Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä televisiolla pelaat Xbox 360:tä?

Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Nyt tulee pelattua Samsung LE-32R86BDX hd-readylla. Boxi kiinni vga-kaapelilla. Loistava kuva.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Tänään pitäisi kotiinkuljetuksena tulla Toshiban 42" Z3030DG full hd. Vanha telkkari 20" kuvaputki grundig, joten kuvanlaadun pitäisi parantua hieman:D
onko jollain kokemuksia kyseisestä toshibasta, ja mitenkä on toiminut?
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Philips 170S LCD-näytöllä, VGA kaapelilla. Ihan okhan tämä on vaikka ei laadusta parasta saakkaan irti HDMI tuen puuttumisen takia, saatikka muut HD ominaisuudet.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Uutukainen olkkarinorhi saapui muutama päivä sitten paikalleen, ja pakko sanoa että aikamoista välineurheilua tuosta pelaamisestakin on tulossa. 42" Samsung-plasa väistyi, ja tilalle istuutui uusi Samsung 46M86BCX-lcd.


Eikä pelaaminen ole koskaan ollut näin miellyttävän näköistä :)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

mirai DTL-632E500. Tommonen tuli hommattua ja on ihan hyvin pelittäny...
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Uutukainen olkkarinorhi saapui muutama päivä sitten paikalleen, ja pakko sanoa että aikamoista välineurheilua tuosta pelaamisestakin on tulossa. 42" Samsung-plasa väistyi, ja tilalle istuutui uusi Samsung 46M86BCX-lcd.

Mielenkiinnosta kysyisin, miksi näin? Ei ilmeisesti ollut tuo sampan plasmasi tätä sukupolvea, vaan noita vanhempia?

(btw, oudolta kuulostaa, että pomppasit 42" -> 46"... miksei saman tien 50 tai enempi? :) )
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Mielenkiinnosta kysyisin, miksi näin? Ei ilmeisesti ollut tuo sampan plasmasi tätä sukupolvea, vaan noita vanhempia?

(btw, oudolta kuulostaa, että pomppasit 42" -> 46"... miksei saman tien 50 tai enempi? :) )

Kaksi veikkausta: Full HD, Hinta...

Menikö oikein? :D
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Samsung 40m86, komponentti ja 1080p. Himottas kyllä elite että sais hdmi. Varmaan tulee kuitenki ostettua joskus vga piuha tohon ku boxi tulee huollosta.
Ihan tyytyväinen oon ollu, mutta johan tuon hintaseen telkkuun pitääkin jo olla :)

Noniin, nyt on sitten ihan hdmi:llä varustettu boxi. Kuvanlaatu parani, mutta eihän sitä silleen silmällä tihrustamatta huomaa. Huomaapa kuitenki :) Ehkä jos olis 2 samaa telkkua samoilla kuvilla vs hdmi ja komponentti niin eron huomais helpommin.

Ero on niinkuin analogi - digitali, eli jonkunmoinen kuitenkin...

Sen huomasin kyllä heti kun dashboardissa on niitä painikkeitten kuvia ( X B Y ja A), niin komponentilla niitten ympärillä oli semmosia pikselisäröjä. Nämä ainakin hävisivät hdmi:n myötä ;)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Noniin, nyt on sitten ihan hdmi:llä varustettu boxi. Kuvanlaatu parani, mutta eihän sitä silleen silmällä tihrustamatta huomaa. Huomaapa kuitenki :) Ehkä jos olis 2 samaa telkkua samoilla kuvilla vs hdmi ja komponentti niin eron huomais helpommin.

Oman plasmatöllöni analogikuva oli VGA:n ja komponentin kautta oli kohinalla varustettu. Itsellä myös parani kuvanlaatu HDMI:llä silminnähtävästi. TV:n kalibrointilaitteella asetetut asetukset, kyllä kelpaa katsella. :)

Täytynee jossain vaiheessa hankkia full hd-plasma, kunhan Panasonic julkaisee uutuudet keväällä.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Noniin, nyt on sitten ihan hdmi:llä varustettu boxi. Kuvanlaatu parani, mutta eihän sitä silleen silmällä tihrustamatta huomaa. Huomaapa kuitenki :) Ehkä jos olis 2 samaa telkkua samoilla kuvilla vs hdmi ja komponentti niin eron huomais helpommin.

Ero on niinkuin analogi - digitali, eli jonkunmoinen kuitenkin...

Sen huomasin kyllä heti kun dashboardissa on niitä painikkeitten kuvia ( X B Y ja A), niin komponentilla niitten ympärillä oli semmosia pikselisäröjä. Nämä ainakin hävisivät hdmi:n myötä ;)
Mulla on Samsung LE-32R86BDX ja vga-kaapelilla boxi kiinni televisiossa. Natiiviresoluutiota syötän. En ole kyllä varma mitä noilla pikselisäröillä tarkoitat noiden painekkeiden ympärillä, mutta ainakin minun televisiollani painikkeet esim. vihreä pallo on todella selvä ilman minkäänlaisia säröjä. Värit ovat todella hyvä vga-kaapelilla saaduiksi väreiksi kun asetuksista on valittu expanded väri-asetukseksi. Sahalaitaakin on entistä komponenttia vähemmän, komponentilla ja hdmi:llähän televisio skaalaa kuvan ja sahalaitaa mielestäni on enemmän. Nyt kun boxi hoitaa skaalauksen, kuva on puhdas ja värit hyvät. Ei mitään valittamista. Tosin hmdi-kaapelilla en ole päässyt kokeilemaan, mutta siitä olen lähes varma, että sahalaidasta saat kärsiä jos käytössäsi on hd-ready televisio, koska natiiviresoluutio on se 1360x xxxx ja 720p:n ei ole tuo sama, eli natiivia et silloin televisiollesi syötä. Tosin tekstuurien tarkkuudessa voi ilmetä eroja, koska värit voivat olla paremmat ja näin kuva näyttää tarkemmalta.

Mutta erot ovat todellakin televisiokohtaisia.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Täytynee jossain vaiheessa hankkia full hd-plasma, kunhan Panasonic julkaisee uutuudet keväällä.

Itse odotan kanssa noita malleja - lupaavia speksejä löivät CES:ssä, mutta jos eivät ole hyviä niin sitten tulee varmaan hankittua tuo Pioneerin 50" Hd-ready Kuro - sen full HD on jo liian suolaisen hintainen. LCD-puolella tuskin tapahtuu tämän vuoden aikana mitään mullistavaa, että tulisi harkittua niitä.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Itse odotan kanssa noita malleja - lupaavia speksejä löivät CES:ssä, mutta jos eivät ole hyviä niin sitten tulee varmaan hankittua tuo Pioneerin 50" Hd-ready Kuro - sen full HD on jo liian suolaisen hintainen. LCD-puolella tuskin tapahtuu tämän vuoden aikana mitään mullistavaa, että tulisi harkittua niitä.

No, itsellä kiikarissa 50->58" päivitys, olen varautunut viitosella alkaavaan hintalappuun. :)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

No, itsellä kiikarissa 50->58" päivitys, olen varautunut viitosella alkaavaan hintalappuun. :)

Ei saakeli, meikälle liikaa sekä hintaa että tuumiakin. Olen kyllä kateellisena katsonut USA:n meininkiä kun tommonen 1080p kuro irtoaa euroiksi käännettynä (alvit mukana) reilusti alle kolmen tonnin, halvin on tainnut olla jossain 2200 euron paikkeilla. 60" maksavat tuolla jotain 4000-6000 dollaria, mikä on helvetin vähän dollarin nykykurssilla.

Uskaltaisko ottaa riskin ja tilata töllön tuolta jenkeistä.. tullienkin jälkeen säästäisi perkeleesti, mutta takuuasiat on yks juttu ja se kuljetus toinen.. plasma kun pitäis kuljettaa pystyssä.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Ei saakeli, meikälle liikaa sekä hintaa että tuumiakin. Olen kyllä kateellisena katsonut USA:n meininkiä kun tommonen 1080p kuro irtoaa euroiksi käännettynä (alvit mukana) reilusti alle kolmen tonnin, halvin on tainnut olla jossain 2200 euron paikkeilla. 60" maksavat tuolla jotain 4000-6000 dollaria, mikä on helvetin vähän dollarin nykykurssilla.

Uskaltaisko ottaa riskin ja tilata töllön tuolta jenkeistä.. tullienkin jälkeen säästäisi perkeleesti, mutta takuuasiat on yks juttu ja se kuljetus toinen.. plasma kun pitäis kuljettaa pystyssä.
Minuakin hirvittäisi tuo takuu nyt ensimmäiseksi tuon hintaluokan laitteessa. Toinen on tietysti tuo kuljetus. Suomesta kyllä kehtaan tilata viihde-elektroniikkaa lähes mistä vain luotettavasta puljusta, mutta tosiaan jenkeistä televisio kuulostaa vähän vieraalta minun korvaani. Ei se luotettavuus nyt niinkään vaan juuri nuo kaksi ensimmäisenä mainitsemaani seikkaa. Sinun on päätöksesi kuitenkin :)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

En pelaa televisiolla vaan 22" WS Monitorilla VGA:n kautta =)
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Minuakin hirvittäisi tuo takuu nyt ensimmäiseksi tuon hintaluokan laitteessa. Toinen on tietysti tuo kuljetus. Suomesta kyllä kehtaan tilata viihde-elektroniikkaa lähes mistä vain luotettavasta puljusta, mutta tosiaan jenkeistä televisio kuulostaa vähän vieraalta minun korvaani. Ei se luotettavuus nyt niinkään vaan juuri nuo kaksi ensimmäisenä mainitsemaani seikkaa. Sinun on päätöksesi kuitenkin :)

Joo.. laitoin pioneerin maahantuojallekin mailia asiasta ja vähän kyselin, mutta eipä taida olla pioneerilla world wide takuuta. Kysyin kyllä samalla euroopan takuustakin, sillä ko. laitetta saa saksasta ja ranskastakin ihan käypään hintaan. Hitto, jopa ruotsissa on inhimillisempi hinta kun täällä.

Miksi me suomalaiset aina maksamme liikaa kaikesta kun tämä on muutenkin kallis maa?
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Tällainen Philipsin töllö on toistaiseksi käytössä. Ihan näppärä TV, joka tulee kyllä toimimaan jatkossa makuuhuoneessa, kun kesällä olisi tarkoitus vaihtaa 37'' FullHD-töllöön. Sisältää siis perus scart- ja rca-liittimien lisäksi s-videon, kuulokeliitännän, 3,5-liitännän ulkoiseen äänituloon sekä dvi-portin, josta saa revittyä hd-ready materiaalia.
 
Vastaus: Millä televisiolla pelaat xbox 360:a?

Sori, mutta et kyllä hyödy tuolla tuumakoolla mitään fullhd-resosta, erittäin vähän jopa pc-käytössä.
Valaisepa tietämätöntä. Miten en hyödy tarkemmasta resoluutiosta isommalla ruudulla nykyiseen verrattuna? Puhumattakaan huomattavasti suuremmasta kontrastisuhteesta ja pienemmästä vasteajasta? Minulle ainakin vaihtaminen toisi huomattavan parannuksen nykyiseen. Esimerkkituote.
 
Ylös Bottom