Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Mulla on Logitech G25. Siinä h-kaaviossa vaihdekeppi heiluu kakkos- ja nelosvaihteella tosi paljon sivusuunnassa. Onko muilla samaa "vikaa"?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Eihän siihen periaatteessa muuta tarvi jos on paikka pistää se jonnekkin kiinni...
sen saa hyvin noin 1-3cm paksuun pöytään kiinni.
Viitsiskö kukaan mitata kuinka paljon DFGT-ratin kiinnittämiseen tarvitaan pöydän alla tilaa? Nimittäin tässä mun pöydässä on suunniileen 6,5cm näppistason ja pöytälevyn välissä (pöydän paksuus n. 2cm). Eli saanko ratin kiinni pöytään, vai pitääkö alkaa keksimään jotain muuta, että sais ratin pysymään tukevasti paikallaan.

Ja saakos muuten kaikki napit toimimaan PC:lläkin? Jos ei, niin mitkä ei toimi?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

tasan 4cm pöydän alta vaaditaan tilaa (kyllä, sattui mitta olemaan vieressä pöydällä niin sain nopeasti testattua, ei ole mutua :D)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

tasan 4cm pöydän alta vaaditaan tilaa
Kiitos paljon! Pitää sitten varmaankin ostaa tuo ratti tässä syksyllä, niin pääsee ajelemaan vähän paremmin. Vielä kun jaksais oottaa jonkun hyvän tarjouksen, niin ei tarviis maksaa 88€.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Vielä tosta samaisesta ratista et mikä toi punamusta pyörivä härpäke tossa ratissa meinaa:) Jotain säätöä siitä pystyy näkyy tekemään mut ite en huomaa mitään eroa. On pikkasen totuttelemista vielä ku formulaa ajeleepi:D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Vielä tosta samaisesta ratista et mikä toi punamusta pyörivä härpäke tossa ratissa meinaa:) Jotain säätöä siitä pystyy näkyy tekemään mut ite en huomaa mitään eroa. On pikkasen totuttelemista vielä ku formulaa ajeleepi:D

GT5:ssa pystyt säätämään auton säätöjä, esim jarrubalanssia, nelivedon vetosuhdetta jne kesken ajon
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Pakko nyt varmistaa että yllätyksiltä varmistutaan.

Eli tuo Driving Force GT käy suurimpaan osaan PS3:sen autopelitarjonnasta? Ajatuksena olisi tässä loppuvuoden aikana hankkia F1 2010 (tulee viimeistään ensi viikolla postiluukusta sisään), GT5 ja WRC näin päällimmäisinä. Että ei käy niin, että toimii vain GT:ssä ja sitten pelaillaan padilla muita :( :D

E: Tuolla Verkkokaupassa taitaa olla ihan hyvällä hinnalla, vai olisiko tietoa voisiko jostain saada halvemmallakin? Todella nopealla selauksella en hirveästi halvemmallakaan löytänyt.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Oon ettimäs jotain halpaa ratti ja poljin yhdistelmää. minulla ei ole mahdollista kiinnittää rattia esim pöytään kinni.
onko kellään kokemusta kyseisestä setitstä

Racing seat + Rattipolkimet (PS2/PS3/X360/PC) - 114.90e - Monialusta - Puolenkuun Pelit pelikauppa

Mulle on iha turha tulle esittelee jota g25 settii koska ei rahat yksinkeratsesti riitä siihen.

Hinta on kyllä houkutteleva, mutta aika vähän rattista löytyi juttua. Jotain viittauksia testeihin, joissa ei olisi kovin suuria suosionosoituksia saanut... Käsittääkseni Logitech:n ratit ovat kohtuu varmasti tuettuja PS3 puolella, mutta muiden tuki on niin ja näin. Mutu että olisi aika tärkeää että ratti on tuettu pelin puolesta, jos ajatus on saada edes jonkinlaista ajotuntumaa. Mitenkäs olisi Logitech Driving force GT vaikka kiinni silityslautaan :D Hintakin halvempi.

Itselläkin ratti hakusessa. Mitenkäs kun G27:ssa on vain kuusi vaihdetta kepissä. Kuinka homma toimii kun pelattavassa autossa onkin vaikka 7 vaihdetta. Käsittääkseni esim. Formula one 2010:ssä olisi 7 vaihdetta käytössä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Hinta on kyllä houkutteleva, mutta aika vähän rattista löytyi juttua. Jotain viittauksia testeihin, joissa ei olisi kovin suuria suosionosoituksia saanut... Käsittääkseni Logitech:n ratit ovat kohtuu varmasti tuettuja PS3 puolella, mutta muiden tuki on niin ja näin. Mutu että olisi aika tärkeää että ratti on tuettu pelin puolesta, jos ajatus on saada edes jonkinlaista ajotuntumaa. Mitenkäs olisi Logitech Driving force GT vaikka kiinni silityslautaan :D Hintakin halvempi.

Itselläkin ratti hakusessa. Mitenkäs kun G27:ssa on vain kuusi vaihdetta kepissä. Kuinka homma toimii kun pelattavassa autossa onkin vaikka 7 vaihdetta. Käsittääkseni esim. Formula one 2010:ssä olisi 7 vaihdetta käytössä.

ne pelataan ratin takaa sitten läpysköistä, eihän formuloissa keppiä käytetä...

DFGT on kyllä hintalaatusuhteeltaan ylivoimaisesti paras ps3 ratti, ei siitä ole kahta sanaa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

ne pelataan ratin takaa sitten läpysköistä, eihän formuloissa keppiä käytetä...

Tuo on kyllä ihan totta eikä taida paljoa olla autoja joissa olisi 7 vaihteinen normi kepistä sekoitettava laatikko. Varmasti joku tietää jonkin auton, joka on jopa jossain pelissä :D

Yleisesti linja on että tälläinen elektroniikkaan liittyvä kama halpenee ajan kuluessa, mutta nyt DFGT:n hinta on nousussa... Iso kynnys ostaa kalliimmalla, kuin muutama kuukausi sitten olisi saanut.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Yleisesti linja on että tälläinen elektroniikkaan liittyvä kama halpenee ajan kuluessa, mutta nyt DFGT:n hinta on nousussa... Iso kynnys ostaa kalliimmalla, kuin muutama kuukausi sitten olisi saanut.

Jep, ja täsmälleen sama homma tapahtui viime vuonna XO:n virallisen ratin kanssa kun Forza 3 julkaistin. Jokainen pulju nosti ratin hintaa ja silti ne olivat loppu joka lähimarketeista. Itse maksoin 69€ DFGT:stä viime vuonna, mutta nyt tuohon hintaan löytäminen taitaa olla lottovoitto..

ps. silityslauta on ukkomiehen valinta "ajokaukaloksi". Toimii mainiosti ilman ja ilman narinoita! :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Huomasin tänään Tampereen stokkalla DFGT:n 69,90 että jos jotakuta kiinnostaa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Olihan se pakko tuo Wheelstand Pro sitten tilata DFGT:lle. Hyvissä ajoin ennen GT5 tietysti, jonkunmoinen piikki varmasti tulee noidenkin myyntiin lähempänä ajankohtaa. :)

Nauratti jossain ollut mainos, jossa oli hyvin kiteytetty se että "kun aikansa rattia ruuvailee kiinni ja irti olkkarin pöytään/pöydästä, jää ratti lopulta pölyä keräämään..." Osui ja upposi ainakin mulla, ehkäpä nyt ratilla veivaaminen helpottuu. :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Huomasin tänään Tampereen stokkalla DFGT:n 69,90 että jos jotakuta kiinnostaa.

No niinpä tietenkin :( Olisihan sinne keskustaan ollut niin vaikea mennäkkin (työmatkalla). Parkkipaikkaa olisi saanut etsiä (vaikka Stokkan parkkihallissa olisi varmaan ollut tilaa). Pysäköinti olisi ollut kallista (Exlusive asiakkaana ilmaista)... No sainpahan Plussapisteitä (pelkästään peruspisteitä) :p

Tunnin ratilla ajeltuna tuntuu ihan ok:lta. Se miksei ratti tuntunut paremmalta saattaa johtua siitä etten osaa ajaa nykyisiä pelejäni ratilla ja padillä autot pysyy paremmin lapasessa. Minulla on aikoinaan XBOX:lle hankittu Joytech Nitro TriForce 3 in 1 (pc, ps2 + xbox) ratti, joka toimii PS3:ssa ainakin jotenkin. Ei tuo DFGT aivan superhyvältä tuohon vanhaan verrattuna tunnu. En käyttänyt tuota Nitroa kuin muutaman kerran PS3:ssa ja lähinnä olen ajanut padillä Ferrari challenge:a ja Need for Speed: Undercoveria. XBOX:lla ajoin kuitenkin lähinnä pelkästään ratilla esim. Forza Motorsporttia ja totuin sen peleissä rattiohjaukseen. Täytyy joskus testata uudelleen tuota vanhaa rattia kunhan olen oppinut ajamaan ratilla nykyisiä pelejä. Eli ongelma on todennäköisesti siinä etten osaa -> ratti huono :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Ei ole kokemusta, mutta rohkenen epäillä miten hyvin pysyy kovemmassa kyydissä pystyssä..
 
Ylös Bottom