Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Eilen tuli hankittua viimein Sonyn Bravia S2510 -telkkari. Oikein hyvältä näyttää pelit vanhaan Daewoon 28" putkitelkkariin verrattuna. Testasin heti Forzaa joka näytti kyllä mainiolta ja vauhdin tunne parani merkittävästi. Ace Combatin demo oli myös erittäin kaunista katseltavaa.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

DarkSide sanoi:
Nyt alkoi himottaa uuden telkun osto..
Niin kumpi olisi parempi tämä vai sittenkin tämä? Peli käyttöön ja leffojen katsomiseen pääasiassa olisi tarvetta.
Vai löytyisikö jotain muuta suunnilleen samaan hintaluokkaan?

Jos Panaan on varaa, ehdottomasti se. Panasonic on plasmoissa aivan huippulaatua.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

DarkSide sanoi:
Nyt alkoi himottaa uuden telkun osto..
Niin kumpi olisi parempi tämä vai sittenkin tämä? Peli käyttöön ja leffojen katsomiseen pääasiassa olisi tarvetta.
Vai löytyisikö jotain muuta suunnilleen samaan hintaluokkaan?

Ehdottomasti se Panasonic.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

DarkSide sanoi:
Nyt alkoi himottaa uuden telkun osto..
Niin kumpi olisi parempi tämä vai sittenkin tämä? Peli käyttöön ja leffojen katsomiseen pääasiassa olisi tarvetta.
Vai löytyisikö jotain muuta suunnilleen samaan hintaluokkaan?

Pana on varmastikin parempi. 60-mallisarja on kuitenkin ns. vanha malli, mikä kannattaa ottaa huomioon. Uusi malli ei ole ilmeisesti ratkaisevasti parempi, mutta kuitenkin. Tsekkaappas vaikka tämä osoite:

http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...ricenav=&screensizenav=&submitbutton=Päivitys

Alle 1,4K euron hintaluokassa saa jo valita aika hienoista laitteista. On toshiban FullHD:tä ja Panan plasmaa jne....
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

IQ007 sanoi:
Pana on varmastikin parempi. 60-mallisarja on kuitenkin ns. vanha malli, mikä kannattaa ottaa huomioon. Uusi malli ei ole ilmeisesti ratkaisevasti parempi, mutta kuitenkin. Tsekkaappas vaikka tämä osoite:

http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...ricenav=&screensizenav=&submitbutton=Päivitys

Alle 1,4K euron hintaluokassa saa jo valita aika hienoista laitteista. On toshiban FullHD:tä ja Panan plasmaa jne....

Itsellä o TH-50PV60E, olen katsellut aika paljon tuota TH-42PV700E kuvaa, ehkä hitusen mustan taso on parantunut, muuten yhtä loistava kuva kuin 60-sarjalaisessa. Ulkonäkö on lähinnä oleellisin ero, ja se, että 60/600-sarja on poistunut markkinoilta, sitä ei kauaa saa.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Hankitaanpas nyt minullekin uusi LCD härveli. Se ei todellakaan saa olla mikään megalomaanisen kallis, haarukka olisi siinä max. 700. Ja tuossa hintaluokassa tuumat taitavat pysähtyä siihen 26'', jos oikeassa olen. Eli laittakaapa nyt tänne parhaita mahdollisia noihin kriteereihin mahtuvia töllöjä.
Niin, no tietysti minun pitäisi saada tuo aiempikin töllö myytyä ensin, mutta se asia on jo vireillä huuto.net:ssä.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Otkor sanoi:
Hankitaanpas nyt minullekin uusi LCD härveli. Se ei todellakaan saa olla mikään megalomaanisen kallis, haarukka olisi siinä max. 700. Ja tuossa hintaluokassa tuumat taitavat pysähtyä siihen 26'', jos oikeassa olen. Eli laittakaapa nyt tänne parhaita mahdollisia noihin kriteereihin mahtuvia töllöjä.
Niin, no tietysti minun pitäisi saada tuo aiempikin töllö myytyä ensin, mutta se asia on jo vireillä huuto.net:ssä.

32" Mirain töllö, ja LG:ltä löytyy esim. 32LE2R. Sampalla oli myös joku tuohon hintaluokkaan 32" töllö, mallia en nyt muista.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Otkor sanoi:
Hankitaanpas nyt minullekin uusi LCD härveli. Se ei todellakaan saa olla mikään megalomaanisen kallis, haarukka olisi siinä max. 700. Ja tuossa hintaluokassa tuumat taitavat pysähtyä siihen 26'', jos oikeassa olen. Eli laittakaapa nyt tänne parhaita mahdollisia noihin kriteereihin mahtuvia töllöjä.
Niin, no tietysti minun pitäisi saada tuo aiempikin töllö myytyä ensin, mutta se asia on jo vireillä huuto.net:ssä.

Nyt on Gigantissa SHARPin 37" LCD-tv 749!! Itse ostaisin sen, mutta kun satanen puuttuu :(

Tv:ssä on 720p (360n pääformaatti) ja 1080i (kakka). Eli reso se tuttu 1300 x jotain :) ..

37-tuumaiseksi HDksi tv on tosiaan HALPA. Normaalisti tuolla hinnalla ei saa edes 32-tuumaista. Ja käsitykseni mukaan SHARP tekee tosi laadukkaita telkkuja, onhan niillä prototyyppikin 60-tuumaisesta neljä kertaa Full-HD:ta tarkemmasta tv:stä!!


EDIT: Ai niin, ja itse pelaan 360:aa V I E L Ä Philipsin 32" kuvaputkiromulla :D Kuva on ihan kohtalainen...
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Smsung SyncMaster 244T 24".
Tuohon siis kiinni VGA piuhalla ja ihan kivasti on tuntunut toimivan, tosin 1080p ei ainakaan joku aika sitten onnistunut. (synkki ei menny kohalleen ja monitoori luuli vääräksi tilaksi)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Ei oo telkkua koko kämpässä mutta Sanyon Z4 projektori 70" screenillä toimii ihan kivasti :p
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Uskollinen teeveeni on joku LG:n harvinaisempi malli (37LE2R), eli 37" LCD-tv. Kyllä tällä pelaa hyvin, ei häntimistä eikä muitakaan LCD:n "ongelmia" ole havaittavissa, ainoastaan 1080p:n puute haittaa. Tosin en ole mikään elitisti... :rolleyes:
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Mulla on semmonen ongelma että muutamassa pelissä (Deadrising, MotoGp ja Lost planet) olen huomannut pientä "häntimistä" tai ainakin jotain sen tapaista. Missään muussa pelissä en sitä kuitenkaan ole koskaan huomaanut, edes noita pelejä nopeatempoisemmassa.. Minun telkkarin vasteaika on 8ms joten eihän sen pitäisi johtua siitä? Olen MotoGp:ssä testannut sillai että olen pienentänyt resoluutiota mutta silti huomasin sitä. Silloin kun pelasin komposiittikaapelilla niin en huomannut vastaavaa. Vaihdoin VGA-johtoon niin tämä ongelma ilmestyi. Kuva on kuitenkin sen verran tarkempi että en enään VGA-johtoa vaihda pois. Eikä se "häntiminen" niin paha ole ettei pystyisi hyvin pelaan mutta hieman se kumminkin häiritsee..

Niin ja televisioni on tämä...
http://www.pixmania.com/fi/fi/263553/art/samsung/lcd-televisio-le40r71b.html
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Samsung LE 32S81B vahvassa harkinnassa. Kunhan vaan saisi sen viimeisen pakotetun päätöksen tehtyä ja tilattua tuo telkku saksanmaalta.

Periaatteessa kysymys aiheesta kuuluukin: Voiko samsungin takuuhuollon hoitaa suoraan suomen samsungin kanssa vai täytyykö tota telkkua lähetellä takaisin saksaan?
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Kumis sanoi:
Samsung LE 32S81B vahvassa harkinnassa. Kunhan vaan saisi sen viimeisen pakotetun päätöksen tehtyä ja tilattua tuo telkku saksanmaalta.

Periaatteessa kysymys aiheesta kuuluukin: Voiko samsungin takuuhuollon hoitaa suoraan suomen samsungin kanssa vai täytyykö tota telkkua lähetellä takaisin saksaan?

Jos tarkoitus on ostaa se pixmaniasta niin käsittäkseni homma pitää hoitaa niin että tv lähtee saksaan.. Itse ostin kanssa sieltä, onneks ei ole ainakaan vielä mitään ongelmia ollut. Pixmanian osalta kaikki meni hyvin.. DHL vähän mokaili joten kesti sen takia vähän kauemmin mutta tuli kumminkin..
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Pixmaniaa välttelen viimeiseen asti juurikin takuuasioiden pelossa. Kaverin autosoitin viipyi kevyesti 5 kuukautta ennenkuin suostuivat antamaan uuden soittimen, ja luonnollisesti tämä 5kk oli pois takuuajasta...

Ymmärtääkseni ainakin joillain tv-valmistajilla on tämmöinen euroopan laajuinen takuuhuolto, eli ulkomailta ostettu telkku voidaan toimittaa oman kotimaan takuuhuoltoon tarvittaessa. Se että päteekö tuo samsungiin tekee lopullisen ostopäätöksen puolestani.
 
Ylös Bottom