Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja scorn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

waltsu999 sanoi:
http://www.multizoneav.com/web/product.php?productid=20181&xid=1cdd9c9645216887b14ad910dbebfe3b
Onko kellään kokemuksia tuon liittämisestä tietokoneen että boxin näytöksi??

Itse tuli tuossa hommattua kyseinen televisio, mutta 32" versio siitä. Tuossa 26" versiossa on kyllä se huonompi kuvapaneeli ja huonompi kontrasti, sekä katselukulmat. Tuohon omaan 32" töllöön olen kyllä todella tyytyväinen.

VGA-johdolla on tietokone siinä kiinni ja hyvin pelittää, helvetin hyvä ja terävä kuva kyllä. Xbox 360 on kiinni komponentilla ja kyllä on aika namun näköistä kuvaa, tosi terävää. Kokeilin boxia myös VGA-johdolla, mutta jotenkin kuva on pehmeämpi ja värien syvyys jne on heikompi.
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Mistä muuten voisi johtua, että omassa LG 32" LCD TV:ssäni komponentin kautta tuleva kuva on hyvin tumma? Olen yrittänyt säätää asetuksista, mutta ei ole paljoa auttanut. Huomasin tämän ongelman, kun vaihdon Panasonicin 26" LCD:n tähän nykyiseen TV:seen. Edellisessä TV:ssäni komponentin kautta tullut kuva oli erittäin hyvä verrattuna nykyiseen.

Kuva uudesta TV:stä:
LG 32"

Osaisiko kukaan neuvoa, kuinka tuon kuvan tummuuden voisi poistaa? Häiritsee kovasti pelatessa, esim. Oblivionissa yöaikaan ei tahdo nähdä oikein mitään ja päiväkin näyttää ihan iltahämärältä.
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Kumpaa kannattaa käyttää 720p vai 1080i jos tv:n resoluutio on 1366x768 ja käytössä komponentti liitäntä? Oon yrittänyt vertailla,mut en huomaa mitään eroa:o
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Hydro sanoi:
Kumpaa kannattaa käyttää 720p vai 1080i jos tv:n resoluutio on 1366x768 ja käytössä komponentti liitäntä? Oon yrittänyt vertailla,mut en huomaa mitään eroa:o

No ei kai sillä ole mitään väliä jos et kerran eroa huomaa... :o itse pelasin aluksi 720p:llä, mutta nyt on ollut huomaavinani, että jotkut pelit näyttävät hieman paremmalta 1080i:nä - liekö kyse tv:n skaalaimesta vai omien silmien hämärtymisestä.. :D
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Mites virkistystaajuus vaikuttaa kuvan laatuun, jos tv:n tiedoissa on ilmoitettu 1280x720p 3Fh ja 1920x1080i 2Fh?
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Talwar sanoi:
On parempikin. 720:ssä on 720 riviä, tossa on 1024. Eli siis melkeen 1080.

Ei se ole yhtään sen parempi. Laajakuvassa pikseleitä on tietenkin vähemmän pystysuunnassa (720 tai 1080) kuin 4:3 kuvassa (1024 tai 1200).
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Zeiri: Onko hyvä pelikäytössä? Mites tuo game mode vaikuttaa? Itsekkin tilasin tänään samaisen telkkarin joten ensi viikkoon odotellessa.... :D
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

'85 -mallisella 21" Finluxilla ja ensimmäinen Suomeen tuotu SCART-liittimellä varustettu malli viel! 60 hz -mode skulaa tietysti mainiosti, kuten useimmissa 80-luvun telkuissa.

Kuvanlaatu on jees. Ei tietenkään mitään uskomatonta, mutta jees. Saundit sen sijaan ovat taivaalliset, sillä vahvistimena toimii 80-luvun Pioneer, jossa 79' B&O Beovox 3702:t kiinni ;)

EDIT:

Samsung LE32S81. VGA-letkun kanssa natiiviresoilla näyttää melko kivalta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Nupe_31 sanoi:
Ei se ole yhtään sen parempi. Laajakuvassa pikseleitä on tietenkin vähemmän pystysuunnassa (720 tai 1080) kuin 4:3 kuvassa (1024 tai 1200).

Laajakuvassahan on nimenomaan enemmän pikseleitä vaakasuunnassa kuin 4:3-kuvassa, paitsi jos puhutaan letterboxista.
 
Ylös Bottom