Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Ei ole kokemusta, mutta rohkenen epäillä miten hyvin pysyy kovemmassa kyydissä pystyssä..

Vähän kyllä epäillyttää itseänikin, mutta hökötys kuitenkin painaa yli 6 kg (pakkaus 6.6kg). Painopistekkin on varmaan aika alhaalla kun jalan ja putken pitäisi olla terästä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Onkos kukaan kokeillut rattipöytänä Ikean VIKA RÖRBY:a a 25€? Googlella löytyy ulkomaanelävien kokemuksia Ruotsin ihmeestä. Hyviä ja huonoja.
En ole kokeillut, mutta saattaisihan tuo toimiakin, edellyttäen että sen saa juntattua esim. sohvan alle kuten tässä kuvassa on tehty:
http://i14.photobucket.com/albums/a323/Nattens_Engel/Turbolover G27/_DSC0580-2.jpg

Säätövara tosin lienee olematon - paitsi vertikaalisuunnassa - mutta mistä sitä tietää jos jonkun fysiikka osuu juuri tuon RÖRBYn kanssa kohdikkain. ;)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

FYI

Cruzzbroker Vantaan varistossa myy tota DFGT:tä hintaan 75eur...sen halvemmalla ei taida saada.

Vantaan Jumbon prisma myy 79eur, ainakin internetissä hinta on noin joten siihen rahaan se on kaupastakin myytävä. (siis ei mikään verkkokauppa vaan kaupan internetsivut)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Tuo Fanatecin paras ratti nyt tilattu. Saa nähä onko siitä mihinkään GT5sessa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Logitechin Driving Force GT:n poistin eilen Sellon Prismasta 79€ hintaan.
Onko tosiaan noin että tuo ps-nappi tuossa ei toimi? Ainakaan minun ratissa ei tapahdu mitään kun sitä painelee tai pitää pohjassa. Pitäisikö tämä ensin jotenkin kalibroida tai jotain?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Onko tosiaan noin että tuo ps-nappi tuossa ei toimi? Ainakaan minun ratissa ei tapahdu mitään kun sitä painelee tai pitää pohjassa.


Mulla väillä käynyt samaa, kun oon ottanu ratin irti koneesta ja verkkovirrasta ja laittanu takas, mutta kyllä sen oon saanu toimimaan, kaksi neljästä asennus kerrasta olen saanut sen toimimaan, nyttenkin toimii, enkä irti enää ota johtoja :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Logitechin Driving Force GT:n poistin eilen Sellon Prismasta 79€ hintaan.
Onko tosiaan noin että tuo ps-nappi tuossa ei toimi? Ainakaan minun ratissa ei tapahdu mitään kun sitä painelee tai pitää pohjassa. Pitäisikö tämä ensin jotenkin kalibroida tai jotain?

Mikä peli? Esim F1 CE on semmonen jossa PS näppäin ei toimi ollenkaan
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Mulla se nappi tuntuisi toimivan mutta sitä painamalla ei pleikka kyllä käyntiin lähde mutta muuten se PS nappi toimii kuten pitää.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Ostin ton Logitechin Driving Force GT:n. Aivan loistava ratti. tein telineen Rock band rumpusetistä. Otin vaan laudan porasin siihen kaks reikää ja kiinnitin niihi jalkoihin.
Tuli muute yllättävän tukeva alusta jossa on hyvä korkeuden säätö mahdollisuus.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Nyt on tullut hakattua GT5 prologueta ja hauskaahan se oli mutta nuo säädöt oli kyllä pettymys. Mitään säätöjä ei saa itse määrittää noihin extra namiskoihin enkä löytänyt mitään säätöä että kääntyisi tiukemmin, ei ole kovin käytännöllistä pyörittää 2,5kierrosta mutkiin:(
Ohjeet ratin mukana oli muutenkin todella puutteelliset.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Tännekin tuli hommattua tuo Logitechin Driving Force GT. Onkin ensimmäinen ratti tässä taloudessa.
Erittäin hyvältä on vaikuttanut ainakin tuossa F1:ssä.

Ratti kaipaisi nyt vaan sitä jalustaa mihin sen pistää. Edullista tavoitellaan. 100 euroa tuntuu kyllä vielä aika korkealta summalta.
Tuo oma silityslauta ei toimi ollenkaan se on aivan liian hutera viritys.
Ikean pöydänjalan olisin hakenut kokeiluun, mutta eihän sitä varastossa ollut yhtään kappaletta. Ties koska sinne niitä tulee (Vantaan Ikea).

Omia virityksiä ja ehdotuksia lisää näiden jo ilmenneiden lisäksi.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

enkä löytänyt mitään säätöä että kääntyisi tiukemmin, ei ole kovin käytännöllistä pyörittää 2,5kierrosta mutkiin:(
Sulla auki edes GT5P:n autojen säätövalikko? Eli kaikki lisenssit (C,B,A ja S) kun ajaa hyväksyttävästi läpi niin aukeaa säätövalikko ja sieltä saa säädettyä mm. renkaiden kääntyvyyttä, varmasti saa renkaat kääntymään sillein ettei tarvitse pyöritellä rattia etes takas kierros tolkulla. :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Sulla auki edes GT5P:n autojen säätövalikko? Eli kaikki lisenssit (C,B,A ja S) kun ajaa läpi niin aukeaa säätövalikko ja sieltä saa säädettyä mm. auton kääntyvyyttä eli renkaiden kääntyvyyttä, varmasti saa renkaat kääntymään sillein ettei tarvitse pyöritellä rattia etes takas. :)

On siel jotain muutakin, koska ei itellä ainakaa tullu ennen säätövalikkojakaan mitään 900 astetta käyttämään..likimainkaan
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Eipä kyl mielestäni DFGT käytä GT:pssa 900asteen kääntöä, vaan maksimit on siinä 100-120astetta per puoli mitä tulee väänettyä. auton renkaiden kääntymistä en ole siis säätänyt koskaan. Fujissa ja Nordwandissa taitaa olla ainoat jossa tulee edes noin pitkälle käännettyä.

Onkos mitään peliä ps3lla mikä tukee g25 tai g27 kytkintä? Vähä houkuttelis hommata se, kun kaverilla pääsi sitä kokelemaan. Ratti on ihan eri planeetalta ku toi rimpula dfgt.
 
.

Onkos mitään peliä ps3lla mikä tukee g25 tai g27 kytkintä? Vähä houkuttelis hommata se, kun kaverilla pääsi sitä kokelemaan. Ratti on ihan eri planeetalta ku toi rimpula dfgt.
Prolo, gt5 ja muistaakseni SCC myös. H-kaaviota sit monet pelit dirtistä lähtien
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Prolo, gt5 ja muistaakseni SCC myös. H-kaaviota sit monet pelit dirtistä lähtien

Prolossa ei ainakaan kytkytin toiminu, ei toiminu myöskään ferrari challengessa. H kaavio toimi prolossa. Ferrarissa en huomannut kokeilla.
Toisaalt ei ollut uusinta päivitystä, koska kaverilla pleikkari ei netissä :/
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Hei nyt oikeesti!

Sinä joka omistat Logitech G25:n, kokeile paljonko vaihdevipu liikkuu sivusuunnassa kakkos- ja nelosvaihteilla.

Kiitos!

Miten sen kytkimen saa prolossa toimimaan?
 
Ylös Bottom