Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

[Hinta] Prismoissa on toi ratti muistaakseni siihen 70€[/Hinta]
Notta ei tohon hintaan kannata ostaa, mitä Jimmssissä on :p

se on noussu jokapaikasta, ite siis siihen noin 50euroon hain jimmsistä sillon, samoin kuin kaveri...kevään aikana tullu paljon hintaa lisää noihin
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Eilen ostettu Oulun Stockmannilta DFGT hintaan 69,90€. (norm. 89,90€)

Iltainen pienikokeilu (4h) GT5:proloa silityslautaan kiinnitettynä toimi hyvin.
Auto ei meinannu pysyä ollenkaan lapasessa ja välillä jarru jäi laahaamaan, mutta siitä selvisi käyttämällä polkimien johtoa irti ja taas pelitti.

Illalla taas kovaa treeniä ja uusia kierrosennätyksiä takomaan:)
 
Eikös toi jarrunlaahaus oo ton tyyppivika, et jos ilmenee ni hae uus mahd nopeasti vaan. Itellä ei viel kertaakaan jäänyt laahaamaan vajaassa vuodessa
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Mainostavat, että uudistetussa versiossa on parannettu PS3 tuki ja "täydellinen" tulevalle Turismolle. Hinta on silti aika suolainen, jos vertaa Logitechin hyväksi testattuihin ratteihin.

Fanatec Porsche GT3 RS V2
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Mainostavat, että uudistetussa versiossa on parannettu PS3 tuki ja "täydellinen" tulevalle Turismolle. Hinta on silti aika suolainen, jos vertaa Logitechin hyväksi testattuihin ratteihin.

Fanatec Porsche GT3 RS V2

Jepjep, varsinkin kun nuo Possuratit tuntuvat hajoilevan yhä edelleen. Mukava maksaa 350€*ratista ja polkimista, pelata pari kuukautta puolen vuoden odotuksen jälkeen ja sen jälkeen laittaa takaisin kun ei toimi enää.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Tilasin Logitech Driving Force GT - ratin noita syksyn ajopelejä varten. Ensimmäinen kerta kun tulen ratilla pelaamaan, joten hieman jänskättää : ) Toki oon tuota samaa rattia kokeillu tutulla ja vaikutti aika näpsäkältä.

Nyt vain ainoa murhe on että mihin mää ton lykään kiinni kun en omista minkäänlaista sohvapöytää tai vastaavaa. Yks vaihtoehto olis noi rattitelineet mut en usko että löytyy vielä semmoseen rahoja. Pitää tuumailla.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Nyt vain ainoa murhe on että mihin mää ton lykään kiinni kun en omista minkäänlaista sohvapöytää tai vastaavaa. Yks vaihtoehto olis noi rattitelineet mut en usko että löytyy vielä semmoseen rahoja. Pitää tuumailla.

Itse olen haaveillut siitä wheelstandpro:sta joka maksaa uutena 100 euroa. Jos halvemmalla viel, niin sit vaik silityslauta tai vanha pulpetti tms. kierrätyskeskuksesta. :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Itsellä on myös Logitechin DFGT, jolle aloin harkitsemaan Wheel stand pron hommaamista. Ongelma on että verkkokauppa.comin varastosaldo näyttää ei-oota joten aloin miettimään menisiköhän toi ratti siihen G25:lle tarkoitettuun ständiin? Sitä kun saattaa olla jopa saatavilla..
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Kyllähän tuolla jossain mun mielestä luki et se kävis, kun g25 telineessä on vaan enemmän leveyttä, niin kyllähän siihen kapeammat pedaalit kiinni saa.

Kaveri pelaa silityslauta + g25 combolla ja toimii kuulemma hyvin. Nyt äiti ihmettelemään miksi pikku-Pertti haluaa silityslaudan synttärilahjaksi.. itellä mm. synttärit parin päivän päästä :D (Sain tosin viime yönä G25:n ja ajopenkin telineineen kotiin)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

^ ei vissiin lainannu kun kännykällä vastaan. Jos löytyy luottokortti ja luottoa tuotteeseen (et heti palauta), niin kannattaa ostaa wheelstand suoraan valmistajalta (google) tai muistaakseni jopa fanatecin kaupassa oli halvempi ku Suomessa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Cittari kauppaa RockBand soitinsettiä alle 30,- Rumpujen jalat toimivat hyvänä ratin kiinnikkeenä, kun lattoin lankun itse rumpusetin tilalle.

Lankun (48mm höylätty) alapintaan tein Dremelillä reilu 30mm syvät jaustan putkien kokoiset reiät, johon putket menevät. Lopputulos on yllättävän tukeva ja helppo vaihtaa ohjainta tarpeen mukaan.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Logitechin G25 ja G27 on kyllä suosittuja ja ilmeisesti tukee tosi montaa peliä. Itse kiinnostaa kuinka hyvä tuki tulee olemaan Gran Turismo 5:lle. :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Eilen ostettu Oulun Stockmannilta DFGT hintaan 69,90€.

....ja välillä jarru jäi laahaamaan, mutta siitä selvisi käyttämällä polkimien johtoa irti ja taas pelitti.)

Itellä oli kans samaa onglemaa. Avasin polkimet ja venytin sitä jousta hieman jotta poljin palautuu jäykemmin. Nyt ei ole sitä ongelmaa ollut enää sen jälkeen yli vuoteen.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Tilasin Speedblack telineen ratilleni tuolta Jimm's PC storesta kun en muualtakaan oikein jaksanu ehtiä. Wheel Stand Pro olis ollu ehkä mielekkäämpi vaan kun verkkokauppa.comissa oli aikamoine jono.

Kaipa tuo paremmi asiansa silti ajaa kuin joku silitysrauta tai vanha kapinen pöytä. Tai siis pöytäähä mulla ei ollu joten ois seki pitäny hankkia nii päätin suosiolla tuhlata lomarahani sit rattiin ja rattitelineeseen :p

Että jos jollaki on kokemuksia tuosta Speedblackistä nii mielelläni kuuntelen.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Että jos jollaki on kokemuksia tuosta Speedblackistä nii mielelläni kuuntelen.
Mulla on. Ekaksi tarkistat etta kaikki osat tuli paketin mukana.
Sitten kun olet saanut sen kasaan niin varaudu aina valilla kiristamaan niita pultteja.
Kovemmassa menossa tuppaa heilumaan, eika jalkojen pito aina riita.
G25:n polkimet ei oikein pysy siina poljintelineessa, itse vetasin bilteman "lelu" kuormansidontaliinalla polkimet kiinni ja ylijaama liinalla sidon poljintelineen pystyasentoon sailytyksen ajaksi.

Kaytossa on, voittaa silityslaudan jne, eli ei taysin surkea kapistus vaikka tuosta tekstista voikin sellaisen kuvan saada.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Itseäni rupes myös kiinnostamaan ratin hommaaminen PS3:lle, kun ei tuosta NFS Shiftin pelaamisesta meinaa tulla mitään perusohjaimella.

Ei tosin kiinnosta yhtään panostaa heti lähes 300 € rattiin, joten taidan tyytyä Driving Force GT:n. Tätä keskustelua lueskellessa voi ilmeisesti päätellä, että se on kuitenkin ihan pätevä vekotin hintaansa nähden?

Hyllyssä: NFS Shift ja Dirt 2
Odottelen: F1 2010 ja GT5
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Jos tulee toimeen ilman H-kaavion vaihdekeppiä, tai kytkintä, niin kyllä tuo käy vakavampaankin ajoon, itellä koht vuoden ollu ja ei voi kuin suositella...suoraan ratissa kaikki ps3:n näppäimet viel
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Joo itse myös hankin vähän aikaa sitten tuon Driving Force GT:n F1 2010 ja GT5 ajatellen ja kyllä sitä suosittelen. Vielä pitäisi se rattiteline hankkia, varmaan tuolta Jimm's PC storesta hankin sen Speedblack telineen
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Laitoin kans eilen DFGT:n ja F1 2010:n tilaukseen. Niitä odotellessa... vaikka Shiftiä :)
 
Ylös Bottom