Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Miksi valitsitte konsolinne?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qbas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
PSone:Snessille ei tehty enää pelejä
Snes:Isä osti, kysy siltä
PS2:Uudet pelit,Grafiikka, Final Fantasyt, RPG:t yleensäkkin. MGS:t
 
Xbox: Halo, PS2:ta parempi DVD-ominaisuus, kiintolevy. On todella kätevää pelailla kovalevyn kanssa verrattuna PS2:n vanhanaikaiseen muistikorttiin. Btw RGB:n kanssa katsottuna DVD-leffat näkyvät kunnolla, toisin kuin PS2:n vihreyden kanssa. Niin ja onhan Xbox tehokas ja pelit graafisesti upeita. Täytyy saoa, että PS2:een olin pettynyt heti ostohetkestä lähtien, koska odotin enemmän. Boxi on lunastanut odotukseni hyvin. Omistan siis myös PS2:n, joka on myynnissä, koska en sillä enää mitään tee. Jokainen tietysti tekee oman ratkaisunsa konsoleiden suhteen, mutta tässä nyt vain mielipiteeni. PC:n omistan siis myös ja Gamecube on kai pakko hankkia Resident Evileiden vuoksi. Että sellaista, nyt täytyy lopettaa, että ehtii kohtapuolin raflaan..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
codename x : kuten sanoin jo tuolla alussa, ei tästä tarvitse tehdä sotaa, vaan jokainen kertoo nätisti miksi valitsi oman konsolinsa, eikä sitä miksi EI valinnut jotain toista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
codename x : kuten sanoin jo tuolla alussa, ei tästä tarvitse tehdä sotaa, vaan jokainen kertoo nätisti miksi valitsi oman konsolinsa, eikä sitä miksi EI valinnut jotain toista.

Joo sori. Taisi olla eräällä nautintoaineella hieman osuutta asiaan. Mutta kuten sanoin, ihan mielipidehän se vain. Mutta aluehan oli kuitenkin konsolisota.. Itselleni Xbox siis parempi valinta PS2:een nähden. Perustelut voi jokainen lukea ed. viestistäni. Vertasin Xboxia ja PS2:ta niiden samankaltaisuuden takia, sekä omien kokemuksieni mukaan. Sanotaanko vaikka, että puolueeton mielipide, koska minulla ei ole sympatioita sen paremmin $onya kuin M$:a kohtaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
vaikka alue on konsolisota, niin ei se tarkoita että heti pitäisi alkaa dissaa toisten konsoleita... sillä pikkuhiljaa kaikki nämä threadit kääntyvät samaan väittelyyn, joten pidetään tämä ihan tälläisenään =)
 
jokaisen konsolin olen valinnut ja ostanut minua kiinnostavien pelien perusteella.
PSX:n aikoihin pähkäilin kauan PSX:n ja Saturnin välillä,
mutta sitten v.97 sellaiset pelit kuin
Porsche Challenge, Tekken2, Soul Blade/Edge, Destruction Derby2 kallistivat vaa'an psx:n puolelle, ja se tuli ostettuu.
PS2:n ostoon eniten vaikutti Gran Turismo3, GTA3, MGS2 ja RE Code Veronica, noista kolme ekaa oli "pakko saada heti" -nimikkeitä.

PS2:n oston jälkee vähä aikaa harkitsin DC:n ostoa,
eniten kiinnostivat Shenmuet ja DC:n autopelit, mutta se sitten jäi.
Xbox:n osto on harkinnassa, sillä on jo muutamia minua kiinnostavia pelejä, mutta yhtään "pakko saada" peliä ei vielä ole.
Sega GT2002:sta saattaa semmonen tulla.
peli siis kuulostaa ja näyttää hyvältä, täytyy vaan odotella arvosteluja ja mielummin vielä itse päästä kokeilemaa.

ps: toivottavasti Daytona USA tulee PS2:lle ja/tai Xbox:lle.
se on ainoa DC:n peli joka jäi kiinnostamaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Miksi valitsin... Hmm... Mä vaan pelasin ja pelasin ja pelasin, kunnes sain sellasen ahaa-elämyksen Xboxin kohdalla, "Tää on mun juttu" :). Se vain yksinkertaisesti tuntu sopivimmalta mulle. Kyllä GC:kin olisi kiva, mutta en viitsi sitä vain parin omaan makuuni sopivan pelin takia ostaa. PS2:lla sama juttu: GT3 ja FF eivät vielä riitä ostoon, vaikka onhan kyseiselle konsolille roppakaupalla "ihan ok" -arvosanan arvoisia pelejä.
 
Kaikki konsolit, jotka olen omistanut olen hankkinut niiden hyvän pelivalikoiman takia. Tällä hetkellä minulla on vain PS2:nen ja olen siihen tyytyväinen sen takia, että sille on ilmestynyt paljon sellaisia pelejä, josita minä pidän. Olen miettinyt myös Cube:n ostoa, sen halvan hinnan ja kiinnostavan erillaisen pelivalikoiman ansiosta.
 
Hommasin taas PS2n kun sain halvalla. Pelejä siihen ei tietenkään ole mutta onpahan siltä varalta jos joskus tulee sellainen laatupeli mitä en ole pelannut. Tämä vuosi muuten näyttää kohtuu hiljaiselta. Devil May Cryn jatko-osa voisi olla jotain.

Pitäisikö sitten vielä venyä siihen XboXinkin ostoon, olisi sitten taas kaikki. Panzer Dragoon on varmasti kuitenkin hyvä peli. Sitten KUN MS tajuaa virheensä ohjaimen kanssa ja vaihtaa ne S-malleihin niin varmaan tilaukseen menee. E3:lla muuten oli jokaisessa testikoneessa S-ohjain :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nali Lord


Jaa, vai onko PC syvältä syy se että et ole päivittänyt konettasi 6 kk välein?

Ei PC:t oo syvältä, pelit ainoastaan. Jokainen tietenkin pitää erilaisista peleistä, mutta mun mielestäni PC:n pelit pyörii nykyään liikaa samoilla ideoilla, ainoastaan ulkonäkö paranee(ja sekin vain jos tosiaan päivittää konettaan 6kk välein..) Omaan koneeseeni en turhaan rupea rahaa syytämään jatkuvasti vain pelaamisen takia, tehoa riittää niin kuvankäsittelyyn, musiikin tekoon kuin 3d-animointiinkin. Pelejä tulee kyllä kavereiden huippukoneilla testattua, mutta kyllä konsolipelit vielä PC:n pieksee kaikessa muussa paitsi grafiikan loistosssa.
 
Valitsin Camecuben koska se vaikutti kaikinpuolin parhaalta konsolilta hankkia. Varsinkin tulossa olevat pelinimikkeet tekivät vaikutuksen.
 
Minulle Cube oli luonnollinen valinta, sillä Nintendo on ollut omaperäisillä ja laaduikkalla peleillään lähellä sydäntäni jo yli 15 vuotta. Nintendolle tulee myös yksinoikeudella suosikkini, kuten Zeldat, Mariot ja Perfect Dark jne. Kyllä sitä mielellään jatkaa niiden pelien parissa, joiden kanssa on kasvanut.
 
Valintaperuste oli hyvin yksinkertainen: En halua jäädä rannalle ruikuttamaan minkään pelin suhteen, joten pöydältä löytyy PS2, GC ja Xbox. Kaikille tulee namupelejä ja kun rahakin on tarkoitettu kiertoon...
 
14.3. ostin XBOX:in. Myin pois. Ja ihan vaan sen takia ettei
mokomalle ilmestynyt sellaisia pelejä joiden parissa olisin viihtynyt.

Nyt olohuoneessa hyrrää Cube, ja olen erittäin tyytyväinen.
 
PS2: löytyy takuuvarmasti huippupelejä joka genrestä.
Hankkiessa DVD ominaisuus oli myös iso+.
Teknologialtaan kiehtovin kone tällähetkellä (juu, odotan yhä että PS2:sta löytyy lisää sitä paljonpuhuttua 'untapped poweria' :) )

GC:n ostan loppuvuodesta tai ensivuoden alussa.
Tällähetkellä PS2:lle tulee niin paljon uusia pelejä jotka on pakko pelata, ettei toiselle konsolille riitä aikaa/rahaa. Vuoden lopulla imestynee Star Fox Adventures ja Mario Sunshine, ensivuonna uusi Zelda ym ym... näistä ei voi jäädä paitsi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -JKHH-
Valintaperuste oli hyvin yksinkertainen: En halua jäädä rannalle ruikuttamaan minkään pelin suhteen, joten pöydältä löytyy PS2, GC ja Xbox. Kaikille tulee namupelejä ja kun rahakin on tarkoitettu kiertoon...

Oikeaa puhetta
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -JKHH-
Valintaperuste oli hyvin yksinkertainen: En halua jäädä rannalle ruikuttamaan minkään pelin suhteen, joten pöydältä löytyy PS2, GC ja Xbox. Kaikille tulee namupelejä ja kun rahakin on tarkoitettu kiertoon...
Meitä monikoneisia alkaa olla jo paljon. Konsolisota hiipuu. Hyvä niin.
 
Ei hiipu jos se minusta on kiinni!

PS2 on ja tulee olemaan suosikkini aina PS3:n ilmestymiseen asti, ja xboxia en hanki ikinä ;)

Jos ei muuta niin aloitan uuden sodan teitä moniongelmaisia vastaan.
Yksi konsoli taloudessa riittää, korkeintaan kaksi.
Ne joilla on enempi konsoleita ovat kaikki pinnallisia pelaajia, jotka cheattaa päästäkseen pelit nopeasti läpi.
Ei kellään työssäkäyvällä ihmisellä riitä aikaa pelata ja nauttia todella pelistä jos valittavana on jopa neljä pelattavaa peliä kuukaudessa.

Näin on!


;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Ei hiipu jos se minusta on kiinni!
Hyvä!!
Jos ei muuta niin aloitan uuden sodan teitä moniongelmaisia vastaan.
o-ou, nyt iski paniikki!
Yksi konsoli taloudessa riittää, korkeintaan kaksi.
Ne joilla on enempi konsoleita ovat kaikki pinnallisia pelaajia, jotka cheattaa päästäkseen pelit nopeasti läpi.
Jäin kiinni...
Ei kellään työssäkäyvällä ihmisellä riitä aikaa pelata ja nauttia todella pelistä jos valittavana on jopa neljä pelattavaa peliä kuukaudessa.

Näin on!


;)

:D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom