Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Tuli tuossa hankittua playseat ja siihen tuo logitech dfgt ratti setti.
No nälkä kasvaa syödessä niinkuin sanotaan ja nyt tuli haettua g27 ja viriteltyä se tuohon penkkiin.
Aloin sitten innoissani testailemaan prologueta, hyvältä tuntuu muuten, mutta en millään saanut rattivaihteita toimimaan.
Lueskelin täältäkin että muillakin samaa ropleemaa.
Onko tosiaan niin ettei prologuessa saa niitä pelittämään millään?

Tuossa olisi nyt muuten tuo DFGT alkuperäisessä laatikossa ja lähes kahden vuoden takuulla, pelattu ehkä kolme tuntia. Sama kuin uusi. Jos jollain olisi tarvetta voi laittaa privalla tarjousta.
Tarttee laittaa vielä vaikka tuonne myyntiosastolle ilmoitus.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Onko tosiaan niin ettei prologuessa saa niitä pelittämään millään?

Eipä taida saada, joten keppivaihteilla mennään GT5:n tuloon asti. Tosin Logitechin mukaan G27 pitäisi osata emuloida vanhempia ratteja kuten G25:tä, jos peli ei sitä tue, mutta näemmä Prologuen kanssa tuosta ei ole juuri hyöytä.

The G27 should, in a game that only supports up to a G25, automatically "downgrade" it's behavior to that of a G25. It can also pretend it's a Driving Force Pro, Driving Force EX, and Driving Force

Re: G27 on PS3 Works for Gt5-Prologue but not with... - Logitech Forums
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Logitech Driving Force™ GT:sta sen verran osaan sanoa että polkimet on aivan surkeat, sellaiset "läpsyt" jossa ei ole jäykkyyttä juuri lainkaan. Ratti itsessään vaikutti ihan hyvälle.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Eipä taida saada, joten keppivaihteilla mennään GT5:n tuloon asti. Tosin Logitechin mukaan G27 pitäisi osata emuloida vanhempia ratteja kuten G25:tä, jos peli ei sitä tue, mutta näemmä Prologuen kanssa tuosta ei ole juuri hyöytä.



Re: G27 on PS3 Works for Gt5-Prologue but not with... - Logitech Forums

Mun muistaakseni GT5P:ssä Logitechin G25 ja G27 toimivat niin, että keppivaihteet toimivat vain niissä autoissa joissa on se systeemi oikeastikin eli esim. Corvette Z06 kun taas Nissan GT-R tai Ferrari F430 toimivat ainoastaan rattivaihteilla niinkuin oikeastikin (juujuu, Ferraria saa myös keppivaihteisena oikeassa elämässä)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Olisko ollut tämä: Mod G25/G27-E ?

Ei maksa kuin 450 modattu versio G27:sta, tai extreeeeeeeeeeme versiona 819 euroa :eek:
Noita just tarkoitin aiemmin.
Noi kaikki on siis Extreme, siis erihintaiset vaihtoehdot. Halvin 390e kitti on Tee-Se-Itse kitti, 459e palvelu meinaa että lähetät oman rattisi tuonne ja firma tekee siihen tuon modauksen ja toi 819e paketti sisältää siis uuden G27 ratin modauksineen.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Logitech Driving Force™ GT:sta sen verran osaan sanoa että polkimet on aivan surkeat, sellaiset "läpsyt" jossa ei ole jäykkyyttä juuri lainkaan. Ratti itsessään vaikutti ihan hyvälle.

Itse leikkasin autonpesusienestä palat polkimien alle. Tuli juuri sopivan "jäykät" eikä polkimien painaminenkaan tuota enää sellaista klonksumista. Kannattaa kokeilla! :D
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Toihan on edullinen ja varmasti hyvä kikka noihin gt polkimiin :)
Prologueta testailin juuri tuolla f430, eikä rattivaihteet pelannut g27:ssa.
Noh Turismoa odotellessa..

Tänään tipahti postiluukusta F1 2010, on muuten hienoa cruisailla noita ratoja kunnon ratilla ja yllättävän hyvän F1 pelinkin ne pitkästä aikaa on vääntäny.
Tuli oikein tosissaan ajamisen fiilis.
Tuossa toimii g27 hienosti rattivaihteet ja ne vaihtoleditkin pelittää.
Valikosta saa myös vaihdettua kytkimen jarrupolkimeksi, niin ei tarvitse ajella jalat kiinni toisissaan. Oikea jarrupoljin (eli keskimmäinen) olisi ehkä hitusen parempi vasteen puolesta.
Onko kokemuksia niistä leveistä polkimista, joilla saa jarrun ja kytkimen yhteen, kokemuksia? Tuleeko jo liian jäykkä?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

No niin, g27 ratti on tullut tilattuu ja nyt pitäisi hankkia wheel stand pro telineen. Katsoin valmistajan sivuilta että:
- Stand for Logitech wheel = € 109 with shipment.
- Stand for Logitech G25 = € 125 with shipment.
- Stand for Logitech G27 = € 132 with shipment.

"Stand for Logitech wheel" kerrotaan sivuilla ettei sovi g25/g27 rateille, mutta aikasemmin olen huomanut aiheessa että sopii? Joten ostanko minä 109€ vai tämä kalliimman 132€ telineen?

Kiitos. :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Joten ostanko minä 109€ vai tämä kalliimman 132€ telineen?

Osta G27 malli, eli 132 euron vaihtoehto. Noissa on erilaiset kiinnityssysteemit ja G27-malli on tietysti G27:lle parhaiten toimiva. Logitech-generic malli on muille kuin G-sarjan Logitech rateille.

G27-malliin saa G27:n ratin, vaihtimen ja polkimet kiinteästi ruuveilla kiinni.

Wheel Stand Pro G27 on kaikkien tukevin Wheel Stand Pro malli. Teline on 5cm leveämpi ja 1.5kg painavampi kuin G25 malli ja siten antaa ainutlaatuisen tuen kovassakin menossa. Telineen mukana toimitetaan myös tukevampi vaihdekepille tarkoitettu asennuslevy, jolla vaihdekepin saa tukevasti ratin viereen.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Osta G27 malli, eli 132 euron vaihtoehto.
alright, täytyyhän sen sitten ostaa, kun kerran on tähän lähdetty. :D

PS. Sinullahan on tämä setti? (G27 + wheel stand pro) Millainen on kokemus, entä onko vaihdekeppi jämäkkä vai hyvin löysä, kun vaihtaa vaihteita?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Tuntuu kaikkipaikat myyvän G27:n kohdalla "ei oota", ja s-posti vastauksiin tulee että saattaa venyä jopa jouluun.

Oli näin ollen pakko tilata nyt jimmsistä, ettei veny sentään ensvuoteen, saati hinta pomppaa tuosta 260eurosta.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Oli näin ollen pakko tilata nyt jimmsistä, ettei veny sentään ensvuoteen, saati hinta pomppaa tuosta 260eurosta.
Itse myös tilasin sieltä, kun verkkokauppakin alkoi nostelee hintaja oikein kunnolla. Riippuu varmaan siitä, että GT5 lähestyy ja kysyntää on tarpeeksi, siitä huolimatta että hinta nousi melkein 20€.

Katsotaan saanko minä rattini ensi viikolla. :rolleyes:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Sinullahan on tämä setti? (G27 + wheel stand pro) Millainen on kokemus, entä onko vaihdekeppi jämäkkä vai hyvin löysä, kun vaihtaa vaihteita?

Tuo setti tuli hankittu viime jouluksi. Vaihdekeppi on jämäkämpi kuin G25:ssa, mutta ei yhtä jämällä kuin oikeissa autoissa. 1/2 tai 5/6 vaihdettaessa on selkesti vastusta sivusuunnassa.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Itse myös tilasin sieltä, kun verkkokauppakin alkoi nostelee hintaja oikein kunnolla. Riippuu varmaan siitä, että GT5 lähestyy ja kysyntää on tarpeeksi, siitä huolimatta että hinta nousi melkein 20€.

Katsotaan saanko minä rattini ensi viikolla. :rolleyes:
Minä taas tilasin verkkokaupasta. Nostivat tuota hintaa 20€, ja muutaman päivän päästä laskivat takaisin. :D Joulukuuta veikkailivat toimitukseksi, toivottavasti tulee aikaisemmin. :eek:
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS3:lle ja kaikki muukin PS3-ratteihin liittyvä keskustelu

Tossa linkissäni jtn. tuumailujani kun ko. palikan ostin heti kun noi ilmesty viime talvena.
Linkki

Jep, sieltähän löytyi tietoa tuosta, pakkohan poljin oli laittaa tilaukseen.

Millaisilla asetuksilla porukka muutes ajelee tuota prologueta?
Joskus taisin löytää näiltä sivuilta todella hyvän linkin, mutta nyt en löytänyt millään, missä näistä sivuista se oli?
Myös omia suosikki setuppeja voi laittaa grippiin ja driftiin?
 
Ylös Bottom