Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä nettiyhteys sinulla on kotona?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Jore

Vanha hippi
Tällä kertaa kysellään, mikä nettiyhteys kotoa löytyy. Kommentoi myös, aiotko käyttää yhteyttä myös PS2-verkkopelaamiseen sitten joskus.

Vastanneiden kesken arvotaan yksi vapaavalintainen PS2-peli !
 
Mulla on vain Modeemi :(

Mutta kunhan torppa valmistuu joku joulu, niin sitten tulee kaapelimodeemi.

Ja PS2:n pelejä tulen pelaamaan verkossa.
 
Hihhih, minulla on vain ISDN, jolla nyt olen tähän asti melko mukavasti pärjäillytkin. PS2 pelejä en ainakaan tällä tietoa aio verkossa pelata, enkä laitetta aikoinaan sitä varten hommannutkaan - PC riittänee nettipeleille, ainakin toivoakseni. :|
 
ADSL löytyy, mutta nettipelejä en pelaile sillä juurikaan. Sydämeeni on kaiverrettu PS2 :D. Odotan kuitenkin innolla mitä PS2:sen nettipeleistä tulee. Olisi mukavaa laittaa kunnon sessiot PS2FIN:n porukan kanssa...
 
ADSL ja PS2 löytyy mutta tuskinpa niitä kahta toisiinsa sekoitan missään vaiheessa.
 
VDSL löytyy eli 10/10mbs :cool: Serveri+Palomuuri+kytkin+100mbs lähiverkko viriteltynä. Vielä kun sais PS2 verkkoadapterin :rolleyes:
Aion todellakin pelata verkkopelejä pleikkarilla... Mistä nettipelistä veikkaatte todellista hittiä?
 
Löytyy ISDN.
Nettipelaaminen PC:llä on kuitenkin jäänyt alkuinnostuksen jälkeen vähäiseksi.

Luultavasti lähiaikoina vaihtuu kaapeli tai ADSL yhteydeksi.

Jos/kun nettiadapteri tulee Suomeen niin tod.näk. hankin sen, mutta tuskin ennen kuin pääsen eroon ISDN:stä.
 
Juu, PS2:lla pitäisi sitten alkaa netissä pelailemaan.

PC:llä en ole pelaillut mitään netissä nyt pariin vuoteen, innostus hiipunut.

(Avatarit otettu taas käyttöön? :eek: )
 
Juu aion kyllä käyttää sitä ps2:n nettipelaamiseen jos vain osaan pistää sen nettiin. Ei nääs turhan paljon kokemusta oo näistä koneitten linkittämisestä (ei siis ollenkaan).

Mutta enköhän senkin saa site joskus vuonna 2999 toimimaan kun ps2:een tulee netti adapteri
 
Kaapelimodeemi hyrrää himassa. Ja todellakin aion pelata pleikalla verkkopelejä, jo ajatuskin GT Onlinestä saa veden kielelle. Jos on yhään samanlainen idea kuin EA MotorCityssä niin homma senkun paranee...
 
nettipelaaminen ei kiinnosta minua yhtää, joten en aio käyttää yhteyttäni nettipelaamiseen.

mutta jos joihinki peleihi tulee joitain netistä ladattavia lisä/bonus juttuja, niin sitten pitää harkita kiintolevyn ja sen verkkokortin, minkälie... ostoa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom