Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Oon tän jo X360 -ketjuun kirjottanu mutta tulin konsolin puolesta toisiin aatoksiin.

Olen siis tällä hetkellä täällä jenkeissä vaihto-oppilaana kesäkuuhun asti ja täällä on (kuten tunnettua) halvempaa joten oon aatellu Wiin hommata aluks täällä pelailtavaks kavereitten kans ja sit toisin Suomeen. Aluekoodit on kuulemma Wiin peleihin tulossa mutta voiko suomesta ostaa sit konsoliin liittyviä muita lisälaitteita esim. ohjaimia ja piuhoja?

Ja peleistä: Jos täältä nykyinen host-perheeni silloin tällöin lähettelee pelejä muutaman kerrallaan (en ole mikään himopelaaja joten pari-kolme uutta peliä vuodessa riittäisi), tulisiko hirveät tullimaksut?

Tulliin tuskin konsoli + jutut menisivät jos veisin ne käsimatkatavaroissa meren yli (näin tein elektroniikkani kanssa tänne tullessa), Wii kun kuulemma on aika pieni?

Eli: Olisiko kannattavaa ostaa täältä ja mitä suosittelisitte n. 350 euron pakettiin? (hintoja voi katsella esim. walmart.com tai circuitcity.com ja valuuttoja muunnella: http://www.ratesfx.com/rates/rate-converter.html ) Esim. perus Wii-konsolipaketti ilman pelejä maksaa $250 eli n. 195e + verot (6%)

Kiitos etukäteen ehdotuksista/vastauksista

-Vee the Mighty Polar Bear Wrestler
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Mukaan lähtee itse konsoli + Red Steel + Rayman Raving Rabbids. Zelda saa odottaa vaikka Wind Waker on läpi pelattu, ja oli kyllä mahtava. Tällä hetkellä vaan kiinnostaa Wiimote kontrollit. Nämä kaksi peliä on nimen omaan suunniteltu alusta alkaen Wiille. Kaikki tuki Ubisoftille, ja kun pelit ovat saaneet ihan hyvää palautetta: Red Steel final retail version preview ja Raving Rabbids review by IGN - 8.3
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Kyllä se tulee olemaan ihan konsolisetti ja Zelda vaan.
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Eli aluksi ainakin Wii paketti, jossa tulee ne kaikki jutut ja vielä Wii Play ja mahdollisesti Nunchuck ja RGB scart liitin parempaa kuvaa varten.
Red Steel joululahjaksi ja Wario Ware tammikuussa.
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Mieli tekisi tämmöistä pakettia

Wii + sports
Wii play + toinen ohjain
nunchuck
RGB-scart

Konsolinetista 387,90 kun tilaa erikseen. Eipä nuo ulkomaiset hinnat hirveästi halvempia ole jos tosta paketista tinkaisi vielä kympin-pari pois.

Mietin että pitäisikö ostaa vielä Classic-ohjain, koska mulla on kaikki GameCube-klassikot pelaamatta.

Mikähän olisi ihan killeri kaksinpeli vielä Wiille? Peliporukassa futis ja kaahailu on ollut aina suosittuja, mutta niitäpä ei taida tähän hätään löytyä?
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Jore sanoi:
Mietin että pitäisikö ostaa vielä Classic-ohjain, koska mulla on kaikki GameCube-klassikot pelaamatta.

Siis kuution pelejä ei voi pelata classic-ohjaimella, vain cuben omilla vehkeillä. Lisäksi tarvitset cuben muistikortin talleentaaksesi.

Mikähän olisi ihan killeri kaksinpeli vielä Wiille? Peliporukassa futis ja kaahailu on ollut aina suosittuja, mutta niitäpä ei taida tähän hätään löytyä?

Monkey Ball. Taattua hupia jos kavereita löytyy. :-] Tai sitten Madden joka vaikuttaa erittäinkin toimivalta.
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Wii peruspaketti ja tietenkin Zelda TP :) ja sitten ehkä Wii classic ohjain
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Wii + Zelda. Eikait sitä muuta tarvitsekaan seuraavan vuoden aikana, jos minun pelaamisevauhdin ottaa huomioon (max 2 tuntia päivässä, jos edes pelaan). Jossain vaiheessa olisi sitten tarkoitus ostaa Trauma Center: Second Opinion ja Rayman Raving Rabbits.
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Wii ja Zelda (wii versio) ennakkotilauksessa ollut..... sais jo tulla joulukuu!
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Wii ja Zeldahan se mulla on ennakkovarattuna/maksettuna. Saapa nähdä miten noita zeldoja riittää porukalle ku näyttää olevan menevää tavaraa. Voi ku tulis jo se 8. päivä! ;)
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Wii + Zelda tulossa tänne myös..
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Jore sanoi:
Mietin että pitäisikö ostaa vielä Classic-ohjain, koska mulla on kaikki GameCube-klassikot pelaamatta.
Eiköhän samalla rahalla saa jo aidon GameCuben ohjaimineen. Ainakin käytettynä. Niillä pärjää helposti siihen saakka kun Wiin hinta laskee ja saatavuus paranee.

-

Jore sanoi:
Mikähän olisi ihan killeri kaksinpeli vielä Wiille? Peliporukassa futis ja kaahailu on ollut aina suosittuja, mutta niitäpä ei taida tähän hätään löytyä?
Wii Sports ja Play vakuuttivat messuilla. Ihan hauskaa heilumista. Tosin ei yhtä hauskaa kuin Guitar Hero, Buzz ja Singstar... tai ensimmäisen Red Factionin kaksinpeli. Mutta muuten kyllä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Sitten joskus kesälomalla otan Wiin, ja sen mukaan ei varmaankaan mitään. :I *sigh*
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

jos on GC klassikot pelaamatta niin turhaan classic ohjainta ostatte...sillä kun ei pysty pelaamaan GC:een pelejä ollenkaan.

GC ohjaimella toimii VC, että GC pelit..mutta classic ohjaimella toimii vain VC pelit.

ja mitä red steeliin tulee niin GS:een tyypit ei kauheesti tunnu wiistä pitävän....edge ja GS antaneet vitosen arvosanaksi, muilta tullut 7-9:n arvosanoja joten en jaksa uskoa et se niin huono on
 
Vastaus: Millainen paketti 8.12, tai hetki sen jälkeen..

Lloyf sanoi:
Siis kuution pelejä ei voi pelata classic-ohjaimella, vain cuben omilla vehkeillä. Lisäksi tarvitset cuben muistikortin talleentaaksesi.

Mäksä sanoi:
jos on GC klassikot pelaamatta niin turhaan classic ohjainta ostatte...sillä kun ei pysty pelaamaan GC:een pelejä ollenkaan.

Kertaaminen on opintojen äiti vai? ;)
 
Ylös Bottom