Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja scorn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

achiim sanoi:
Rips, revitty kun kerran käskettiin. Mitä maksoi moinen, pitäisi joku tuon kokoinen ruutu ostaa makuuhuoneeseen ja työhuoneeseen?

999 maksoin omastani :)
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

iha tollanen philipsin 21" crt. pitäs katella jotain vähän yli 20 tuumasta lcd ku joskus ois rahaa nii vaikka muutamassa erässä ostais
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

4v vanha 28 tuumanen laajakuva töllö joka vielä tukee tuota 60hz tilaa :D . Merkki on joku aivan outo "united", ja maksoi silloin uutena hurjat 250..
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Sony Bravia KDL-32V2000 puskee peli-informaatiota meikäläisen verkkokalvoille. Vanha televisio pamahti kesän alussa ja kesä oltiin ilman töllöä. Elokuun lopulla tuli tuo Sony ja sitä myötä heräsi himo uutta konsoliakin kohtaan. Eli tuosta se kaikki taas lähti :)
Uuden koneen myötä jäi joku Fujitsu-Siemensin 19-tuumainen laajakuvalätty vailla käyttöä, joten ehkä valjastan senkin pelikäyttöön. Evakkonäytöksi.
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

*Siirretty muualle..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Panasonic PT-AE700E + 100" kangas.

Nimim. Ei enää koskaan mitään telkkaria tänne.
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Radikus sanoi:
Panasonic PT-AE700E + 100" kangas.

Nimim. Ei enää koskaan mitään telkkaria tänne.

Minä pelaan vanhalla WVGA-epsonilla, mutta parempaa resoluutiota vaativia pelejä (Battlefield 2 ja Call of Duty 3) varten on varalla Samsungin 32" LCD-paneeli.

Kyllä projektorilla pelaamisessa on puolensa, mutta se asettaa valaistukselle vaatimuksia. Ja ainakin minun silmäni väsyvät nopeammin.
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Eilen vaihdoin perus 28" putkitelkkarin LG 37" LC2RB telkkariin.... Uiui ui kun on nättiä, niiin nättiä. Komponentin kautta ei anna liian tummaa kuvaa, eli vika on korjattu näihin uudempiin malleihin. Tein muuten ihan hyvät kaupat, makso vain 1199,-
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

LG:n 37" LCD:llä tullut pelailtua, lähinnä sen takia ostin boxinkin melko heräteosotoksen :)
Olen kyllä ollut tyytyväinen niin boxiin kuin telkkuunki.
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

JVC:n 26-tuumaisella, LT-26R70 HD-valmiilla televisiolla. :)
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Tällä Samsung LCD-TV LE-32T51B 32 ja boxi on kiinni hdmi-adapterilla tv:ssä..
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Repesin ja hommasin Sonyn 50E2000 projisio telsun. Eroa oli vanhoihin 32" 100hz telkkariin ja AE300 projektoriin yllättävän paljon !! eli ihan positiivisesti yllätyin. Resoluutio vastaa, kuten aiemminkin threadissa todettu, 1:1 X360 natiivi resoluutiota joten kuva on kyllä häkellyttävän tarkka.
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Pelitöllökseni vaihtui juuri Thomson 32LM051B6.

Erityisen mieluisaa tuossa on katsella boxin hienosti skaalaamia dvd-leffoja. Kyllä tuo sijoittaminen oikeasti kannattaa, ei malttais olla pois boxin ääreltä :i
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

ajatuksena oli hommailla vähintään 23" hdtv lcd-töllö kuhan hinnat vielä tippuu. 32" ois tavote :cool:
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

19" acerin laajakuva näyttö.
kyllä ne graffat sen parin sadan euron edestä parani vaikka en koskaan ole tuohon hd hömpötykseen uskonutkaan.
siltikin olen edelleen sitä mieltä että on nuo XO:n pelit prkleen komeita ihan normi telkullakin.
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

pelle sanoi:
19" acerin laajakuva näyttö.
kyllä ne graffat sen parin sadan euron edestä parani vaikka en koskaan ole tuohon hd hömpötykseen uskonutkaan.
siltikin olen edelleen sitä mieltä että on nuo XO:n pelit prkleen komeita ihan normi telkullakin.

Näin on. Ainoa "ongelma" minkä muistan vanhalta laajakuvaputkitelkkariajoilta on se, että välillä ei tekstistä meinannut saada selvää. Mutta esim. aikoinaan vuonna 2005 Kameo tiputti silmät päästä ja Oblivionkin näytti ihan hiton nätiltä. Sen jälkeen kun on hdtv ollut, niin silmiä en ole vieläkään saanut maasta. :cool:
 
Vastaus: millä televisiolla pelaat xbox 360

Päh, kokeilkaas muut 50E2000 omistajat mitä näyttönne sanoo kun laitatte x360:een DVD leffan... mulla otti ja teki vaakasuuntaisia kirkkaus häiriöitä, jopa leffan STOP tilassa jossa tausta on valkea ja keskellä x360 logo.
 
Ylös Bottom