Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Ei voi kytkeä pois tota 900º kääntyvyyttä.
Mulla tosin ei ole tota DFGT rattia vaan G25 eikä tässäkään voi rajoittaa ratin kääntyvyyttä PS3:lla.
Onko tuo oikeasti totta? Eihän tällä siinä tapauksessa tee mitään. Jos ei voi koko ajan pitää molempia käsiä ratilla niin ajaminen ei ole alkuunkaan mielekästä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Onko tuo oikeasti totta? Eihän tällä siinä tapauksessa tee mitään. Jos ei voi koko ajan pitää molempia käsiä ratilla niin ajaminen ei ole alkuunkaan mielekästä.

Eipä sitä oikeankaan auton ratin kääntyvyyttä ole rajoitettu ja minä ainakin ajan autoani molemmat kädet ratilla. G25 toimii samalla tavalla GT Prologuessa. Jos rattia joutuu muka kääntämään 200 astetta jotta auto kääntyisi edes vähän, on asetuksissa jotain mätää tai laitteissa vikaa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Eipä sitä oikeankaan auton ratin kääntyvyyttä ole rajoitettu ja minä ainakin ajan autoani molemmat kädet ratilla. G25 toimii samalla tavalla GT Prologuessa. Jos rattia joutuu muka kääntämään 200 astetta jotta auto kääntyisi edes vähän, on asetuksissa jotain mätää tai laitteissa vikaa.

Nimenomaan, koska ei dfgt:llä prolossa tartte kääntää kuin sen perus 45-60 astetta per suunta. Ainoastaan sit saa enemmän kääntymään kun saa pelin läpi ja saa ne asetukset käyttöönsä, mutta ei siltinkään päästä lähellekkään tuota 900 astetta
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Nimenomaan, koska ei dfgt:llä prolossa tartte kääntää kuin sen perus 45-60 astetta per suunta. Ainoastaan sit saa enemmän kääntymään kun saa pelin läpi ja saa ne asetukset käyttöönsä, mutta ei siltinkään päästä lähellekkään tuota 900 astetta

Meikäläisen ratilla pitää kääntää aivan tappiinsa jos haluaa kääntyä todella tiukkaan kurviin(mitään keinoa muuttaa tuota ohjausta en ole löytänyt). Sitä voi helposti kokeilla kun auto on paikallaan. Toivottavasti GT5:ssä tuota voi itse säätää, jos ei niin lähtee ratti myyntiin. On se kumma että vuosia sitten ostettu halpisrattikin oli tuon asian osalta säädettävissä.
 
Tämmösen löysin Googlesta

Select + R3 + Right Paddle Shift: 900° to 200° (and vice versa)
Select + R3 + Left Paddle Shift: FFB from 60% to 100% (and vice versa)

Edit:

Tuo olikin DFP:lle joten ei toimi..koitin.

Tässä kuitenkin video millainen ton kuuluu prolossa olla:
http://www.youtube.com/watch?v=_XACebRISzI

Eli näkyy miten paljon ratti kääntyy lisää vielä kun pelissä on jo maximit.

Jos noin ei ole niin jossain on vikaa, ratissa kenties? Takuuseen uus
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Ei toimi video mäksä. Kaiketi jotain viel käsitellään siinä. DFGT porin prismassa makso 89 vai 99€. Onneks ite sen löysin joskus vuos sit markantalon verkkokaupasta muistaakseni 69€ postitettuna kotiovelle tuotuna.

G25 houkuttelee silti kovasti, koska ratti on jostai iha eri planeetalta. Tosin tolla dfgtlläkin pärjää erinomaisesti. Hifistelyä hifistelyä :cool:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Todella outo juttu koskapa minun ratilla se kääntää ihan tappiin saakka. Kyllä siinä GT5:ssä luulisi säädön olevan mahdollista, tuntuu mahdottomalta ettei olisi.

Minulla myös DFGT ratti, mutta ei enää proloa joten en voi testata pitääkö seuraava väite paikkansa. Kuulemma softasta kiinni (ei ratista) joten toivoa sopii että GT5 tukee 200-astetta.

"It is default at 900 and only available at 900 in GT5P. It may not look like it because the wheel in the car only goes around 200, but you'll find that turning the wheel more than that will continue to turn the tires on the car. The F2007 proves it."
 
Minulla myös DFGT ratti, mutta ei enää proloa joten en voi testata pitääkö seuraava väite paikkansa. Kuulemma softasta kiinni (ei ratista) joten toivoa sopii että GT5 tukee 200-astetta.

"It is default at 900 and only available at 900 in GT5P. It may not look like it because the wheel in the car only goes around 200, but you'll find that turning the wheel more than that will continue to turn the tires on the car. The F2007 proves it."

Kyllä tuo videossa nähty on se maximi mitä kääntyy, eli sillon ku kädet lakkaa liikkumasta pelissä niin on maximi vaikka ajais sit formulalla. Eli kyl tos nyt jollain on jotain häikkää
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Anttilan keskusvaraston tyhjennyksessä DFGT 89,95e, ja jos osallistuu niiden 200e arvontaan niin saa vieläpä 10e alennuskupongin yli 50e ostoksiin
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Ostin anttilasta tänään ton dfgt ratin.Mitäs tosta punasesta "napista" pitäis tapahtua? WRC pelissä ei kyl tapahtunu mitään,vaik kuin paineli ja pyöritteli sitä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Ostin anttilasta tänään ton dfgt ratin.Mitäs tosta punasesta "napista" pitäis tapahtua? WRC pelissä ei kyl tapahtunu mitään,vaik kuin paineli ja pyöritteli sitä.

Ilmeisesti pelistä puuttuu tuki vauhdissa säädettäville jutuille. Onko WRC-autoissa edes mahdollisuus säätää jotain vauhdista?

Eli voit säätää ajon aikana esim. tc:tä, abs:ia, jarrubalancia etc. Mitä peleissä nyt ikinä keksivätkään. Toimii ainakin GT5p:n kanssa.

Havainnollistava video:
[video=youtube;yH7ggFbKFAs]http://www.youtube.com/watch?v=yH7ggFbKFAs[/video]
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Kiitti larzille nopeasta vastauksesta.Täytyy testata GT5p:tä.Ajaminen on ratilla hieman hakusessa vielä,ku en oo rateilla pellannu ennen. Mut kaipa sekin viel joskus luonnistuu:)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Vihdoin, vuoden "ajattelun" jälkeen, olen ostamassa ratin, mikä on mitä todennäköisimmin DFGT. Enempää rahaa en aio polttaa rattiin, joten joku kaunis päivä Prismasta 79 eurolla tulee mukaan.

1. Ratti toimii kaikissa ajopeleissä?
2. Toimiiko se miten pyykkilautaan kiinnitettynä? Tarvitseeko toimistotuolia kummempia istuimia?
3. Mitäs toi Mäksän video meinas, eikö voi kääntää DFGT:ä samanlailla kun se kääntyy pelissä?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

1. Ratti toimii kaikissa ajopeleissä?
Kaikissa, joissa rattia on ylipäätään tuettu.

2. Toimiiko se miten pyykkilautaan kiinnitettynä? Tarvitseeko toimistotuolia kummempia istuimia?
Pyykkilaudasta en tiedä, silityslautaa ovat monet sen sijaan käyttäneet. Tuolilla ei ole sen suurempaa väliä, mutta pyörivää tuolia en itse käyttäisi.

3. Mitäs toi Mäksän video meinas, eikö voi kääntää DFGT:ä samanlailla kun se kääntyy pelissä?
On täysin pelikohtaista, miten ratti kääntyy pelissä suhteessa fyysisen ratin vääntöön. Lisäksi asiaan vaikuttaa, onko ratista valittu 900 asteen tila vai ei.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

On täysin pelikohtaista, miten ratti kääntyy pelissä suhteessa fyysisen ratin vääntöön. Lisäksi asiaan vaikuttaa, onko ratista valittu 900 asteen tila vai ei.

DFGT:ssä ei voi valita 900 asteen tilaa.

Peleistä sit voi monesti kääntösäteen valita, mut monessa pelissä, kuten GT5P on semmosia jossa siihen ei voi kajota ollenkaan, vaan se on se, mitä peli tarjoaa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Pyykkilaudasta en tiedä, silityslautaa ovat monet sen sijaan käyttäneet. Tuolilla ei ole sen suurempaa väliä, mutta pyörivää tuolia en itse käyttäisi.

Siis silityslauta just.. :rolleyes:

Jos sit vaikka alottaa ihan perus silityslauta/keittiötuoli -combolla.
Oliko vielä niin, että tuossa ei ole vaihteenvaihtoläpysköjä siinä ratin takana, vain se keppi? Sekä oliko sekin vielä niin, että tuo keppi on aika haukuttu?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle

Siis silityslauta just.. :rolleyes:

Jos sit vaikka alottaa ihan perus silityslauta/keittiötuoli -combolla.
Oliko vielä niin, että tuossa ei ole vaihteenvaihtoläpysköjä siinä ratin takana, vain se keppi? Sekä oliko sekin vielä niin, että tuo keppi on aika haukuttu?

On siellä takana semmoset nappulat mitkä vastaa niitä läpysköjä.
 
Ylös Bottom