Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Noseblunt sanoi:
Wii ja Red Steel lähtee heti julkaisupäivänä kaupasta, ja niillä sitten kärvistellään 15.12. asti kunnes aivan liian pitkä odotus palkitaan jumalpelin saapuessa, jota sitten hakataan jouluun asti 24/7, jonka jälkeen pelataan kyseisen jumalpelin Wii-versiota 24/7.

Ymmärränköhän nyt oikein... aiot hommata Zeldan Cube version 15.12 ja saat jouluna Wii-version Zeldasta? Miksi et vain osta Wiille sitä Zeldaa heti julkaisun yhteydessä? Vai käsitinkö nyt jotain pahasti väärin.
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Dr Evil sanoi:
Ymmärränköhän nyt oikein... aiot hommata Zeldan Cube version 15.12 ja saat jouluna Wii-version Zeldasta? Miksi et vain osta Wiille sitä Zeldaa heti julkaisun yhteydessä? Vai käsitinkö nyt jotain pahasti väärin.

Noin minäkin käsitin.
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Dr Evil sanoi:
Käsititkö vielä jonkin logiikan moiselle?:)

Yrittänyt miettiä, mutta ei tässä oikein mitään järkevää keksi :) Joku synttärit, joululahja juttuja ehkä. Mutta en silti tajua että miksi Cube versio ensin ja Wiin versio jouluna. Kun kuitenkin Wiin versio saatavilla heti julkaisussa. Joku palikka nyt hukassa yhtälöstä.
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

XShava sanoi:
No vielä hivenen olen kahden vaiheilla. Riippuu hivenen myös siitä, että pystyikö Wiillä pelaamaan Cuben ohjaimella? Ja onko tuo Wiin versio sitten muuten sama, jos Cuben ohjain käy?

Nykyisten tietojen mukaan Wii-versiota voi pelata vain ja ainoastaan Wiin ohjaimella. Eihän Cube-version julkaisussa olisi muutoin järkeä, jos Wii-versiota voisi pelata niin sanotusti "normaalisti".

Muihin eroihin en ole niinkään perehtynyt, sillä haluan pitää itseni suht. spoilerivapaana. Sen verran olen käsittänyt, että eri konsoleiden versiot olisivat peilikuvia keskenään.

XShava sanoi:
Ja uuttaa Zeldaa alettiin kehittää Cubea silmällä pitäen, niin itse uskon että toimii paremmin Cubella.

Jep. Tämän takia olen itse hommaamassa Cube-version. En tietenkään pistäisi pahaksi jos jostain Wii-versionkin saisi sitten joskus testattavaksi :D
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Guardian Viper sanoi:
että eri konsoleiden versiot olisivat peilikuvia keskenään.

Oikeastihan peilikuva valehtelee kun naaman puoliskot menee väärinpäin(ja niissähän on eroa jonkin verran), eli oikeasti et näytä peilikuvaltasi:) Eikös Wii-versiossa ole ainakin laajakuva-tuki?
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Dr Evil sanoi:
Ymmärränköhän nyt oikein... aiot hommata Zeldan Cube version 15.12 ja saat jouluna Wii-version Zeldasta? Miksi et vain osta Wiille sitä Zeldaa heti julkaisun yhteydessä? Vai käsitinkö nyt jotain pahasti väärin.
En halua pelata Wii-versiota ennen GC-versiota, sillä Wiin TP ei ole se kaikkien aikojen eniten odottamani peli. Minä haluan saada sen viimeisen perinteisen Zeldan, minkä Nintendo on luvannut. Olen kuitenkin aivan liian fani, että voisin ohittaa Wii-version, joten sekin on aivan pakko hankkia ja joulu tulee juuri sopivasti, jotta saan senkin.

Ja Wii-versiota ei voi pelata GC- tai Classic-ohjaimella.
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Jos nyt ole Wiitä hankkimassa vielä tämän vuoden puolella, ostaisin itse koneen lisäksi Zeldan ja Red Steelin. Ehkäpä myös Wii Playn + ohjaimen (meniköhän oikein?). Kalliiksi se tulee. Se tässä askarruttaa..
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Guardian Viper sanoi:
Nykyisten tietojen mukaan Wii-versiota voi pelata vain ja ainoastaan Wiin ohjaimella. Eihän Cube-version julkaisussa olisi muutoin järkeä, jos Wii-versiota voisi pelata niin sanotusti "normaalisti".

No meinasin että Cuben versio tulee, koska Cubeja on ja sille aikanaan luvattiin. Mutta tämä tosiaan ratkaisee, miksi tyydyn Cuben versioon. Mutta Wiin versioon pitää tutustua kyllä.
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

joo tulee varmaan hommatua wii+zelda+red steel+cod3+3 ohjainta ja nuntsat.Wiiplayn suhteen emmin vielä...
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Lloyf sanoi:
Ei voi kylläs Cube versiotakaan. :-(
En väittänytkään niin. Tuo oli vain tarkennukseksi, jotta jotkut eivät luulisi Wii-version toimivan Classic-ohjaimellakin.
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Noseblunt sanoi:
En väittänytkään niin. Tuo oli vain tarkennukseksi, jotta jotkut eivät luulisi Wii-version toimivan Classic-ohjaimellakin.

En väittänytkään niin. Tuo oli vain tarkennukseksi, jotta jotkut eivät luulisi Kuutio-pelien toimivan Classic-ohjaimellakin. :p

Edit: Typoh..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Tällä hetkellä tilauksessa on Wii ja Zelda, mutta ohjaimia pitää hommata heti ainakin yksi kappale lisää. Eli varmaan tulee se Play-paketti hommattua.
Messuilla vakuuttanut Excite Truck tulisi varmaan hommattua, se vaan ei taida euroopan julkaisuun tulla. Rayman vaikuttaa myös aika hauskalta ja tulee ehkä ostettua.
Jos rahaa riittää niin pikkasen myöhemmin vielä ehkä Wario Ware ja Elebits. (Pöh, miksei näitäkään ole euroopan julkaisussa...)
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Tälläset on varauksessa http://www.lumous.com/whee.jpg
Ei oikein muistunut pelien nimiä mieleen, tuossa on siis Wii Play ja Red Steel, Zeldan lisäksi :p

Julkaisupäivänä saa jäädä työpäivä väliin, heti aamulla hakemaan konetta ja kotiin pelaamaan :D
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Kyllä köh köh-puhelu töihin houkuttelisi 8.12. tosin täällä kyllä kaikki tietäisivät oikean syyn.

Mukaan lähtee varmasti kone, zelda ja toinen mote + nuntsa. Joku peli vielä varmaankin mutta odotellaan nyt arvosteluita ensin.
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

peippo sanoi:
Tälläset on varauksessa http://www.lumous.com/whee.jpg
Ei oikein muistunut pelien nimiä mieleen, tuossa on siis Wii Play ja Red Steel, Zeldan lisäksi :p

Julkaisupäivänä saa jäädä työpäivä väliin, heti aamulla hakemaan konetta ja kotiin pelaamaan :D

jos niitä nyt sit riittää loppupeleissä kuin niille jotka ovat varanneet aivan ensimmäisten joukossa joskus heinä-elokuussa...itse luotan kyllä saavani julkaisuksi :)

http://www.zapperi.net/ei-sittenkaan-tarpeeksi-wiita
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Mäksä sanoi:
jos niitä nyt sit riittää loppupeleissä kuin niille jotka ovat varanneet aivan ensimmäisten joukossa joskus heinä-elokuussa...itse luotan kyllä saavani julkaisuksi :)

http://www.zapperi.net/ei-sittenkaan-tarpeeksi-wiita

No tjaa, Playssa oli X360:kin tiukilla melko pitkään, vaikka Suomessa konsoleita oli lampaille syötettäväksi asti. Esim. Verkkokauppaan noita tuli melko tolkuton erä. Jos ei ole ollut todella myöhään liikkeellä ennakkovarauksen kanssa, luulisi noita riittävän ihan mukavasti...vähintäänkin parin viikon sisällä julkaisusta.

Itse olin tällä kertaa todella ajoissa liikenteellä, joten ei tarvii jänskätä :D Tilattuna:

Wii+Sports
Zelda
Red Steel
Komponenttikaapeli
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Okei tarkotus olis, että tulis sellanen Wii Zelda pack (ennakkotilattu), eli ihan vain konsoli + Wiisports (uskokaa vain) + Z:TP.

Sitten varmaan heti tuona viikonloppuna ku ilmestyy (jos vain pääsen jollain) käyn jossain supermarketis ostamas Red Steelin (tuskin niitä nyt täällä myydään heti loppuun).
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Wii Sports Pack on varauksessa, mutta saapa nähdä kiinnostaako lopulta lunastaa sitä.
 
Ylös Bottom