Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mikä ratti paras sekä kaikki muukin ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskustelu

Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Se mode-nappula (ps3/ps4) oikeassa asennossa ja kaikki piuhat oikeilla paikoillaan? Jos noista ei vikaa löydy, niin kannattanee tökätä pc:hen kiinni ja kokeilla toimiiko siinä ja tarvittaessa päivittää firmware jne. Jos ei senkään jälkeen ala löytyä elonmerkkejä, niin kannattaa varmaan alkaa kaivelemaan takuukuittia esiin..

joo on nappula ps3 asennossa ja johdot kiinni oikeissa paikoissa.pitää tohon firmware juttuun varmaan sitten seuraavaksi perehtyä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

asensin uuden firmwaren ja avasin thrustmaster t300rs racing wheel control paneelin ja kokeilin nitä inputteja jne,mutta ratti ei tuntunut sanovan mitään samon kun painelin nappeja niin ohjelmassa ei tapahtunut mitään.
voisiko päätellä niin,että ratissa vikaa?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Sen verran mitä olen tuota tietokoneessa käyttänyt, niin jostain syystä win10 ei halunnut tuota aina tunnistaa oikein. Pidä ratti yhdistettynä ja käynnistä tietokone uudelleen. Tekeekö se ratti sen autokalibroinnin bootin yhteydessä? Jos tekee, niin ainakin jotain eloa siellä on. Testaa tuon jälkeen, toimiiko control panelissa.

Eikös jollain ollut juuri tuon tapaista ongelmaa, että ratti vain mystisesti "kuoli", mutta heräsi kuitenkin jollain konsteilla?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Sen verran mitä olen tuota tietokoneessa käyttänyt, niin jostain syystä win10 ei halunnut tuota aina tunnistaa oikein. Pidä ratti yhdistettynä ja käynnistä tietokone uudelleen. Tekeekö se ratti sen autokalibroinnin bootin yhteydessä? Jos tekee, niin ainakin jotain eloa siellä on. Testaa tuon jälkeen, toimiiko control panelissa.

Eikös jollain ollut juuri tuon tapaista ongelmaa, että ratti vain mystisesti "kuoli", mutta heräsi kuitenkin jollain konsteilla?

Jep,mulla kuoli..virtaa tuli rattiin,ku punanen virtavalo paloi.Asensin firmiksen uuestaan ja sit alkoi taas toimia.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

sain semmosta vihiä,että resetti vois auttaa,mutta tietääkö joku miten se tehdään?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

sain semmosta vihiä,että resetti vois auttaa,mutta tietääkö joku miten se tehdään?
Ei siihen kyllä varmaan juuri sen kummempaa resetointia voi tehdä kuin se firmwaren uudelleen asennus.. Tekeekö ratti sitä alkukalibrointiaan tai palaako valo, kun on pleikkariin tai koneeseen yhdistettynä vai onko ihan eloton?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Mistähän ne Win 10 tunnistus ongelmat johtuvat? Itselläni ei ole kertakaan ollut ongelmia ja käytän sitä 80% PC:llä ja PS4:ssa aika vähän, joten jälleen kerran saadaan Thrustmastersin tuotteissa hirveätä vaihtelua eri käyttäjiltä. Varsinkin tuotteiden laadun saisi Thrustmasters hilata paljon ylemmäs ja vakaammaksi.

....

Veli osti viikko sitten 599 Alcantra Editionin, siinä kaikki samat mitä itselläni on erikseen ostettu paljon aikasemmin. Polkimet olivat paljon jäykempiä mitä mulla T3PA oli uutena, mutta taas kaasu paljon löysempi mitä mulla. Vaihdeläpyskät sillä oli nopeammat, mutta niissä oli paljon pidempi liikerata ja vasemmassa oli erilainen tuntuma kuin oikeassa. Kalibrointi oli puolestaan hitaampi ja jäykempi, vähän laadukkaman oloinen kuin itselläni. Eli aika paljon eroja.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust


kiitos kaikille vinkeistä! kokeilin tota boottausjuttua.en ole varma menikö oikein,mutta en saanu pelaamaan.ohjeen mukaan laitehallinassa(ääni video ja peliohjaimet) kohdassa pitäisi näkyä tuo rattikin,mutta mulla ei näy.
etin googlella ajuritkin ja ajoin erikseen,mutta siltikään siellä ei näy.
mikähän mättää?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Ei siihen kyllä varmaan juuri sen kummempaa resetointia voi tehdä kuin se firmwaren uudelleen asennus.. Tekeekö ratti sitä alkukalibrointiaan tai palaako valo, kun on pleikkariin tai koneeseen yhdistettynä vai onko ihan eloton?
vihree valo välähtää ja sitten syttyy punainen ja ei tee kummallakaan alkukalibrointia
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

kiitos kaikille vinkeistä! kokeilin tota boottausjuttua.en ole varma menikö oikein,mutta en saanu pelaamaan.ohjeen mukaan laitehallinassa(ääni video ja peliohjaimet) kohdassa pitäisi näkyä tuo rattikin,mutta mulla ei näy.
etin googlella ajuritkin ja ajoin erikseen,mutta siltikään siellä ei näy.
mikähän mättää?
Peruskikat nyt ainakin pc:n uudelleenkäynnistys, usb-portin vaihto, ajureitten asennus uudestaan jne.

Jotenkin pc kuitenkin ratin ilmeisesti tunnistaa, jos kerran se firmwaren päivitys onnistui?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Peruskikat nyt ainakin pc:n uudelleenkäynnistys, usb-portin vaihto, ajureitten asennus uudestaan jne.

Jotenkin pc kuitenkin ratin ilmeisesti tunnistaa, jos kerran se firmwaren päivitys onnistui?

joo mielestäni se onnistui,eli entinen oli vanhempi (enihan satavarma ole,kun tuli vaan tehtyä ohjeiden mukaan)versio.pc:n uudelleen käynnistin ja ajuritkin latasin erikseen ja usb-portinkin jossain vaiheessa vaihdoin.siinä kyllä jotain ajuria asensi,mutta lopputulos sama.
olisko kuitenkin rikki toi ratti?
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Itselläni oli sama juttu että puolet peleistä ei reagoinut rattiin (t300) sitten millään ja mitenkään, kunnes keksin niinkin simppelin jutun, että painoin ps-nappia ratista, ja kuva meni pleikkarin työpöydälle jossa piti valita tili, ratin x-napilla valitsin oman tilini ja kuva palautui peliin, ja ratti toimi. Joka kerta.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Itselläni oli sama juttu että puolet peleistä ei reagoinut rattiin (t300) sitten millään ja mitenkään, kunnes keksin niinkin simppelin jutun, että painoin ps-nappia ratista, ja kuva meni pleikkarin työpöydälle jossa piti valita tili, ratin x-napilla valitsin oman tilini ja kuva palautui peliin, ja ratti toimi. Joka kerta.

toimiko sulla kuitenkin kalibrointi kun laitoit virrat rattiin? mulla ei toimi.tein tänään vielä uudestaan pariinkin otteeseen tuon firmwaren päivtyksen,mutta ei auttanut.voi olla että kuskissa vika.en nyt vaan saa toimimaan.
laitoin sähköpostia webhalleniin josta se on ostettu.onneksi on takuuta jäljellä kesäkuun alkuun.

voin myydäkki tai vaihtaa g27:aan tuon jos joku haluaa kokeilla.tarjouksia yksityisviestillä tulemaan.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Kyllä se kalibroi ihan ok, välillä vähän mietiskeli, ja välillä ihan yhtäkkiä kävi kalibroimaan.

Tosin se hajosi kyllä sitten tuolla aiemmin mainisemaani räjähdykseen koko p***a. Ja nyt kun viikko sitten vein postiin sen palautukseen, onnistui kaikenlisäksi meidän ihana postimme hävittämään koko paketin:mad: eivätkä minulle vastaa mitään postilla. Verkkokauppa taas ei tee asian eteen mitään.. Että näin.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Kyllä se kalibroi ihan ok, välillä vähän mietiskeli, ja välillä ihan yhtäkkiä kävi kalibroimaan.

Tosin se hajosi kyllä sitten tuolla aiemmin mainisemaani räjähdykseen koko p***a. Ja nyt kun viikko sitten vein postiin sen palautukseen, onnistui kaikenlisäksi meidän ihana postimme hävittämään koko paketin:mad: eivätkä minulle vastaa mitään postilla. Verkkokauppa taas ei tee asian eteen mitään.. Että näin.

ok.tosiaan kyl toi munkin aina välillä pyöräyttää rattia käynnistyksessä,mutta yleensä vaan jompaan kumpaan ääriasentoon ja jää sinne.

jäikö sulla kuitti siitä lähetyksestä talteen? sillä voisi ruveta tivaamaan missä paketti kuljeskelee ja jos eivät osaa vastata,niin kyllä niiden on se korvattava.

mulle webhallen ei vielö ole vastausta antanut,kun tuosta kirjoitin.saa näkee vastaavatkokaan.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tänään laitoin sekä postiin että verkkokauppaan taas vaihteeksi viestiä, niin verkkokauppa sitten vastasi muutaman tunnin päästä että paketti on nyt niillä vihdoinkin. Postista vaan inistiin ja jaariteltiin, ja seuranta näyttää edelleen samaa että paketti on vantaalla:confused: Hienoa posti !!

Nyt on kokonaan uusi ratti tulossa kotia päin paraikaa. Nyt pitäisi junailla jostain edullisesti joku 30cm ratti vielä.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Tänään laitoin sekä postiin että verkkokauppaan taas vaihteeksi viestiä, niin verkkokauppa sitten vastasi muutaman tunnin päästä että paketti on nyt niillä vihdoinkin. Postista vaan inistiin ja jaariteltiin, ja seuranta näyttää edelleen samaa että paketti on vantaalla:confused: Hienoa posti !!

Nyt on kokonaan uusi ratti tulossa kotia päin paraikaa. Nyt pitäisi junailla jostain edullisesti joku 30cm ratti vielä.

On tuo kyllä hemmetin outoa, sekä postilta että Thrustmasterilta, olet meinaa varmaan 50:s tyyppi jolla kuulen hajonneen T300. Ja mä en edes käytä pääasiassa kun muutamaa foorumia joissa luen samoja ongelmia jatkuvasti. En suosittele kenellekään Thrustmasterin T300- sarjan rattia! En edes pahimmalle kilpailijalle...
Toivottavasti osut kunnolliseen rattiin nimittäin siellä on joukossa imeisesti joitain toimiviakin :)
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

On tuo kyllä hemmetin outoa, sekä postilta että Thrustmasterilta, olet meinaa varmaan 50:s tyyppi jolla kuulen hajonneen T300. Ja mä en edes käytä pääasiassa kun muutamaa foorumia joissa luen samoja ongelmia jatkuvasti. En suosittele kenellekään Thrustmasterin T300- sarjan rattia! En edes pahimmalle kilpailijalle...
Toivottavasti osut kunnolliseen rattiin nimittäin siellä on joukossa imeisesti joitain toimiviakin :)

Mulla hajos orkkis T300 polkimet, ratti sentään vielä toimii. Tilailin noi T3PAt tilalle.
 
Vastaus: Mikä ratti paras PS4:lle sekä kaikki muukin PS4-ratteihin ja ajopenkkeihin liittyvä keskust

Mulla hajos orkkis T300 polkimet, ratti sentään vielä toimii. Tilailin noi T3PAt tilalle.

Jousia on hajonnut noista muutamalla pitkässä käytössä, lienee sulla sama? Sekin aika ala-arvoinen suoritus, toki, se lisää T3PA:n myyntiä varmasti.
 
Ylös Bottom