Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miksi valitsitte konsolinne?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qbas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Nooo.... Nintendo on nintendo ja olen ollut aina kova nintendo fani

ja nyt kun julkaistiin Gamecube ja sille tulee esim. Mario, Zelda,

SSBM niin eihän sitä voi olla ostamatta ja nintendo tekee

mielestäni parhaat pelit ja koneet. :)
 
No pelien takia tietty. Dreamcastin ostin pelien takia, PS2n, XboXin ja GameCuben ostin pelien takia. XboXin myin pois protestiksi huonolle ohjaimelle, PS2n myin kun olin pelannut kaiken mitä halusin sillä. Dreamcastia en myy koska se on muistorikas laite :)

Pelien takia kaikki konsolit on aina ostettu. Tietty.
 
Hmm minulla on nyt Xbox, Dreamcast ja Ps2.

Xboxille syitä oli 30 (pelejä)
Ps2:lle 20
Cubelle 25 (hankin Cuben lähiaikoina)

Dreamcast lähtee huomenna postiin ja Ps2:sen myyntiä olen harkinnut.
(sille ei vain tule kiinnostavia pelejä)
 
PS2, DC, Cube minulla jo onkin näistä 128-bittisistä konsoleista. Cubelle tulee Mario, Zelda, Metroid Prime ja nippu muita huippu pelejä. PS2:lle MGS2, FF:t, GT:t ja monia muita huippuja. DC:llä on Shen Mue, Virtua Tennis ja paljon muita huippu pelejä.
X-Boxia minulla ei ole, koska sille ei ole kuin Halo. Muutama muukin hyvä peli voisi tulla, että minä siihen rahani laittaisin. Haluan rahoilleni vastinetta, eli tässä tapauksessa muutakin kuin tasapaksuja pelejä, kuten DOA3, Amped tai PGR.
 
kummaa, luulin että tässä piti kertoa miksi valitsit juuri sinun konsolin, eikä itku kurkussa kertoa miksi ET valinnut jotain toista.

Valitsin Xboxin koska DVD-ominaisuus on must, tehot ja monet pelit vaikuttivat luonnollisesti valintaan. Ja rahaakin riitti silloiseen hintaan niin miksipäs ei.
 
Valitsin PS2:n, koska ajattelin että se jatkaa PS:n viitoittamaa tietä. Eli käytännössä tämä tarkoittaa laajaa ja monipuolista pelivalikoimaa josta löytyy moneen makuun hyviä pelejä ja myös todellisia helmiä! DVD-ominaisuus vaikutti myös. Gamecuben oston syyksi taas riittää se että siinä lukee Nintendo. Nintendo ei ole minulla pettymyksiä tuottanut ja Cube ei pahasti lompakkoa rassaa joten mikäs siinä!
 
PS2-> Pakko hankinta, heti julkaisupäivänä.
NES->maksoi vain 50mk
DC->Tonppa ja Loke pakotti
SNES->Sain broidilta
XBox->öööö
GameCube->Star Wars
 
PS2; suoraa jatkoa PSX:lle, ja ainoa kone tällä hetkellä jolle ilmestyy tarpeeksi erilaisia hyviä pelejä. (meikäläisen makuun siis, joku muu voi ja saa olla eri mieltä) Cube on kyllä tarkkailun alla, jos viimeinkin rupeis nintendollekin tulemaan kunnon pelejä. Ja onhan hyllyssä toki vielä PSX, eka malli ja toimii edelleen kuin unelma, eihän tollasta voi poiskaan heittää...

PC löytyy toki myös, mutta enpä mä tolla mitään pelaa, parempaakin käyttöä löytyy ja useimmat PC-pelit on SYVÄLTÄ!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonza
Dreamcast lähtee huomenna postiin
Hullu!!! :p Saman tien kun DC poistuu taloudesta, tekee mieli pelata kaikkia niitä sen pelejä.

Ja itse ostan konsolit tietty pelien takia. Konsolipelaminen on ikäänkuin rentoutumista PC pelaamisen ohessa, joten ei oo NIIN tarkkaa mikä matolaatikko sieltä himasta löytyy. Tällä hetkellä löytyy jo XBox ja Dreamcast. Gamecube on vakavassa harkinnassa ;)
 
Nintendo 64:n hankin aikoinaan Star Wars-pelien takia ja kun pirun halvalla uuden sain. Ei ole kaduttanut!

Dreamcastin hankkimisen varsinaista syytä en edes muista. Hankin vain, ikään kuin kokeeksi. Kuukausi meni ja olin täysin koukussa! Uskomaton konsoli, täynnä älykkäitä ominaisuuksia (AITO VGA, screensaver, VMU, jne) ja hilpeitä pelejä. Kone iski suoraan sydämeen ja on selkeästi pelikoneenani vielä pitkään. (Pelejä riittää!)

Gameboy Advance kiinnosti yllättävän hyvillä peleillään. Matkan päällä on kiva pelailla, joten mikäs siinä. Kannatti!

Gamecube... Well, Star Wars oli tarpeeksi. Onneksi myös muita kiinnostavia ja hyviä pelejä on tullut.
 
Ostinpa juuri DC:n itselle kun kaikki täällä hehkuttavat DC:n pelejä. Niiden on parempi olla hyviä :)
 
PS2: Valittu aikoinaan koska maksoi vähemmän kuin uusi näytönohjain PClle(oli ainoa "uusi" konsoli silloin - DC poislukien). Sain luojan kiitos myytyä, kävi ahdistamaan huippupelien "mahtava" lukumäärä.



GC: N64 oli melkein puoli vuotta lainassa, ja se oli loistava. Ja pelivalikoima(tulevat ja nykyiset) vakuutti pahemman kerran - joka kuukausi tulossa pakko-ostos, kesän jälkeen jopa kaksi kuussa. :D


Kesällä sitten tulee GBA + joku toinen konsoli tai PCn päivitys. Toki DCn & N64n osto ei ole poissuljettu vaihtoehto. Älkääkä sanoko, ettei XBoxille ole muita huippupelejä kuin Halo - JSRF sopii ainakin minun pelimakuuni kuin nappi otsaan(tai ainakin JSR oli Dreamcastilla killeri)!



Ihan pikkukersasta lähtien olen ollut täysi PC-fanboy, joten nämä konsolihankinnat tuottavat lieviä ongelmia..
 
PS2:lle on tullut joitain pelejä jotka on ollut pakko saada. Esim. FFX, Mgs2, GTA ja tulevaisuudessakin näyttää ihan mukavalta.
 
Kakkospleikkari tulitaloon kattavan ja hyvän pelivalikoiman + DVD:n ansiosta. GC harkinnassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mcduck
PS2; suoraa jatkoa PSX:lle, ja ainoa kone tällä hetkellä jolle ilmestyy tarpeeksi erilaisia hyviä pelejä. (meikäläisen makuun siis, joku muu voi ja saa olla eri mieltä) Cube on kyllä tarkkailun alla, jos viimeinkin rupeis nintendollekin tulemaan kunnon pelejä. Ja onhan hyllyssä toki vielä PSX, eka malli ja toimii edelleen kuin unelma, eihän tollasta voi poiskaan heittää...

PC löytyy toki myös, mutta enpä mä tolla mitään pelaa, parempaakin käyttöä löytyy ja useimmat PC-pelit on SYVÄLTÄ!!!

Jaa, vai onko PC syvältä syy se että et ole päivittänyt konettasi 6 kk välein?
 
Dreamcastin hommasin sen takia kun olin (Ja olen vieläkin) wannabe Sega-fani + hyvien pelien takia.

Xboxin koska halusin kohtuullisen DVD-soittimen, hyviä pelejä + niitä hyviä pelejä voi pelata verkossakin.

PS2 on harkinnassa ihan vain FFX:n takia. Ja GC:kin on harkinnassa, mutta toistaiseksi sen pelivalikoima on sukannut (vrt. omaan pelimakuuni).
 
PS2:n hyvien pelien, tekniikan ja DVD-mahdollisuuden takia.

DC:n hyvien pelien ja nettipeli mahdollisuuden takia.

GBA:n öööö......hmm. miksiköhän minä sen ostin... mitään killeri pelii sille ei vielä tod. oo...:rolleyes: No sitte ku tulee uusin Zelda ja Pokemon nii eiköhän sille tuu käyttöä!!!!
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom