Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millä TV:llä pelaat?

ahem...joopajoo

hei hei hei hei hei pojat pojat elkää viittikö
mulla on ehkä paras telkku kaikista en oo edes raskinnu mitata kuvan kokoo kun on niin hyvä .... tai oikeestaan *mittaa* joo o onhan tuo 15" sharp "silmäntappaja" mallia en tiiä eikä edes kiinnosta.
olis tarkotus ostaa tänä kesänä uus sonyn 29LS30 kun on aika halpa kun ei oo laajakuva (kammoan laajakuvia) mutta saa kattoo kun pitäis ostaa uus airsoft ase ja kun kesällä tulee noi uudet GWn necronitkin, ja kun molemmat näistä harrastuksista on suhteellisen tyyriitä! prk!
:mad: TARVII RAHAAAAAAAAAA!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan heatwave
Sony KV-32FX65, 100Hz 32" laajakuva telkkari.

Muuten se joka pelasi Thomsonin projektio TV:llä eikös jossain ollut varoitus että pelit saattavat vahingoittaa TV:tä?

Projektiotelevisiolla voi pelata konsolipelejä, kunhan vain muistaa säätää kontrastin tarpeeksi alhaiseksi.

Lisää aiheesta:

Projektiotelevisio & pelikonsoli
 
Enderin linkki ;) oli hyvä.

Edelleenkään ei pienintäkään ylimääräistä "haamukuvaa" ole televisiossa, rankasta DVD/konsolipelikäytöstä huolimatta.

RGB-kytketty DVD-soitin/konsoli, sekä kohtuullinen kontrastisäätö ja saat sekä parhaan kuvan, että säästät televisiotasi pitkällä juoksulla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan xtn
Kuva DOA:sta

Kuva ~2,3m leveä ja töllönä toimii Sony VW10HT

EDIT: Vaihdettu parempi kuva...

aloin ensin ihmettelemään että miten toi on noin epätarkka, mutta valotusaika onkin ollut ilmeisesti turhan suuri.

lisäksi näyttäisi että mustan taso on vähän kateissa, vai miten tuo on noin älyttömän vaalea vaikka huonekkin on pimennetty?
tosin LCD tykeissä tuo mustan taso ON ongelmana.. mutta millä signaalilla olet xboxista ton pistänyt tykille? komposiitti?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kameli
aloin ensin ihmettelemään että miten toi on noin epätarkka, mutta valotusaika onkin ollut ilmeisesti turhan suuri.

lisäksi näyttäisi että mustan taso on vähän kateissa, vai miten tuo on noin älyttömän vaalea vaikka huonekkin on pimennetty?
tosin LCD tykeissä tuo mustan taso ON ongelmana.. mutta millä signaalilla olet xboxista ton pistänyt tykille? komposiitti?

valotusajasta en osaa sanoa... lainakamera defaulttiasetuksilla

Mustantasosta taikka kontrastista ei kannata vetää johtopäätöksiä digikuvan perusteella kuten ei myöskään väreistä. Kaikissa ottamissani kuvissa värit heittää melkoisesti todellisuudesta, sama pätee siis tähän DOA esimerkkiinkin.

Yleensäkin musta sekä kontrasti näyttää digikuvassa todellisuutta paremmalta jostain syystä... kuten voit tästä huomata. Tuossakaan esimerkissä värit eivät vastaa todellista tilannetta. Hra rehtori ei esim. ole yhtä vihertävä todellisuudessa, musta/kontrasti todellisuudessa jonkin verran huonompia.

Komponenttia käytän...

EDIT: Tässä vielä yksi kuva DOA:sta joka on otettu samasta tilanteesta hetkeä myöhemmin zoomin kanssa.

Modeemikäyttäjät huom, kuvia ei ole käsitelty joten lataaminen saattaa kestää hetken... ovat aika kookkaita.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vaikkei minulla Xboxia vielä olekaan (saan muuten tällä viikolla), niin pitää kai silti laittaa tämän oman ei-niin-rakkaan telkun tiedot + kuva.
Eli merkki on Luxor - koosta en ole varma. Arvauksena voisi heittää jotain 20-25". Kuva löytyy tästä. Jos ihmettelette mitä siinä flatscreen-ruudulla ( :rolleyes: ) oikein tapahtuu, niin sanottakoon, että se on ote Conker's BFD:n (N64) alkukuvista.
Ja kyllä, uuden TV:n - ja kameran - osto on harkinnassa. :)
 
monitorina Commodore 1081, eli Philipsin 14" videomonitori toisilla labeleilla. Tuon alkuperäinen isäntä Amiga 1000 on hyllyssä odottamassa nostalgiointihetkeä.

Äänet tietysti sen omasta kaiuttimesta eli 1-kanavaisesti

Kun säätöenergiaa löytyy niin pitää virittää kuulokkeet tuohon, että saisi edes stereoäänet.
 
Ostin Xboxille oikein näppärän 24" JVC:n laajakuvan... hyvä kuva. Just sopivan kokoinenkin mun kämppään, vaikka olisihan tuommoinen 32" kiva :)
 
Tykillä ja kankaalla hoituu autopelit, sillon kun jaksaa penkin ja ratin virittää. Kangas about 270cm levee.

Parit esimerkkikuvat perässä. Perkeleen hitaat on noi nettrashin sivut, mut ladatkoon ken jaksaa

Kangas 1
Kangas 2
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan xtn
Mikäs ratti sulla on käytössä?
Se Logitechin force ratti, joka on about sama kun PS2 GT3 ratti.

Nyt kun myin pleikkarin, annan ratin samalle hepulle ja otan siltä tilalle Mikkisoftan Force ratin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Tykillä ja kankaalla hoituu autopelit, sillon kun jaksaa penkin ja ratin virittää. Kangas about 270cm levee.

Parit esimerkkikuvat perässä. Perkeleen hitaat on noi nettrashin sivut, mut ladatkoon ken jaksaa

Kangas 1
Kangas 2

justjust.. mitäs laitteistoa tuossa on? eli mikä tykki? ja millä signaalilla pistät kuvan xboxista siihen?
tuo kyseinen kuva ei tosin taida xboxin pelistä olla, vai?

ei millään pahalla mutta melko epätarkalta näyttää, komposiittiko on käytössä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kameli
ei millään pahalla mutta melko epätarkalta näyttää, komposiittiko on käytössä?

Argh... kokeeko jokainen tykin omistaja saman komposiittiepäilyn? Juuri kun pääsin sulle sanomasta ettei digikuvien perusteella pysty absoluuttisia totuuksia sanomaan... Mitä tulee Ronkan postaamiin kuviin niin minun silmiini näyttää varsin hyvälle!

Btw, oletko vastannut itse tämän threadin alkup. kysymykseen?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan xtn


Argh... kokeeko jokainen tykin omistaja saman komposiittiepäilyn? Juuri kun pääsin sulle sanomasta ettei digikuvien perusteella pysty absoluuttisia totuuksia sanomaan... Mitä tulee Ronkan postaamiin kuviin niin minun silmiini näyttää varsin hyvälle!

Btw, oletko vastannut itse tämän threadin alkup. kysymykseen?

no kai sen komposiittiepäilyn pystyy hälventämään sillä että kertoo kytkentänsä? ja eipä sitä suotta pidä pulttia ottaa, jos itse on tyytyväinen. perkeleen epätarkalta mössöltä näyttää vaan noiden kuvien perusteella, minun silmiini.
"syypäänä" voi tietysti olla se, että kuvaa katsotaan(tässä tapauksessa kuvataan) aivan liian läheltä suhteessa tykin kapasiteettiin.

itse katselen toistaiseksi tv:ltä. mutta todettakoon että paskaan tykkiin en tv:tä vaihtaisi, enkä nyt sano että ronkan tykki on paska koska kuten itse totesit ei absoluuttista kuvanlaatua pysty "ties miten" kuvatun digikuvan perusteella päättämään, mutta kysyä toki varmaan saa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kameli
justjust.. mitäs laitteistoa tuossa on? eli mikä tykki?
Sonyn VPH-1271QM Superdata EX tai jotain sinne päin ;)

ja millä signaalilla pistät kuvan xboxista siihen?
Toi on PS2:n GT3 muistaakseni S-Video piuhalla.

ei millään pahalla mutta melko epätarkalta näyttää, komposiittiko on käytössä?
Ööö, mitenkäs toi pahalla olis...

Mutta itse asiassa noi kuvat eivät oikeen vastaa todellisuutta. Duunin digikamera ei aikoinaan jostain syystä oikeen tarkentunu tohon kankaaseen, johtuisko siitä, että valot on poissa?

Eikä noiden tarkotus ollutkaan olla mikään tykkimainos, kunhan lystikseni piti joskus demota jollekin meikäläisen autopeli viritystä ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan xtn
Mitä tulee Ronkan postaamiin kuviin niin minun silmiini näyttää varsin hyvälle!
Joo, niin kyllä meikäläisenkin silmiin, ja koska PS2 GT3 on kyllä aika palikkamainen, vastaa toi todellisuutta aika hyvin, jos tota sumeeta suttua ei olis. Eikä sitä palikkaa muuten liikkeessä niin huomaa...

Voisinkin lystikseni napata omalla digikameralla jostain XBox pelistä RGB kuvia, ja kattoa tulisko niistä vielä parempia ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kameli
...itse katselen toistaiseksi tv:ltä. mutta todettakoon että paskaan tykkiin en tv:tä vaihtaisi, enkä nyt sano että ronkan tykki on paska koska kuten itse totesit ei absoluuttista kuvanlaatua pysty "ties miten" kuvatun digikuvan perusteella päättämään
Kyllä toi kuvan laadussa hakkaa töllön mennen tullen, häviää ainoastaan valotehossa. Miinuksena tietty on, että se mikä näyttää TV:ssä pikkasen huonolta, näyttää ton kokosena ihan karmeelle.

mutta kysyä toki varmaan saa.
Totta helvetissä saa.
 
Ylös Bottom