Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
samsungin 28" 100hz crt-telkun ostelin paremman kuvan toivossa. lcd sit myöhemmin kun on todellakin ylimääräistä rahaa.
ei sinänsä ollu ilmanen toikaan samsung ku 399e kustansi
e: vga-piuha hankinnassa jos rupeisi pelailemaan tietokoneen näytöllä
"Vähän" myöhässä tulee vastaus, mutta huomasin vasta nyt kun lueskelin vanhoja ketjuja mihin olen vastannut. Niin kyllä tuo on ihan oikea 2000:1 kontrasti eikä mikään dynaaminen. Todella tyytyväinen kyllä näyttöön ollut, ekan kerran kun iskin sen kiinni tietokoneeseen niin loksahti leuka auki. On niin perkeleen terävä kuvakin ja häntimisestä ei tietoakaan
Philipsin 32" hdtv:llä pelailen. Ero kuvaputki tv:n kuvaan verrattuna oli yllättävän suuri. Ennen kuin taulutelkkarin ostin, niin olin epäileväinen tuon teräväpiirtotekniikan suhteen. Mutta nyt paluuta entiseen ei enää ole.
Tällä hetkellä tuommonen 21" bekon kuvaputkitöllö, välillä tuommonen 32" finlux. Pitää kesän lopulla katsella sitten uus kunhan digiaika virallisesti alkaa ja telkkareiden hinnat ihan erilaiset kun nyt
Huomaa että innokaimmat tähän ketjuun vastaamaan ovat henkilöt joilla on hyvät systeemit.
Itellä käytössä 32'' Philips kuvaputki laajakuva. Kelpaa se nyt ainakin viellä kun ei tiedä paremmasta.
Samsungin 32" löytyy ja ihan tyytyväinen olen ollut. Alussa vähän ihmettelin tota GameModea enkä sitä ole kyllä jaksanu käyttääkkään. Eipä siitä mitään hyötyä taida olla, mutta jos jollain on sama lcd ni vois kertoa onko siitä mitään hyötyä oikeasti!
Wanha 32" kuvaputki, jolla lätkin vuoden verran konsolin kanssa, pisti sopimuksen irti ja ostin tilalle Philipsin 32" LCD:n. Ihan tyytyväinen oon ollu mutta on tässä alkanu kaipaamaan BOXilta edes mahdollisuutta HDMI-liitäntään... En sitä uudempaa versiota rupea kuitenkaan vain sen takia hankkimaan...