Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä TV:llä pelaat?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kameli
itse katselen toistaiseksi tv:ltä. mutta todettakoon että paskaan tykkiin en tv:tä vaihtaisi, enkä nyt sano että ronkan tykki on paska koska kuten itse totesit ei absoluuttista kuvanlaatua pysty "ties miten" kuvatun digikuvan perusteella päättämään, mutta kysyä toki varmaan saa.


Veikkaisin, että lähestulkoon kaikki tykin omistajat omistaa myös tv:n koska tykki ei korvaa tv:tä. Näin ainakin minun tapauksessa, turhan kalliiksi tulee idlailla lcd:llä jos kukaan ei edes katsele. Tietty crt:llä käyttökustannukset ovat halvempia mutta kuka uskaltaa katsoa kaksmetristä Arvia...? Laadukkaan ja ison kuvan makuun päässeenä en "nukkekoti" kokoiseen kuvaan elokuvanautintoa vaihtaisi. Kuten mainitsit "paskaan tykkiin en tv:tä vaihtaisi" niin en minäkään ja tuskin kukaan muukaan vaihtaisi sellaiseen laitteeseen joka on omasta mielestä huono.

Juu, kysyä saa aina...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kameli
mainitsit ronkka että sinulla on xbox rgb:llä tykissäsi? miten olet tämän toteuttanut?
Tilasin hifiklubilta SCART naaras -> BCN piuhan.

Naaraasen tietty XBox RGB piuha ja BNC:t tykkiin ;)

edit: Pitääkin muistaa ottaa pari kuvaa ja pistää näytille...
 
Tässä lisää kuvia.

Huomasin nyt, kun heti tsekkasin kuvat, että noi kankaalta otetut kuvat haalistuu ja menettää valotehoa kun ne joutuu mun kameraan :confused:

Livenä ne on kirkkaampia ja ja värit ei oo noin hailakan oloset.

DVD kuva
Project Gotham tykillä
Project Gotham töllössä
Halo tykillä
Halo töllössä


On toi nettrash hidas, pitäs siirtää noi johki muualle...


edit: Enkä oo kyllä tykkiäkään laiskuuttani säätäny yli vuoteen, joten pikkasen voi värit irvistää jostain ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom