taakse
Näytä liitetiedosto 18514

Niinhän se manuaali tekee tosielämässäkin. Hidastaa ajoa versus tomaatti. Toista se oli joskus kasarin/ysärin vehkeissä. Tomaatit oli hitaampia, ja kulutti menovettä reippaammin.Mulla vaihdekeppi on jäänyt vähäiselle käytölle kun sehän vain hidastaa ajamista. En saa siitä erityisiä kiksejä, varsinkaan kun missään pelaamassani pelissä kytkin ja vaihdelaatikko eivät toimi kuin oikeassa autossa.
Mulla vaihdekeppi on jäänyt vähäiselle käytölle kun sehän vain hidastaa ajamista. En saa siitä erityisiä kiksejä, varsinkaan kun missään pelaamassani pelissä kytkin ja vaihdelaatikko eivät toimi kuin oikeassa autossa.
Taitaa toi sisäputki olla sen verran pitkä, niin siks ei mee alemmas. Jos siitä on kiini niin rautasahaa/laikkaa ja 10cm pätkä pois.

Joo, ehdottomasti manuaali, mutta viiksivaihteet on niin paljon nopeammat kuin keppivaihteet, että valinta on selvä silloin kun ajetaan tosissaan.Automaattia en suosittele missään nimessä, toimivat peleissä yleensä päin helvettiä. Ovat sellaisia laiskoja ja aina välillä on väärä vaihde sisässä. Pakko käyttää manuaalivaihteita jopa padin kanssa niin kontrolli ja tuntuma on kunnossa.
Ratilla käytän viiksiä, kun ei paikat oikein kestä vaihdekepin käyttöä. Ja kyllähän ne viikset myös helpottaa ajamista verrattuna keppiin. Joskus on tosin hauska fiilistellä kepillä, sen verran mitä pystyy.
Nyt 190eMyydään playseat + trustmaster t300. Hinta 230e noudettuna.Näytä liitetiedosto 18816Näytä liitetiedosto 18817Näytä liitetiedosto 18818Näytä liitetiedosto 18819
Tuolta myyntipalstan puolelta vois syötti napata paremminNyt 190e
Nyt 190e
Minulta saat tuon 150€ ratin kanssa trustmaster 300.Tämmöinen olisi harkinassa jos saan cobra Ajotuoli myytyä.
https://www.konsolinet.fi/category/287/playseat-pelituolit
Kunto on ihan uutta vastaava ja ratti on pleikalle.Onko hyvässä kunnossa ajotuoli ja onko ratti pleikalle vai Xboxille.